0
powrót
 

diskuze k tématu: Kombi do 300 000

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, osobní
henridelicious
ilość wystąpień3
data registracji23.09.2019
Wtorek 30.07.2024 07:37, Kombi do 300 000
Dobrý den, chtěl bych si pořídit ojeté kombi cca do 300 000 Kč. Ideálně co největší kufr, automat, určení spíše k občasným delším cestám, než na denní dojíždění do práce. Nejdříve jsem se zaměřil na Passaty, ale přijde mi, že mají v mé cenové hladině většinou hodně najeto. Uvažuji tak o levnějších variantách s menším nájezdem - Peugeot 508, Opel Insignia, Ford Focus.

Máte nějaké tipy, čemu se vyhnout, nebo co by naopak byla dobrá volba?
reagować
chobot
ilość wystąpień2
data registracji04.01.2023
Poniedziałek 05.08.2024 10:19, RE: Kombi do 300 000
cytat:
reakce na: henridelicious, 30.07.2024 07:37 (Dobrý den, chtěl bych si poříd ...)


Rovnaku dilemu som riesil pre rokom. Nakoniec som kupil Insigniu, ktora stala 60% ceny pasata.

- 508 SW, odchadzajuce AD BLUE nadrze (kludne aj kazde 3-4 roky), cca 1000 EURO
- Insignia 1,6 CDTI - manual - draha vymena rozvodovej retaze, cca 2500 EURO, treba vybrat motor z auta...
- Insignia 1,6 CDTI - automat - udajne by mala retaz vydrzat bez potreby vymeny
- - Insignia 2,0 CDTI - treba preventivne vymenit tesnenie (tusim olejovej pumpy?), lebo ked svtrdne, mozes zadriet motor za par sekund
reagować
Ma007
ilość wystąpień197
data registracji26.11.2013
Poniedziałek 05.08.2024 10:54, RE: RE: Kombi do 300 000
cytat:
reakce na: chobot, 05.08.2024 10:19 (Rovnaku dilemu som riesil pre ...)


tak zrovna €5 (pri 2.0 HDi 103 a 120kW verzie) Peugeot 508 je zaujímavá možnosť. Motoricky odolné, prevodovky OK, podvozok jednak podrží a aj vydrží. Auto dizajnovo neurazí...
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Środa 07.08.2024 11:44, RE: RE: Kombi do 300 000
cytat:
reakce na: chobot, 05.08.2024 10:19 (Rovnaku dilemu som riesil pre ...)


u toho 2,0cdti je to těsnění olejového čerpadla.
Mechanik, který tyto motory zná, bude umět sehnat náhradu z materiálu, který už nekolabuje a je skutečně doživotní.
Podle toho co vím já, ta závada nepřichází z ničeho nic, ale postupně. Motor tedy zadře někdo, kdo bude ignorovat snížený tlak oleje...
Ideální je to vyřešit hned po koupi s proplachem motoru a vyčištěním olejové vany...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.