0
powrót
 

diskuze k tématu: jaký combi/MPV s cenou 200 - 250t Kč do Prahy s nájezdem 80 Km denně

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
PerNox
ilość wystąpień12
data registracji30.06.2016
Środa 22.11.2017 15:25, jaký combi/MPV s cenou 200 - 250t Kč do Prahy s nájezdem 80 Km denně
Zdravím

chtěl bych auto, ideálně 200, maximálně 250 000 Kč (když s možností odpočtu DPH, tak do 300 000 Kč)

denní nájezd - 80 km pouze po městě
průměrně jízdy okolo 4 km, auto mezi cestou vždy stihne vychladnout (v zimě zcela určitě)
takže časté starty a jízda s nezahřátým autem

zatím jsem si předvybral Octavia a Passat... Podle denního nájezdu a způsobu jízdy jsem uvažoval o benzínu, do kterého bych si nechal přidat LPG. Ale slyšel jsem, že nové diesly mají tak perfektní předehřívání paliva, že už "krátké" popojíždění vůbec neškodí...

také jsem přemýšlel o automatu (nové DSG, 6 stupňový), lenost je silná věc, občas stojím v kolonách :)

Jaký motor a jaké z uvedených aut by jste mi doporučily ? Eventuálně jaké jiné auto ?

všem děkuji mnohokrát za rady
reagować
wumpy
ilość wystąpień72
data registracji26.02.2010
Piątek 24.11.2017 10:08, Toto má být vtip?
Toto má být vtip? Určitě běžte do nafty filtr pevných částic vám poděkuje. Bez legrace určitě benzín. Převodovka DSG u VW to je kapitola sama pro sebe.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 24.11.2017 12:36, re
všiml jsem si již poněkolikáté že často mají lidi tendenci dávat škodovce větší úroveň než má, jako tady vybírá octavia nebo passat, měl by přece vybírat octavia/golf, superb/passat

jinak ta omezenost na koncern je taky už klišé
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Sobota 25.11.2017 00:45, RE: jaký combi/MPV s cenou 200 - 250t Kč do Prahy s nájezdem 80 Km denně
PerNox napisał:
Zdravím chtěl bych auto, ideálně 200, maximálně 250 000 Kč (když s možností odpočtu DPH, tak do 300 000 Kč)denní nájezd - 80 km pouze po městěprůměrně jízdy okolo 4 km, auto mezi cestou vždy stihne vychladnout (v zimě zcela určitě)takže časté starty a jízda s nezahřátým autemzatím jsem si předvybral Octavia a Passat... Podle denního nájezdu a způsobu jízdy jsem uvažoval o benzínu, do kterého bych si nechal přidat LPG. Ale slyšel jsem, že nové diesly mají tak perfektní předehřívání paliva, že už "krátké" popojíždění vůbec neškodí... také jsem přemýšlel o automatu (nové DSG, 6 stupňový), lenost je silná věc, občas stojím v kolonách :) Jaký motor a jaké z uvedených aut by jste mi doporučily ? Eventuálně jaké jiné auto ?všem děkuji mnohokrát za rady


Ahoj, to popojíždění bude mít problém zvládnout i benzín, natož nafta, takže určitě benzín. Určitě ne ale DSG - to si připrav hned úvodem 30-60tis.kč na repas a opravy
Za mě bych šel úplně opačnou cestou a koupil vůz nový:
1. Citroen C-ELYSEE 1.6 AT - měničový spolehlivý automat, léty už vychytaná atmosféra 1.6 a velmi odolný podvozek připraven pro východní trh. Cena skladovek je od 300tis.kč s DPH.
2.Dacia Logan kombi 0,9Tce s LPG od výrobce. Ten motůrek se povedl a nekazí se, nekarbonuje se.
3. Vzít nový F. Focus kombi s atmosférou 1.6, stojí v akci 319000kč s DPH a předělat časem na plyn. Jinak Focus je odolný a spolehlivý vůz, atmosféra zase snese to popojíždění.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Sobota 25.11.2017 06:12, Jaký auto?
Na dané zadání jedině elektro. Jakýkoliv motor odrovnáš díky studenému oleji. Jak naftu, tak benzín. Navíc ti za chvíli uhnije vejfuk, protože bude furt studenej a plnej kondenzátu. Auto ojede téměř furt na sytič-zejména v zimě. LPG je otázka, jestli se ti v zimě vůbec stačí přepnout, moderní systémy jsou na tom celkem dobře, ale studenej motor a LPG je stejně vražedná kombinace. V zimě ti HDM automat bude dělat na krátkých trasách taky potíže, protože lej nebude prohřátý, navíc ti bude řadit pomalu a hlavně pozdě, tzn, spotřeba poletí nahoru. V létě to bude OK. No, nevím nevím...Každý auto bude nějakou dobu sloužit, ale rádo tě mít příliš nebude.

