0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaká je spolehlivost koncernového motoru 1,4 TSI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.04.2012 13:14, rada
Nemam s nim ziadne skusenosti, ale docital som sa, ze je tam problem s retazom, ktory pri studenom motore, kym sa natlakuje olejove cerpadlo, moze preskocit o zub, a to byva vacsinou koniec. WV ale dava kulanciu na tuto vadu, len musi mat auto vsetky servisne kontroly na 100% vyplnene, a nesmie byt starsie ako 6 rokov. Nova retaz by vraj mala byt uz opravena. Zistite to vraj tak, ze pri nastartovani studeneho motora to chrasti. Ja osobne nevidim dovod si do ojazdeneho auta kupovat motor s turbom a priamym vstrekom, to si radsej doprajem \'luxus\' s atmosferickym dvojlitrom, ktory ma tak o liter vyssiu spotrebu a nemusim riesit turbo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.04.2012 20:21, rada
Pro masochistu je to výborná volba! Samé plusy - turbo, přímý vstřik, přeskakující rozvodový řetěz a kdovíco ještě pěkného se ještě časem zjistí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 30.04.2012 23:05, rada
Jen by mě zajímalo, který motor si vezmete na paškál příště ... Jeden je dle všech (nejchytřejších) odborníků dýchavičný, druhý moc žere, třetímu se sype DPF, další má turbo, vstřiky, málo válců a o váze vzduchu jsme už taky slyšeli. Je to tak, i toto jsou "novodobé" motory. Proč to jen Ti lidé kupují?? ... No nic! Na golfu (twincharger) mám najeto 50 tkm, znám i verzi bez kompresoru a pokud se k autům umíte chovat (stejně jako jeho předchozí majitel !) , DOPORUČÍM klidně i jeté!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.05.2012 08:44, rada
Filipe, 50 tisíc je na motor asi tak jako pro člověka prvních deset let života... za mně příliš komplikované, bohužel, dneska už je to tak asi všude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.05.2012 14:09, rada
Ja som to nepisal z vlastnej hlavy, tuto vadu priznal sam VW. Nevravim, ze motor je zly, bol to myslim aj motor roka, ale spolahlivostou, a co som videl tak aj spotrebou, sa atmosferickym 1.8-2.0 litrom tazko vyrovna. Jedine jeho plus vidim v tom, ze ma vyssi krutiaci moment.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 01.05.2012 15:49, rada
http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4-tsi-vytahany-rozvodovy-retez-65864
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.05.2012 10:38, rada
Když budu chtít komplikovaný, na palivo citlivý, servisně drahý motor s drahými opravami a reálnou možností fatální poruchy, raději si koupím moderní diesel - ten alespoň méně žere a takové problémy ho postihují při násobně větším proběhu kilometrů.

Pro tazatele - osobně bych se vyhnul všem současným benzínům od VW s výjimkou letité ale nadmíru spolehlivé a odolné 1,6 MPI. Sice to moc nejede, ale vždy to dojede .U všeho ostatního jsou problémy a konstrukční chyby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.05.2012 11:56, rada
Nechci dělat reklamu, ale tazatele bych odkázal na nové vydání Světa motorů, kde se problematikou motorů FSI podrobně zabývají. Řešili tam přeplňované i atmo. FSI a jsou tam zajímavé informace. Jinak já bych se FSI úplně nebál, chce to ale koupit povedenou verzi. Např. 1,8 nebo 2,0 TSI. 1,8 má v praxi stejnou spotřebu jako 1,4 a pokud se v ní mění olej tak jak by se měl (po 15 000 km nebo 1 roce vč. vzduchového filtru! ) tak s ní nejsou problémy. Re: Filips - s tím hodnocením bych nebyl tak ukvapený. Za spolehlivý považuji motor, jehož hlavní části (turbo, kompresor, řetězové rozvody..) přežijí při správném zacházení a servisu aspoň 200 000 km. 50 000 km je nic, ale přeji ti, aby se ti problémy s rozvody (i jiné) vyhly, protože jízdně je 2x přeplňovaná verze 1,4 opravdu zajímavá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.05.2012 19:39, rada
