0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf 1.8T, nebo 2.3 VR5?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.11.2005 08:37, Turbo
Zajímalo by mě, jestli jsou háklivé za zacházení obecně všechny turba, myslím srovnání u 1.8T a 1.8 TDI nebo je v nich rozdíl a některé vydrží míň ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.11.2005 08:37, RE: Turbo
Žíža napisał:
Zajímalo by mě, jestli jsou háklivé za zacházení obecně všechny turba, myslím srovnání u 1.8T a 1.8 TDI nebo je v nich rozdíl a některé vydrží míň ?
Oprava 1.9 TDI.....uklep
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.11.2005 21:58, majitel VR5
VR5 mám z roku 1999, tedy 10 ventilovou, ale přečipovanou na 125kW. Pod 11l se jde bez problémů dostat. Mimo město v pohodě i pod 8l. Ten zátah proti 1.8T je sice menší, ale nechá se vytočit do 7000 otáček. Není to žádná tragédie klidně se můžete hrdě pouštět i do soubojů s Octávií RS. Proti houfům fabií a jim podobných budete mít vždy výkonově královsky navrch a 90% českého vozového parku ukážete zadní nápis V5.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.11.2005 20:50, RE: majitel VR5
Libor napisał:
VR5 mám z roku 1999, tedy 10 ventilovou, ale přečipovanou na 125kW. Pod 11l se jde bez problémů dostat. Mimo město v pohodě i pod 8l. Ten zátah proti 1.8T je sice menší, ale nechá se vytočit do 7000 otáček. Není to žádná tragédie klidně se můžete hrdě pouštět i do soubojů s Octávií RS. Proti houfům fabií a jim podobných budete mít vždy výkonově královsky navrch a 90% českého vozového parku ukážete zadní nápis V5.
Dík za reakci na můj dotaz ohledně V5.Chtěl bych vědět jestli kvůli těžšímu
motoru nemáš dřív ojeté pneu a co se týče spolehlivosti jak na tom V5ka je
Pokud s tím jezdíš normálně (cca 100/h),po dálnici(svižně,hodně svižně)
a na krátké vzdálenosti jaká je spotřeba a další tvoje postřehy s tímto
autem .
Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.11.2005 09:53, RE: majitel VR5
Rodney Storm napisał:
Dík za reakci na můj dotaz ohledně V5.Chtěl bych vědět jestli kvůli těžšímu
motoru nemáš dřív ojeté pneu a co se týče spolehlivosti jak na tom V5ka je
Pokud s tím jezdíš normálně (cca 100/h),po dálnici(svižně,hodně svižně)
a na krátké vzdálenosti jaká je spotřeba a další tvoje postřehy s tímto
autem .
Děkuji
Když jsem kupoval Golfa před 3roky, tak jsem se taky rozhodoval mezi 1.8T a V5. Bavil jsem se s několika techniky a všichni měli nedůvěru k 1.8T, ten maník co mi to prodával byl přímo automechanik a taky měl nedůvěru v 1.8T. Tehdy 1.8T vůbec nebyly k mání vždy jen 1.6. Takže jsem vzal zavděk V5. Nevím jestli ti mé zkušenosti pomohou, protože najezdím do 10 000km za rok, prakticky jezdím jen o víkendu,ale když za to sednu, tak V5 proženu. Mám na něm najeto 128 tis kupoval jsem ho se 100 tis, za ty tři roky jsem nic vážného jako brzdy,tlumiče,nápravy atd. neměnil, jen v 120 tis jsem vyměnil všechny filtry a olej celkem za 4500Kč. Zrovna včera jsem byl na prohlídce a vše je OK jen vyměnili olej,stálo mě to 1600Kč. V5 má jednu velkou výhodu a to, že nemusíš měnit rozvody, protože má řetěz. Předek je opravdu těžší, zatím za 3 roky jsem si vystačil s jednou sadou letních, v zimě jezdím na zimních. Když jedeš normálně kolem 100km/hod, tak se pohodě dostaneš pod 8l. Horší je to ve městě,ale s lehkou nohou se kolem 10l udržíš.Pokud to na dálnici rozbalíš na 180km tak si bohužel vezme i 16l , kolem 160km 13l a kolem 130km 10l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.11.2005 13:38, RE: majitel VR5
Rodney Storm napisał:
Dík za reakci na můj dotaz ohledně V5.Chtěl bych vědět jestli kvůli těžšímu
motoru nemáš dřív ojeté pneu a co se týče spolehlivosti jak na tom V5ka je
Pokud s tím jezdíš normálně (cca 100/h),po dálnici(svižně,hodně svižně)
a na krátké vzdálenosti jaká je spotřeba a další tvoje postřehy s tímto
autem .