PS: moje dcera jezdí podobný profil trasy do práce, jenže auto tam 8 hodin stojí, tzn, udělá dva tepltoní cykly denně. Má Clio s 1,2 atmo, co je patrné, tak zkondenzovaná voda v plnící trubce oleje - je to jasné, motor se neprohřeje. Ale jezdí tak asi 3 roky, i když prokládá víkendové delší trasy. Holt starý motor snese vše. U nových byl měl obavy.
reagować
PatM
ilość wystąpień199
data registracji07.08.2016
Sobota 25.11.2017 19:22, RE: jaký combi/MPV s cenou 200 - 250t Kč do Prahy s nájezdem 80 Km denně
Jednoznačně Octávku nebo Passata s TDI, DSG a 4x4
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Środa 06.12.2017 17:33, courání po městě
tak to je asi opravdu případ pro využití elektro pohonu .Co mhd?
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Środa 06.12.2017 18:24, RE: jaký combi/MPV s cenou 200 - 250t Kč do Prahy s nájezdem 80 Km denně
PerNox napisał:
Zdravím chtěl bych auto, ideálně 200, maximálně 250 000 Kč (když s možností odpočtu DPH, tak do 300 000 Kč)denní nájezd - 80 km pouze po městěprůměrně jízdy okolo 4 km, auto mezi cestou vždy stihne vychladnout (v zimě zcela určitě)takže časté starty a jízda s nezahřátým autemzatím jsem si předvybral Octavia a Passat... Podle denního nájezdu a způsobu jízdy jsem uvažoval o benzínu, do kterého bych si nechal přidat LPG. Ale slyšel jsem, že nové diesly mají tak perfektní předehřívání paliva, že už "krátké" popojíždění vůbec neškodí... také jsem přemýšlel o automatu (nové DSG, 6 stupňový), lenost je silná věc, občas stojím v kolonách :) Jaký motor a jaké z uvedených aut by jste mi doporučily ? Eventuálně jaké jiné auto ?všem děkuji mnohokrát za rady


Otázka je nejspíš určena ženám, ale budiž - zkusím se to toho namotat... Nejspíš jde o rozvoz čehosi po městě. Co tohle? https://www.tipcars.com/toyota-previa/mpv/benzin/toyota-previa-2-4-vvt-i-executive-zaruka-2-r-19960040.html
Znalci už doplní, jestli je tam Aisin
reagować
PerNox
ilość wystąpień12
data registracji30.06.2016
Wtorek 26.12.2017 10:33, stále vybírám
wumpy - jak to je myšleno s tou DSG převodovkou u VW ?

Humusus - u omezenosti na koncern je důvod ve stále levnějších náhradních dílech, než u třeba u Francouzů. Ano, už to není tak velký rozdíl, ale přeci jen je

BobanHTP - děkuji za radu, auta si prohlédnu... mít "navíc" 700k Kč, tak bych volil nejraději plug-in hybrida

Zdeny60 - Rád bych pořídil elektro, ale to je finančně trošku jinde... I když v německu mají přestavby pickupů, ale těch se trošku bojím a nemám v ně důvěru

PatM - a nebo třeba M SL 550 v plný výbavě ? Nějak ten příspěvek působí jak výkřik do tmy bez jakéhokoliv infa

kristian2 - 30 kg taška s nářadím, dost kusů "zařízení", další nářadí, skládací žebřík ... Ne, MHD by neprošlo. Elektro bych rád, ale ty ceny jsou mimo limit normálního člověka ;)

Pepe - Otázka není ani tak moc pro ženy. Jedná se o servisní práce po městě - někde se technik zdrží 2 hodiny, jinde 15 minut ... Motor se opravdu moc nezahřeje. Raději bych něco z více rozšířených aut, kde je snadnější a levný servis... O T-Previa jsem zatím nepřemýšlel, podívám se na ní a recenze o ní... Moje zkušenost například s R. Scenicem je otřesná - měkké tlumiče + rychle odcházející brzdy jsou na těhle hopsačkách znát a pravidelně 30 000 Kč ročně za servis je dost
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Wtorek 26.12.2017 20:55, iuzzhzfut
co něco takového jako berlingo nebo partner v naftě a děj se vůle aláhova .za ty peníze bude zánovní a cosy vydrží?
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.