Takže všechny benziny od koncernu jsou vadné. A proč neděláte jako vývojář motorů ve VW a neporadíte jim? Když tam sakra dělají pořád chyby jako studentíci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.05.2012 20:51, rada
Koncern doplaca na to, ze chce mat vsetky motory moderne. Lenze teraz sa este len vychytavaju. (alebo sa testuje, co zakaznici este \'znesu\'? To uz necham na vas..) Nie je to ale jediny pripad nedomyslenych motorov. Napr peugeot/citroen/bmw 1.6 THP. Tam su este vacsie problemy. Po case vam paradny zivy turbomotor prestane tahat, popripade odide turbo. Na druhy den ale znova taha. A toto sa opakuje. Este sa vlastne stale nevie, preco sa to s tym motorom deje. Na fore peugeotov dokonca dovozca peugeotov postrasil par diskutujucich, preco to tam tak verejne rozoberaju, a chceli ich zazalovat. Najlepsie turbo motory vyzeraju byt od fiatu, tiez ale nie su este uplne otestovane. Tie od fordu sa len zacali predavat. Hovorim to ale len ako citatel internetu, pretoze auto prave vyberam, a zaujimal som sa o to. Ale potom som to nechal tak, nebudem platit automobilkam za testovanie ich motorov. Zial, chcem benzin, a preto VW u mna nema sancu, kym nejaky kvalitny a spolahlivy neponukne. Nastastie je vela inych automobilovych znaciek..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.05.2012 21:24, rada
S motorem 1.4 tsi jezdim poměrne často a motor jezdí parádně. nicméně je pravda, že má motor, podobně jako 1,2 tsi problém s vytahaným rozvodovým řetězem. Ovšem pokud se s autem jezdí na garančky, tak na to okamžitě přijdou a mění. Já dávám auto na klasický servis po 15 tis. km a při 2. garančce na to přišli a vyměnili řetěz během 2 dnů. Takže bych se toho motoru nebál ani jako ojetého, pokud je již řetěz vyměněný, popřípadě před koupí zajet do servisu vw, ať to zkontrolujou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.05.2012 22:15, rada
to Citroenak - mám 1,2TSI 63kW ve FII, najeto 45tkm bez jediného problému. Řetěz vyměnen před týdnem, podložka pod turbo přidána před 3 týdny. Obojí bez diskuze v rámci záruky... V čem je problém,? /pro rýpaly je to služebka, já bych koupil něco jiného, ale ne kvůli motoru, je to prostě malé auto.../
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.05.2012 07:27, rada
To Aleš: Je tím problém odstraněn, nebo se bude opakovat každých 45tkm? To je to, oč tu běží. Protože mám-li měnit řetěz vč. příslušenství každých 45tkm, pak je to hezká výhoda proti motorům s řemenem, který vydrží dvojnásobek... A podložka pod turbo? Što eto? Počemu? To je jak za Uralem spravovat traktor...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.05.2012 09:39, rada
Tu sa ale bavime o ojazdenom aute, nie aute v zaruke, a ako povedal Ales, ked to budes menit potom, nepride ti to smiesne. Ale zda sa ze to skusanie zakaznikov, co znesu, funguje, ked sa nad tym, ze treba po par kilometroch menit retaz a podlozku pod turbo vobec nepozastavujete ako nad niecim zvlastnym...Ja by som to asi neakceptoval. Automobilky si to ale mozu dovolit. Vy kupite auto ako celok, date za to vela penazi, ale ked sa nieco pokazi, nemozete to po 2 chybach vratit, pretoze to sa pokazil len ten jeden diel. Vtedy uz sa to ako celok neberie. To je trochu okradanie zakaznika. Vtedy by totiz boli automobilky nutene robit spolahlive auta. Takto staci si len nespravit hanbu hrdzavejucou kasnou, a na ostatnom az tak nezalezi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.05.2012 10:05, rada