Děkuji
Mám také V5 v GTI. A jsem s ní nad míru spokojen.Ročně s ní najedu tak 25000km. Mám najeto cca 80000 a zatím bez nejmenších problémů. Musím souhlasit s tím menším zátahem než u 1,8T, ale jinak bych za turbo neměníl A co se týká té nedotáčivosti, tak já mám přesně opačný problém. Mám obuty Yokohami 225/45 R17 a dřív mi ustřelí zadek než aby se auto začalo hrnout po předku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.11.2005 14:48, VW Golg 2.3
Když má ta V5 najeto 150t.km neni to moc?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 15.11.2005 19:31, RE: majitel VR5
Rodney Storm napisał:
Dík za reakci na můj dotaz ohledně V5.Chtěl bych vědět jestli kvůli těžšímu
motoru nemáš dřív ojeté pneu a co se týče spolehlivosti jak na tom V5ka je
Pokud s tím jezdíš normálně (cca 100/h),po dálnici(svižně,hodně svižně)
a na krátké vzdálenosti jaká je spotřeba a další tvoje postřehy s tímto
autem .
Děkuji
Torbo je lepsi nic proti atmosferickemu plneni ale ten zatah je znat a ta spotreba pod 8 l to si asi delas srandu spis tech 11 je realnych.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 23.11.2005 20:18, RE: majitel VR5
Libor napisał:
VR5 mám z roku 1999, tedy 10 ventilovou, ale přečipovanou na 125kW. Pod 11l se jde bez problémů dostat. Mimo město v pohodě i pod 8l. Ten zátah proti 1.8T je sice menší, ale nechá se vytočit do 7000 otáček. Není to žádná tragédie klidně se můžete hrdě pouštět i do soubojů s Octávií RS. Proti houfům fabií a jim podobných budete mít vždy výkonově královsky navrch a 90% českého vozového parku ukážete zadní nápis V5.
125kw není dneska na silnici žádný zázrak a 90 procentům aut určitě neujedeš... Možná to bude tím, že je prostě pod úroveň některých řidičů závodit s golfem. Já mám MB E 320CDI a ujel bych ti kdykoliv a kdekoliv... A co je hlavní s poloviční spotřebou! Měj se
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.11.2005 20:49, RE: majitel VR5
Lukas napisał:
125kw není dneska na silnici žádný zázrak a 90 procentům aut určitě neujedeš... Možná to bude tím, že je prostě pod úroveň některých řidičů závodit s golfem. Já mám MB E 320CDI a ujel bych ti kdykoliv a kdekoliv... A co je hlavní s poloviční spotřebou! Měj se
Aha potrefená husa se ozvala, ty bys mi ujel tak maximálně do pole pořádně si zaorat s tím svým dvoutunovým ropákem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 13.01.2006 10:00, RE: Turbo
Žíža napisał:
Oprava 1.9 TDI.....uklep
Ano, háklivá jsou všechna turba stejně, nezáleží na tom, jestli plní benzíňáka nebo nafťáka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.03.2006 14:38, RE: majitel VR5
1.8 T napisał:
Torbo je lepsi nic proti atmosferickemu plneni ale ten zatah je znat a ta spotreba pod 8 l to si asi delas srandu spis tech 11 je realnych.
