Jofrey napisał:
Japonce mám čtvrtého v pořadí, sbírám youngtimery, Toyota, Honda. Poruchy žádné ani po 20ti letech. Klouby? Neznají opotřebení, převodovka? Sprinty a okruhy celé jaro a léto. Motor? Jaro léto 6k - 8k rpm. Opotřebení minimální, poruchy žádné. Stav podvozku? Kromě po 20ti letech zteřelých a vyměněných silentů za PUR vůbec nic, čepy veškeré původní i přes lichoběžníkové závěsy náprav. Koroze? Akorát na jedné Hondě, která měla od 91" najeto 390.000 km vůbec žádná.. Dělám s Japoncema 12 let, Toyota, ...
Nezlob se na mě, a i když částečně sdílím tvé nadšení pro Japonce, tak prostě nevěřím tvým povídačkám o absolutní bezporuchovost a bezproblémovosti 20 let starých Japonců. Trochu objektivnosti by neuškodilo, ne? Zeptej se majitelů mazdy 6 nebo 3, co to je koroze, určitě budou vědět... a nebo se podívej na můj odkaz na www.auto.cz, koroze výfuku u subaru po půl roce!!!!! používání, takhle snad nerezly výfuky ani u favoritu
.
Jeden známý má mitsu galant, tuším rok 99, auto rychlé, tiché, spolehlivé, ale zadní lemy ne rezavé, ale shnilé na prach, a to není žádná vyjímka. Nissany z té doby to samé. A ty se vysmíváš 20 let starému golfu...
A co třeba některé motory VVTI od toyoty - spotřeba oleje málem větší než benzínu. Prostě bych to s těmi zaslepenými chvalozpěvy až tak nepřeháněl
Ano, četl jsem tvé příspěvky v diskuzi na passata, víc jsem jich ani číst nemusel, abych měl o tvé bezbřehé oddannosti k Japoncům jasno. No, a s tím smekáním zrovna třeba MB bych to taky moc nepřeháněl. A mluvit o poctivém kusu železa? Podívej se na některé "masařky" od MB, ty hnijou pomalu víc než staré golfy...