0
powrót
 

diskuze k tématu: VW Golf 6. generace z roku 2010: 1.4 16V 59 kW, 79 000 km (2.díl)

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 07.07.2014 14:24, Drahé opravy?
Co za drahé opravy se může kumulovat na Golfu po 120 tkm? To bude asi nějaký šmejd nebo že by to dělal atmo benzín - to se mi nezdá. To mi vrtá hlavou, co drahého má autor na mysli, jestli převodovka nebo kompletní nápravy nebo odejde celé servořízení. Fakt nevím a jen doufám, že nemyslí výměnu destiček a kotoučů nebo rozvody nebo svíčky...
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Poniedziałek 07.07.2014 14:39, Cena?!
A to jako v dnesni dobe nekdo da 240 papiru za 4letou nizsi stredni?! VW musi mit s tema hospodama smlouvu, jinak to neni mozne.
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Poniedziałek 07.07.2014 15:26, Divné
Tak musím částečně souhlasit o úvahách v článku. Jako že někdo posuzuje toho druhého podle auta atd. Ale dát za golfa z roku 2010 v 1,4 - 240 tis je trochu přitažené za vlasy. Před 1,5 rokem jsem za 249 tis koupil 6 měsíců starého Aurise s myslím 15 tis na tacho, přímo u dealera. Je to v 1,6 benzinu a vzadu na okna to má švihadla. Jinak výbava stejná. Po dvou letech nemůžu říct krom trochu línějšího motoru kolem 2 - 2,5 tis (nechce se mu do otáček, ale když přeleze 4 tis je to zas rychlé až se vždy divím jak ten motůrek jede) nic co by bylo špatně. Jo, pravda všichni říkají, že toyota Auris nemá duši a representativní vzhled a kdoví co.Jezdíme od 6,7 do 7,3 podle toho kdo řídí, v zimě to poskočí kvuli špatnému nákupu zimáků na 7,8 :) Ale v podstatě mě je to jedno. Žena s tím odveze vše co potřebuje, tiše si to přede a roční servisní náklady jsou cca 6.500Kč (oleje, filtry, čištění klimy, výměna pneu atd. prostě po 15 tis km) Vím že golf je "das Auto" ale nedal bych to za to. Pro mě to tu cenu nemá.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Poniedziałek 07.07.2014 15:56, Sebevědomá cena
I na zachovalý Der Golf s žádanou motorizací je to dost. To už bych šel radši do nové Fabie, pokud by s tím měla jezdit jen ženská kolem komína. Na druhou stranu, pokles hodnoty bude už extrémně nízký, protože ten nejhorší to má za sebou (původní cena cca 380 000 Kč). Zajímavé je, jak neklesá na ceně 7mičkový - nový stojí 360 000 a roční 340 000. A teď babo raď - budu čekat na nového půl roku (nebo i víc), nebo koupím předváděčku - v tomto případě jen s nevýhodami, protože ta dvacka dolů to nevykompenzuje - ale mám ho hned?
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Poniedziałek 07.07.2014 19:27, Hodnoceni lidi podle aut
Dovedu pochopit, ze jini lide maji jine priority nez ja a ze si kupuji auta, nad kterymi kroutim hlavou. Co ovsem pochopit nedokazu, jsou lide, kteri si kupuji auta podle toho, co na to reknou lidi. To je opravdu uplne na palici. Pri koupi auta beru v potaz pouze vkus zlodeju, nazor ostatnich je mi naprosto ukradeny. Fakt su takovy andros, kdyz jezdim v Dacii Sandero? Btw.: 1,6 LPG
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 08.07.2014 00:13, Slíznout smetanu?
Má to aspoň servisku a doložené faktury? Největší pokles ceny za sebou za tyto peníze? Celkově ten článek působí spíš jako reklama na investiční životní pojistku než na ojetinu
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 08.07.2014 12:20, cena
To auto si drží cenu díky tomu že je dost těžké poznat na první pohled jestli jde o Golf 6 nebo 7. Až když stojí vedle sebe je ten rozdíl markantní.
Přitom ta auta nemají společného snad vůbec nic. To se vw povedlo a majitelé jim jsou za to jistě vděčni.

Jen dodám že Golf 7 v dobré výbavě se začal jako novinka prodávat za cca. 330t...
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 10.07.2014 12:40, Auto skvělé, ale najít to správné, to je něco..
Sehnat hezkého Golfai je na našem trhu opravdu o nervy. Málem jsme koupil doslova vrak a to se v autech i trochu vyznám. Známý co tma byl se mnou měl podezření a tak jsme využili služeb profesionálů z firmy Kontrola vozu a co nezjistili? Vůz stočený o více než 100 000 km a po těžké havárii, jenž může zanechat důsledky na plynulý chod do budoucna..Prodejce se tvářil jak kdyby nic a pak přiznal, že bouráno bylo, ale o stočení prý nic neví.. Lidi, neblázněte..nekupujte ty vraky!!! Nechte si poradit.. a to i s výběrem jiného vozidla, který nám po prohlídce přivezli až domů. Naprostá spokojenost
reagować
Tycoon
ilość wystąpień62
data registracji05.11.2011
Piątek 11.07.2014 18:54, RE: Drahé opravy?
David V napisał:
Co za drahé opravy se může kumulovat na Golfu po 120 tkm? To bude asi nějaký šmejd nebo že by to dělal atmo benzín - to se mi nezdá. To mi vrtá hlavou, co drahého má autor na mysli, jestli převodovka nebo kompletní nápravy nebo odejde celé servořízení. Fakt nevím a jen doufám, že nemyslí výměnu destiček a kotoučů nebo rozvody nebo svíčky...

