0
powrót
 

diskuze k tématu: Kterou motorizaci vybrat?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
hrubesdusan
ilość wystąpień2
data registracji02.02.2015
Poniedziałek 02.02.2015 20:53, Kterou motorizaci vybrat?
Ahoj, vybral jsem si auto, Volkswagen Golf 6.gerenace, ale rozhoduji se jakou motorizaci jestli 1.4 TSI nebo 1.4 16V.

Zde pro doplnění odkazy:
http://www.rominocar.cz/autobazar-plzen/volkswagen-golf-vi-1-4-16v-servisni-kniha-1.htm
http://www.tipcars.com/volkswagen-golf/volkswagen-golf-4536989.html
Auta na daných webech nejsou finální výběr, samozřejmě se rozhlížím po dalších, ale jde mi tedy hlavně o dané motory. TSI má větší výkon, ale slyšel jsem, že má problémy s řetězem.
Který z dvou možností by jste volily, ať jste majitel auta s daným motorem, člověk který se tomu věnuje, nebo kterého zajímají auta. Předem díky za tip
reagować
dk1844
ilość wystąpień12
data registracji09.08.2013
Wtorek 03.02.2015 09:06, .
Rozhodoval bych se podle tvych preferenci vykon vs spolehlivost. Je-li pro tebe vykon (a nejen maximalni, ale i rychly nastup a vysoky kroutici moment z nizsich otacek) priorita, muzes vsit TSI a hlidat retez (hlavne chrasteni za studena). Prece jen vymena retezu neni tak nakladna, nekde jsem slysel o 3500Kc (s praci?).

Pokud jsi spise klidnejsi ridic, s nizsim vykonem a jeho nastupem se smiris (nebo jsi ochoten podradit tam, kde bys s TSI nemusel), vezmi 1.4 16V. Neni o ne takovy zajem a budou levnejsi, coz je vyhoda.

Jeste je tu aspekt spotreby - TSI ma vetsi rozptyl, takze klidnejsi jizda s TSI asi bude uspornejsi, ale jestli na to obcas rad slapnes, oproti atmo 1.4 neusetris.

Ja bych se klonil radeji k atmo 1.4, ale zalezi, jestli ti ten (pocitovy) vykon stoji za to.

EDIT: navic, atmo 1.4 by mely mit v prumeru o dost min najeto :)
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 03.02.2015 20:40, golf
14,4 16V jede v golfu překvapivě dobře, měl jsem ji ve firemním golfu V a nikdo nevěřil že je to jen 59 kW. V G VI to určitě horší nebude. Spotřeba byla okolo 7l. Nevýhoda bude většinou horší výbava.
TSI v G VI už má modifikovaný řetěz, takže bude relativně ok, ale svádí k tomu víc to honit a spotřeba je vyšší.
reagować
hrubesdusan
ilość wystąpień2
data registracji02.02.2015
Wtorek 03.02.2015 22:23, Zkušební jízda s 1,4 16V
Už jsem měl taky možnost se projet s motorem 1,4 16V a musím uznat že jel hezky. Ale mě prostě odrazuje jak na webu čtu jak lidi nadávají, kolikrát doslova, na ten řetěz u TSI a že při studeném startu prokluzuje. Výměna může být ok, ale nechci každý měsíc kontrolovat jak na tom je, popř už vůbec aby někde po cestě prasknul a já řešil nákladnou opravu motoru. Právě mě ale zajímá jak na tom je zrovna 6. generace. Jestli jsou řetězy kvalitnější nebo nikoliv, někde jsem četl že až 7. generace vychytala mouchy.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 03.02.2015 23:02, RE: Zkušební jízda s 1,4 16V
hrubesdusan napisał:
Už jsem měl taky možnost se projet s motorem 1,4 16V a musím uznat že jel hezky. Ale mě prostě odrazuje jak na webu čtu jak lidi nadávají, kolikrát doslova, na ten řetěz u TSI a že při studeném startu prokluzuje. Výměna může být ok, ale nechci každý měsíc kontrolovat jak na tom je, popř už vůbec aby někde po cestě prasknul a já řešil nákladnou opravu motoru. Právě mě ale zajímá jak na tom je zrovna 6. generace. Jestli jsou řetězy kvalitnější nebo nikoliv, někde jsem četl že až 7. generace vychytala mouchy.


1,2 a 1,4 TSI v golfu VI a VII jsou dva naprosto jiné motory. Golf VI by měl mít už řetěz lepší, ale věčný asi nebude. Golf VII už má řemen a je bez problémů.
Mám ve firmě caddy 1,2 TSI s již modifikovaným řetězem a i při nepříliš dobrém zacházení od zaměstnanců s tím problémy nejsou žádné. Jen ta spotřeba je o více než 2 litry vyšší než TSI s řemenem v Golfu při stejném zacházení.

reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.