0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetina za 300 tis. Kč. Koupit Golf, nebo Passat?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla, německá vozidla
rupi
ilość wystąpień4
data registracji18.11.2015
Wtorek 27.06.2017 17:08, Golf 6 nebo Passat b7
Passat výhody - lepší komfort,větší vnitřní prostor,zabezpečení proti krádeži
Golf výhody - menší spotřeba,lepší dynamika,snadnější parkování,nemá el.ruční brzdu,bez el.zámku
volantu,pořizovací cena
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Poniedziałek 03.07.2017 22:22, x
doproučím 250 000kč základ a 50 tisíc bokem...

ten dotaz je dost blbě postaven,není tam nic o tom,jestil to bude brát na úvěr a za tři roky to pustí pryč.není tam nic o nájezdu....(živnostník 5 000 km ročně něbo 50 000?)...
tzn.už se pro něj může vyplatit např.kombi na operák na 3 roky...
reagować
Radek H.
ilość wystąpień5
data registracji10.04.2016
Wtorek 04.07.2017 15:47, Mám srovnaní obou vozidel
Dobrý den. Měl jsem golf vi 1.4 tsi(2010) a nyní jezdim s vw cc 2.0 tdi(2015). Jako nejvetši plusy proč koupit právě passata bych viděl v následujicím. Větší prostornost, pohodlnější sedacky, lepší jízdní vlastnosti, kvalita jízdy, menší hluk od podvozku, většinou lepší výbava, vyšší zůstatková cena při další prodeji. Provozní naklady na servis jsou v rozdílu pár tisíc. Je pravdou že golf s cenou 300 tisíc bude v lepším stavu a s menším nájezdem. Já bych vám doporučil rozhodně passata.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Środa 05.07.2017 12:42, Proč?
Uniká mi, proč se v článku hovoří o golfu šesté generace, když za 300 tisíc se dá bez problémů vybírat z novější sedmé generace a tazatel o šestce nic nezmínil. Sedmička je na trhu od roku 2012, při začátku prodejů měla startovací cenu cca 330 tisíc a postupně zdražovala. Kombi se sice začalo prodávat později, ale v ojetinách v naftě je od 240 tisíc a okolo 300 tisíc jsou 3-4letá auta s nájezdy pod 100 tisíc.

V absolutních číslech golf méně padá na hodnotě, vykazuje lepší spolehlivost, designově působí moderněji a na rozdíl od passatu je to pořád aktuální generace auta. A zatímco passaty budou k mání vlastně jen z firem, golf by se mohl dát najít ze soukromého chovu, případně z firem by mohl mít nižší nájezd.

Na golf šesté generace bych se vykašlal, je to jen facelift páté generace. Posun v technice a bezpečnosti je až u generace VII.
reagować
Tommm
ilość wystąpień79
data registracji14.09.2015
Piątek 07.07.2017 17:16, RE: x
stréc od piva napisał:
doproučím 250 000kč základ a 50 tisíc bokem...ten dotaz je dost blbě postaven,není tam nic o tom,jestil to bude brát na úvěr a za tři roky to pustí pryč.není tam nic o nájezdu....(živnostník 5 000 km ročně něbo 50 000?)...tzn.už se pro něj může vyplatit např.kombi na operák na 3 roky...


Ten dotaz neni spravne postaven, protoze vetsina lidi neumi pocitat. Co na tom resit ... :)
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Piątek 07.07.2017 22:54, RE: x
Tommm napisał:
stréc od piva napisał:
doproučím 250 000kč základ a 50 tisíc bokem...ten dotaz je dost blbě postaven,není tam nic o tom,jestil to bude brát na úvěr a za tři roky to pustí pryč.není tam nic o nájezdu....(živnostník 5 000 km ročně něbo 50 000?)...tzn.už se pro něj může vyplatit např.kombi na operák na 3 roky...
Ten dotaz neni spravne postaven, protoze vetsina lidi neumi pocitat. Co na tom resit ... :)


asi tak...někdy mám pocit,že sem chodí lidi co řeší jen jesli auto bude červne nebo bíle :) a jesli v hospodě dá na stul klíčky od BMW (které bude ale na pokraji nepojízdnosti na úvěr).
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień20
data registracji24.04.2011
Niedziela 09.07.2017 19:28, Lexus GS300, Lexus IS250
Tohle tema se opakuje dvacet-třicet let...

Co takhle si uzivat jizdy, tichosti a bez zavad jezdit, jezdit, jezdit. Nebat se vykrocit z davu.

Lexus GS300
Lexus IS250


Skvělá a nesmírně spolehlivá je Toyota Camry, výborná Honda Accord


Starší Camry od 2002 dá pořídit s běžným benzínem 2.4 má manuál, ale hlavně úžasný automat, je to neuvěřitelně prostorné, obří kufr a svezení s US prohoupnutím, přitom zatáčky vyřeže také. 2.4 má rozvody na věky ocelové a krásně jí předěláte i na sekvenční vstřikování LPG, které je všude po EU za 50% peněz. Náklady na 1km jsme měli vždy menší než u našich hybridních priusů a náklady s LPG byli 500ročně a kvalitním Tartarini. Legendární je motor 3.0, ale musí se u něj dělat rozvody a LPG je o dva válce dražší. Camry není pro floutky, ale už pro rozumné... stejně jako ty Lexusy a Accord.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.