Drahé ne, ale ve výsledku se kolem těch 120 tkm začínají kumulovat výdaje na servis ... pokud budeme předpokládat, že Golf jezdil spíše krátké trasy ve městě, tak kotouče s deskama, výfuk, silentbloky, tlumiče. Rozvody u tohohle šestnáctiventilu patří v rámci koncernu k těm nejdražším (dva řemeny, čtyři kladky, vodní pumpa). plus tu a tam nějaké závada.
reagować
Ma007
ilość wystąpień197
data registracji26.11.2013
Niedziela 13.07.2014 16:14, RE: Drahé opravy?
Tycoon napisał:
David V napisał:
Co za drahé opravy se může kumulovat na Golfu po 120 tkm? To bude asi nějaký šmejd nebo že by to dělal atmo benzín - to se mi nezdá. To mi vrtá hlavou, co drahého má autor na mysli, jestli převodovka nebo kompletní nápravy nebo odejde celé servořízení. Fakt nevím a jen doufám, že nemyslí výměnu destiček a kotoučů nebo rozvody nebo svíčky...
Drahé ne, ale ve výsledku se kolem těch 120 tkm začínají kumulovat výdaje na servis ... pokud budeme předpokládat, že Golf jezdil spíše krátké trasy ve městě, tak kotouče s deskama, výfuk, silentbloky, tlumiče. Rozvody u tohohle šestnáctiventilu patří v rámci koncernu k těm nejdražším (dva řemeny, čtyři kladky, vodní pumpa). plus tu a tam nějaké závada.


to čo popisuješ (brzdy, nápravy,...) je bežný servis s ktorým proste rátať musíš. DavidV dobre poznamenal čo je drahé. V prípade dieslu tam tých "drahých" položiek býva viac, ale na atmo benzíne sa v podstate nemá čo drahé na motore pokaziť. A keď už niečo odíde, býva oveľa lacnejšie ako pri diesli.

Inak kúpiť 4 ročné auto za 75% ceny nového sa mi aj v prípade VW pozitive zdá príliš veľa.
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Poniedziałek 11.01.2016 09:05, RE: Drahé opravy?
Tycoon napisał:
David V napisał:
Co za drahé opravy se může kumulovat na Golfu po 120 tkm? To bude asi nějaký šmejd nebo že by to dělal atmo benzín - to se mi nezdá. To mi vrtá hlavou, co drahého má autor na mysli, jestli převodovka nebo kompletní nápravy nebo odejde celé servořízení. Fakt nevím a jen doufám, že nemyslí výměnu destiček a kotoučů nebo rozvody nebo svíčky...
Drahé ne, ale ve výsledku se kolem těch 120 tkm začínají kumulovat výdaje na servis ... pokud budeme předpokládat, že Golf jezdil spíše krátké trasy ve městě, tak kotouče s deskama, výfuk, silentbloky, tlumiče. Rozvody u tohohle šestnáctiventilu patří v rámci koncernu k těm nejdražším (dva řemeny, čtyři kladky, vodní pumpa). plus tu a tam nějaké závada.


Vyfuk??? Ten vydrzi u Golfa 300 tkm, desticky minimalne 200 tkm, silentbloky? Minimalne 300 tkm.... Je videt ze moc Das Auto neznas...
Jedine ty rozvody, tak cca 6500,- Kc.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 11.01.2016 10:18, Golf VI je prostě držák a pořád krásný
Zdravím, ikdyž jsem velký fanda Fordu Focus 1.6, tak musím uznat, to co píše gottak. Golf VI 1.4/1.6 opravdu je držák, o výfuku kamarád neví, má najeto 220tis.km, brzdy to samé, silenbloky to samé, vše původní. Navíc auto je o řád tichší než můj Focus 2009, spíše o dva řády, pak koroze ve Focusu už nějaká je, v Golfu žádná, dále těsnění dveří - u Focusu se trhá do pár let, v Golfu i za deset let máte původní atd. Prostě je to Das Auto ikdyž fandím Fordu.
Co si VW úpně pokazilo, jsou současné motory 1.2 TSI, ani poslední verze s řemenem není bez problému a už se problém táhne nějak dlouho(od roku 2010), navíc Focus III se skoro dotáhl na Golf kvalitou a motory teď VW předčí, tak uvidíme no
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.