Ano, pochopil jste správně, dle mého názoru jsou všechny současné motory VW špatnou volbou (výjma uvedené 1,6 MPI). Díky přímému vstřiku paliva jsou stejně citlivé na kvalitu paliva jako diesel. Díky turbodmychadlu (a ještě lépe spolu s kompresorem) jsou stejně citlivé na zacházení jako diesel. Servisně jsou díky výše uvedeným součástkám stejně drahé jako diesel, stejně tak je stejné riziko poruchy a ceny za opravy. Potom nechápu, proč se takovým motorem vůbec zabývat a nekoupit rovnou diesel který jezdí za podstatně méně paliva. Konstrukční chyby a problematickou životnost komponent motoru tu neuvádím sám, takže je nebudu ani rozvádět.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.05.2012 21:29, rada
Pepe, rozvodový řetěz byl nyní údajně nahrazen nějakým odolnějším (ten zřejmě už vydrží do konce záruky ) Ale spíš než tohle mi vadí přístup Škody, kdy dělají z lidí blbce, např. podložky pod turba montují "potají" v rámci servisních prohlídek a rozvody by nejraději neřešili vůbec, kdyby se člověk nezmínil. Tohle si myslím "venku" nedovolí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.05.2012 09:49, Nechci být rejpal,
ale jaká je vlastně výhoda těchto motorů oproti benzinové klasice. Mám staré auto, poctivý oplácký motor 1,8i , výkon 85kW a kombinovaná spotřeba cca 8 až 8,5 l/100km. Bezporuchový. Žádné turbo, žádný kompresor, žádný přeskakující řetěz ........
Možná to celé chápu špatně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.05.2012 10:22, RE: Nechci být rejpal,
rojack napisał:
ale jaká je vlastně výhoda těchto motorů oproti benzinové klasice. Mám staré auto, poctivý oplácký motor 1,8i , výkon 85kW a kombinovaná spotřeba cca 8 až 8,5 l/100km. Bezporuchový. Žádné turbo, žádný kompresor, žádný přeskakující řetěz ........
Možná to celé chápu špatně.
Jo, ale neplníš EURO V a víc a v tom je zakopanej celej pes.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.05.2012 10:59, RE: Nechci být rejpal,
David V napisał:
Jo, ale neplníš EURO V a víc a v tom je zakopanej celej pes.
Nastastie mame este mazdu so svojimy Sky activ technologiamy, ktore to vsetko dokazu bez turba, bez kompresoru a bez dalsich podobnych blbosti. Uvidime este ake budu spolahlive, ale myslim ze budu na tieto motory s prehladom pozerat zhora..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 04.05.2012 11:16, RE: Nechci být rejpal,
rojack napisał:
ale jaká je vlastně výhoda těchto motorů oproti benzinové klasice. Mám staré auto, poctivý oplácký motor 1,8i , výkon 85kW a kombinovaná spotřeba cca 8 až 8,5 l/100km. Bezporuchový. Žádné turbo, žádný kompresor, žádný přeskakující řetěz ........
Možná to celé chápu špatně.
Tento motor má pro někoho výhodu malého obsahu PRO NIŽŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDU (nižší POV) a přitom slušný výkon k dané váze vozu (Polo....) Golf a EOS jsou už těžší a tak je rozdíl cca 05L/100 KM. Pokud se pravidelně mění filtr a olej s předepsanou specifikací, napínák řetězu drž cca do 130.000 km bez mrknutí oka. Také záleží na stylu jízdy. Čím více je motor vytáčen nad 3.500 ot., pak samozřejmě řetěz dostává věčí nápor v tahu a styčná plochy napínáku se rychleji opotřebuje. Jinak řečeno, pokud je řidič normální a né závodník, motor funguje jak má. Závodní typ by si stejně nekoupil vůz s takovým obsahem a výkonem 90kW.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.