0
powrót
 

diskuze k tématu: spotřeba golfa 3

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla
Hrůša
ilość wystąpień2
data registracji06.09.2015
Niedziela 06.09.2015 22:08, spotřeba golfa 3
Dobrý den. chci si koupit své první auto a rozhodl jsem se že by to měl být vw golf 3. Poradí mi prosím někdo jaký by to měl být obsah aby auto papalo do 6ti litrů nafty?
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 07.09.2015 09:26, RE: spotřeba golfa 3
Hrůša napisał:
Dobrý den. chci si koupit své první auto a rozhodl jsem se že by to měl být vw golf 3. Poradí mi prosím někdo jaký by to měl být obsah aby auto papalo do 6ti litrů nafty?


1896 ccm
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Poniedziałek 07.09.2015 15:07, RE: spotřeba golfa 3
Hrůša napisał:
Dobrý den. chci si koupit své první auto a rozhodl jsem se že by to měl být vw golf 3. Poradí mi prosím někdo jaký by to měl být obsah aby auto papalo do 6ti litrů nafty?


Tak to bude chtít nějaký diesel, do 6ti litfů nafty žerou v golfech všechny. Nicméně do 3 generace bych už nešel, jedině kdyby byl z první ruky po nějakém dědovi nezrezlý. Jinak to bude jen zrezlý střep. Čtyřkové Golfy jsou ve všech ohledech lepší a ceny jsou už na minimu. 1,9 SDI je nejspolehlivější volba, jen pohlídat výměnu rozvodů.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Poniedziałek 07.09.2015 16:27, RE: spotřeba golfa 3
Paul napisał:
Hrůša napisał:
Dobrý den. chci si koupit své první auto a rozhodl jsem se že by to měl být vw golf 3. Poradí mi prosím někdo jaký by to měl být obsah aby auto papalo do 6ti litrů nafty?
Tak to bude chtít nějaký diesel, do 6ti litfů nafty žerou v golfech všechny. Nicméně do 3 generace bych už nešel, jedině kdyby byl z první ruky po nějakém dědovi nezrezlý. Jinak to bude jen zrezlý střep. Čtyřkové Golfy jsou ve všech ohledech lepší a ceny jsou už na minimu. 1,9 SDI je nejspolehlivější volba, jen pohlídat výměnu rozvodů.


to je celkem logické že to bude chtít diesel když tazatel požaduje spotřebu do šesti litrů nafty . a překvapivě jsou všechny 1.9, takže doporučit lze 66 nebo 81kW TDi. a cpát někomu čtyřku když chce trojku je trochu mimo...
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Poniedziałek 07.09.2015 17:30, 66 nebo 81 kW
Je to úplně jedno, co se motorizace týče, pokud se podaří natrefit na nezrezlý kus s 66 kW, vyhrál jste v loterii a to auto bude jezdit do skonání světa.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 07.09.2015 22:49, re
Dobrý den. Ideální volbou je motor 1.9 TDi s výkonem 66 kW. Najít kus v dobrém stavu ale nebude jednoduché.
reagować
Hrůša
ilość wystąpień2
data registracji06.09.2015
Poniedziałek 07.09.2015 23:08, 66/81 kw
Co je podle vás lepší volba ? 66 kw nebo 81 kw. Podotýkám že se chystám koupit si PRVNÍ auto.. Takže nechci velkou investici. Golfa za 25 000,- omlátím rači než auto za 90 000.. i kdybych ho měl po roce zlikvidovat. Jinak děkuji za reakce. :)
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Poniedziałek 07.09.2015 23:46, 66
Podle mě je lepší 66 kW, ale je to v podstatě jedno, rozdíl není skoro žádný, změna se dá jednoduše provést výměnou vstřikovacích trysek jenom špiček a drobnou úpravou softwaru a výkon je zpět. U 66 kW je větší šance, že to měl někdo, kdo s tím zacházel slušně. Ale to je všechno spekulace, hledal bych prostě auto se solidním stavem a je jedno jestli 66 nebo 81 kW, ty motory jsou v případě pravidelného (i nepravidelného, ale provedeného) servisu nezničitelné.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 08.09.2015 10:07, RE: 66
brin napisał:
Podle mě je lepší 66 kW, ale je to v podstatě jedno, rozdíl není skoro žádný, změna se dá jednoduše provést výměnou vstřikovacích trysek jenom špiček a drobnou úpravou softwaru a výkon je zpět. U 66 kW je větší šance, že to měl někdo, kdo s tím zacházel slušně. Ale to je všechno spekulace, hledal bych prostě auto se solidním stavem a je jedno jestli 66 nebo 81 kW, ty motory jsou v případě pravidelného (i nepravidelného, ale provedeného) servisu nezničitelné.


Co já vím ,tak 66 kw motor trojkového golfa má pevné lopatky turba,kdežto u 81 kw se lopatky natáčí.Problém je,že při ježdění na kratší vzdálenosti časem zatuhnou a musí se to vyčistit a rozhýbat.
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Środa 09.09.2015 11:54, RE: 66
Fanda napisał:
brin napisał:
Podle mě je lepší 66 kW, ale je to v podstatě jedno, rozdíl není skoro žádný, změna se dá jednoduše provést výměnou vstřikovacích trysek jenom špiček a drobnou úpravou softwaru a výkon je zpět. U 66 kW je větší šance, že to měl někdo, kdo s tím zacházel slušně. Ale to je všechno spekulace, hledal bych prostě auto se solidním stavem a je jedno jestli 66 nebo 81 kW, ty motory jsou v případě pravidelného (i nepravidelného, ale provedeného) servisu nezničitelné.
Co já vím ,tak 66 kw motor trojkového golfa má pevné lopatky turba,kdežto u 81 kw se lopatky natáčí.Problém je,že při ježdění na kratší vzdálenosti časem zatuhnou a musí se to vyčistit a rozhýbat.


No. ony byly ty naklápěcí lopatky i u 66ek, tuším od r.v. 2000-1. Jinak motory jsou srovnatelné co se týká splehlivosti - mám zkušenost s firemní 66 a vlastní 81, záleží spíš na tom, kdo se o to jak staral.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.