Muroň napisał:
Jak se můžete ptát, jestli se 1,9 TDi s rotačkou vyplatí? To je ikona, legenda, kultovní motor. Problém bude spíš v tom, že NIKDO auto ve slušném stavu s tímto motorem neprodá. Kdybyste náhodou narazil na GIV s tímto motorem 5x nestočeným, kde byly aspoň rámcově dodržovány servisní intervaly výměny náplní a rozvodů, klidně se zadlužte, zastavte střechu nad hlavou a dejte prodejci, kolik požaduje, i kdyby cena byla sebepřemrštěnější.
NEchápu reakci, Golf tdi 66/81 kw je bezesporu dobré kvalitní auto na ježdění po městě a okolí k čemu tazatel auto shání, ale nevidím důvod ho kupovat za přemrštěné ceny když je plno dalších dobrých i lepších aut, která tak přeceněná nejsou. Alternativou golfu může být i méně předražená Bora, nebo Toledo 2 a stejně předražená A3 a Leon.
jinak bych mohl doporučit alternativu, která není předražená Fiat Stilo, Alfa Romeo 147 1,9JTD 85kw nebo BMW 316i /318i S LPG e46 spolehlivost je minimálně stejná jako u tdi, spotřeba o cca 0,5l vyžší, ale motor má mnohem kultivovanější a tší chod a je celkově modernější navíc nemá takovu "turbo díru"
Přeji štastnou ruku při výběru a rada na záver, zastavovat střechu nad hlavou kvůli golfu není dobrý nápad