0
powrót
 

diskuze k tématu: Golf V x Focus II x Civic

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
lukas84
ilość wystąpień2
data registracji14.12.2015
Poniedziałek 14.12.2015 22:57, Golf V x Focus II x Civic
Dobrý den,rád bych vyměnil svého golfa IV 1.6 74kw r.v 98, za bud Golf V nebo Focus II nebo nějakého japonce např Civic.Denní ježdení kolem 30-40km plus vylety takže cca 15tis km,takže 100% benzín,nákup auta určitě ze zahraničí do 150tis kč.Jde mi hlavně o spolehlivost,dobrou antikorozní ochranu,nepreferuji žádnou extra vybavu a aby vykonově a spotřebově aspon odpovídalo VW golf IV 1.6 100HP. Hodně se mi líbí Civic 1.8 103kw,který je asi opravdu nejlepší atmosferický benzínový motor,ale zase na druhou stranu,mám strach z dražších náhradních dílu a horšího neautorizovaného servisu,kde vw nebo ford umí opravit každej slušnej mechanik na vesnici a spoustu náhradních dílu z vrakovišt nebo druhovýroby.Prosím o vaše rady popr. jiné varianty,díky moc Lukas
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Wtorek 15.12.2015 14:16, RE: Golf V x Focus II x Civic
lukas84 napisał:
Dobrý den,rád bych vyměnil svého golfa IV 1.6 74kw r.v 98, za bud Golf V nebo Focus II nebo nějakého japonce např Civic.Denní ježdení kolem 30-40km plus vylety takže cca 15tis km,takže 100% benzín,nákup auta určitě ze zahraničí do 150tis kč.Jde mi hlavně o spolehlivost,dobrou antikorozní ochranu,nepreferuji žádnou extra vybavu a aby vykonově a spotřebově aspon odpovídalo VW golf IV 1.6 100HP. Hodně se mi líbí Civic 1.8 103kw,který je asi opravdu nejlepší atmosferický benzínový motor,ale zase na druhou stranu,mám strach z dražších náhradních dílu a horšího neautorizovaného servisu,kde vw nebo ford umí opravit každej slušnej mechanik na vesnici a spoustu náhradních dílu z vrakovišt nebo druhovýroby.Prosím o vaše rady popr. jiné varianty,díky moc Lukas


