cytat:
reakce na: capslock, 26.03.2018 18:16 (Pokud má nabídku na tsi, baví ...)
Vyměnit rozvody s napínákem nestačí. Lepší volba je nechat předělat na širší řetěz, což nabízí větší VW servisy za cca 10 000kč. Jinak kolega má Golf VI 1.2 TSI 77kw, kupovaný nový 2011, dvakrát měněný řetěz, prostě pár tisích nebo desetitících km začně chrastit znova atd.
Jinak E111 do úpravy trpěl karbonizací, pokud jezdil jen krátké tratě, to mi potvrdil i automechanik ve Škodě, protože tyhle motory byly i v Roomsteru, Fábii II atd...
Na krátkých tratích se také ředí benzín s olejem, takže jakoby přibývá olej.
Dále motor velmi špatně topí v zimě, při dělším stání v koloně dokonce klesá teplota.
Nevím no, nebrat, když tak až od 2012 atd jak jsem psal
Je pravda, že co z toho všeho má 1.4 TSI netuším