Také si myslim, že těch 11 l je spíše pravdou, než těch 8., ale také je fakt, že při troše svižnější jízdě žere turbo 1,8 také více než těch 8l, ale méně než 2,3. Osobně jsem vyzkoušel oba motory ve většině vozů koncernu VW a můj dojem je takový, že V5 se na 150 koní vůbec nezná, hádal bych ji tak 125ks., turbo proti ní je mnohem pružnější a ve středním spektru otáček má skvělý zátaqh a jde dobře za plynem.Mimochodem u V5, máte-li hlučný řetěz tak si připravte 25000 ma nákup hydraulického napínáku + dalších 10000 na výměnu(ve značkovém servisu), jelikož je nutná demontáž převodovky.U 1,8T se byly problémem hlavně zapalovací cívky(jsou zde4, pro každý válec-zapalování EPS), cívka stojí cca 3500,-kč.A turba zde neodchází zdaleka tak často, jako na TDI. Důvod je ten, že nemají proměnnou geometrii lopatek(Garret VNT), ale klasický by-pas., což je určitě spolehlivější. Jinak životnost záleží na chování a servisu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.12.2006 15:59, 1.8T
Tomáš napisał:
Také si myslim, že těch 11 l je spíše pravdou, než těch 8., ale také je fakt, že při troše svižnější jízdě žere turbo 1,8 také více než těch 8l, ale méně než 2,3. Osobně jsem vyzkoušel oba motory ve většině vozů koncernu VW a můj dojem je takový, že V5 se na 150 koní vůbec nezná, hádal bych ji tak 125ks., turbo proti ní je mnohem pružnější a ve středním spektru otáček má skvělý zátaqh a jde dobře za plynem.Mimochodem u V5, máte-li hlučný řetěz tak si připravte 25000 ma nákup hydraulického napíná...
Spíše bych voli 1.8 Turbo kvůli pov. ručení a celkově, i když kamarád má VR5 a to svíští jak utržené z řetězu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.10.2007 14:24, RE: 1.8T
akalakamakatush napisał:
Spíše bych voli 1.8 Turbo kvůli pov. ručení a celkově, i když kamarád má VR5 a to svíští jak utržené z řetězu
Ahoj. Nedá mi to abych nereagoval na některé blafy co tu píšete. Mám VR5 5 let, měsíčně najedu cca 3-6tisíc km. V současné době mám najeto 180t km. Spotřeba město 10litrů, mimo město 8,5, po dálnici (jezdím tak 150) 11litrů. Spotřebu ale neřeším, jen pro zajímavost jsem to párkrát zmněřil a vyšlo mi vždy spotřeba 10,5 litrů na 100km +- litr a to převážně ve městě. Navíc mám čtyřkolku a ta si veme o chlup víc.
Výměna řetězu a napínacích kladek v autorizovaném servuse mne před měsícem vyšla na 3500,-Kč !!
Je to hodně svižnej drobeček, těch 125KW je poznat hlavně na dálnici při větších rychlostech. A je nesmysl že 90% aut je pomalejší, když chci tak předjedu minimálně 98% aut. Fábie RS se můžou jít úplně zahrabat. Ja jasné, že do 90km rychlesti záleží hlavně na váze auta, odporu vzduchu...nikoliv převážně na motoru.

Dobré auto, jsem spokojen, ale už ho mám 5 let a chci jiné.

Pokuď by někoho zajímaly nějaké další postřehy, tak mé ICQ:323567426, ale nejsem odborník. Pouze několikaletý uživatel :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 08.12.2007 01:32, RE: majitel VR5
Lukas napisał:
125kw není dneska na silnici žádný zázrak a 90 procentům aut určitě neujedeš... Možná to bude tím, že je prostě pod úroveň některých řidičů závodit s golfem. Já mám MB E 320CDI a ujel bych ti kdykoliv a kdekoliv... A co je hlavní s poloviční spotřebou! Měj se
S tvým turbotraktorem si moc vyskakovat nemůžes, je to liný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.05.2008 09:07, RE: majitel VR5
Lukas napisał:
125kw není dneska na silnici žádný zázrak a 90 procentům aut určitě neujedeš... Možná to bude tím, že je prostě pod úroveň některých řidičů závodit s golfem. Já mám MB E 320CDI a ujel bych ti kdykoliv a kdekoliv... A co je hlavní s poloviční spotřebou! Měj se
Tak ted jsi me dostal, ten tvuj kýbl nemuze jet, je to liny prase ...
reagować
mmokia
ilość wystąpień1
data registracji02.02.2021
Wtorek 23.02.2021 10:12, RE: RE: majitel VR5
cytat:
reakce na: -, 07.05.2008 09:07 (Tak ted jsi me dostal, ten tvu ...)


Chtěl bych říct že V5 má úžasný zvuk a jede krásně
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.