Snad jsem to pochopil správně a váháte nad Golfem 5, Focusem 2, a Civicem UFO 1. Golf 5 byl oproti čtyřce pro mě zklamáním, hlavně že šel celkovou kvalitou dolů, hlavně první ročníky dnes celkem hnijí, motor snad zase jedině tu 1,6i (rozvody řemenem), Focus 2 s 1,6 (rozvody řemenem) není špatný, ale protikorozní úpravou je na úrovni Golfu 5, takže dle mě, taky žádný zázrak. Civic má určitě nejpovedenější motor s řetězem, zbytek je na úrovni konkurentů. Za ty peníze by ale mohl být Golf 6 (s tou samou 1,6), ten šel kvalitou výrazně nahoru, jak kastle tak interiéru. Do toho bych asi šel
reagować
lukas84
ilość wystąpień2
data registracji14.12.2015
Wtorek 15.12.2015 16:11, RE: Golf V x Focus II x Civic
díky za info,zkusím se podívat po golfu 6 ,kvalita a antikorozní ochrana je pro mě duležitá,protože můj Golf IV který bude mít za chvilku 20let,má sice obcas sem tam povrchovou rez,ale na to stáří je to fakt super a musim říct,že za tech 10let co ho vlastním tak krome cidla volnoběhu,uplně bez zavad.Na druhou stranu,nemá nic co by se mohlo rozbít,žádna klima,elektro nebo palubní počítač,takže kde nic není ani smrt nebere
reagować
pase
ilość wystąpień7
data registracji01.10.2008
Wtorek 15.12.2015 17:37, Těžká volba
Jj, zlatá poslední auta 1998, 1999, 2000. Také dojíždíme - Nissan Almeru N15 sedan, 1998, a jen jezdíme a jezdíme. Nakonec jsem věc vyřešil ojetou Imprezou benzin, maximální spokojenost, halt trochu víc žere, ale to svezení ...
reagować
Albi1
ilość wystąpień91
data registracji26.01.2009
Wtorek 15.12.2015 19:45, --Civic--
Golf V moc neznám, FoFo II má v mém okolí několik lidí. Řekl bych, že taková volba rozumu s motorem 1,6. Hodně jsem o něm kdysi přemýšlel, ale jednou jsem náhodně šel okolo té Hondy a bylo jasno. Motor 1,8 s řetězem. Spotřeba do 8 l při jakékoliv režimu a okresky jdou i pod 6 l. Vůz, který nepotkáte každých 5 minut. Jinak zvenku jeden z nejkratších ve své třídě, ale se solidním kufrem i místa pro nohy. Sklápění zadních opěrek do roviny s kufrem a unikátní vyklápění zadních sedáků ( odvezl jsem na stojáka plynový gril ). Vepředu dost místa ve všech směrech. V místě, kde některá auta tlačí do pravého kolena je od výroby takové polstrování. Vzadu je místa jen opticky málo, ale to dělají malá okna ve dveřích, které ten prostor jakoby zmenšují. Samotné zadní dveře se dají otevřít skoro do 90 stupňů. U vozidla se musí počítat, že je nižší světlá výška. V nějaké recenzi jsem četl, že je katastrofální výhled vzad vnitřním zpětným zrcátkem z důvodu děleného zadního okna, ale kdo je zvyklý couvat na zrcátka venkovní, tak mu to ani nepřijde. Civic nebyl užíván jako firemní a většina na prodej má 1.-.2. majitele a solidně vedené serv. knížky. Nevýhody jsou asi dražší ceny v bazaru a ještě větší, že ony ty auta ani skoro v bazarech nejsou. Navíc do 150.000kč asi nic nekoupíte. Díly trochu dražší jsou, ale pokud nekoupíte kus s 200tis a více na tacho, tak do servisu asi moc jezdit nebudete.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 22.12.2015 16:02, Rozhoduje co preferujete
Zdravím, všechna tři auta jsou dobrá, opravdu se projeďte a uvidíte. Z mého pohledu je to tak:
1) VW Golf V 1.6 - velmi kultivovaný a živý motor, dobré sedačky, dobré odhlučnění motoru i podvozku, dobré řazení. Někdy začne při velkém nájezdu papat olej ale ne fatálně a dá se to opravit...
2) Honda Civic 1.4/1,8 - platí co pro Golf, jen trochu UFO vzled i v interiéru, motor je nezničitelný a nepapá olej ani při 400tis.km
3) Ford Focus II 1.6 74kw - motor je slabší než u Golfu, více žere, ale je spolehlivý. Jinak interiér je velmi strohý, rovněž odhlučnění motoru je slabé, trochu horší ergonomie páček na volantu, ale vše v normě, je těžké soutěžit s Golfem Výhodou jsou menší servisní náklady a téměř vždy nižší cena než u Civicu a Golfu, přesto Focus boduje lepší výbavou...
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 28.12.2015 14:31, RE: Rozhoduje co preferujete
BobanHTP napisał:
Zdravím, všechna tři auta jsou dobrá, opravdu se projeďte a uvidíte. Z mého pohledu je to tak:1) VW Golf V 1.6 - velmi kultivovaný a živý motor, dobré sedačky, dobré odhlučnění motoru i podvozku, dobré řazení. Někdy začne při velkém nájezdu papat olej ale ne fatálně a dá se to opravit...2) Honda Civic 1.4/1,8 - platí co pro Golf, jen trochu UFO vzled i v interiéru, motor je nezničitelný a nepapá olej ani při 400tis.km 3) Ford Focus II 1.6 74kw - motor je slabší než u Golfu, více žere, ale je spolehlivý. Jinak interiér je velmi strohý, rovněž odhlučnění motoru je slabé, trochu horší ergonomie páček na volantu, ale vše v normě, je těžké soutěžit s Golfem Výhodou jsou menší servisní náklady a téměř vždy nižší cena než u Civicu a Golfu, přesto Focus boduje lepší výbavou...


Dobrý den, máte-li osobní zkušenost s některým z vozů, napište prosím recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni.
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Wtorek 29.12.2015 12:09, RE: Rozhoduje co preferujete
BobanHTP napisał:
Zdravím, všechna tři auta jsou dobrá, opravdu se projeďte a uvidíte. Z mého pohledu je to tak:1) VW Golf V 1.6 - velmi kultivovaný a živý motor, dobré sedačky, dobré odhlučnění motoru i podvozku, dobré řazení. Někdy začne při velkém nájezdu papat olej ale ne fatálně a dá se to opravit...2) Honda Civic 1.4/1,8 - platí co pro Golf, jen trochu UFO vzled i v interiéru, motor je nezničitelný a nepapá olej ani při 400tis.km 3) Ford Focus II 1.6 74kw - motor je slabší než u Golfu, více žere, ale je spolehlivý. Jinak interiér je velmi strohý, rovněž odhlučnění motoru je slabé, trochu horší ergonomie páček na volantu, ale vše v normě, je těžké soutěžit s Golfem Výhodou jsou menší servisní náklady a téměř vždy nižší cena než u Civicu a Golfu, přesto Focus boduje lepší výbavou...


Tak to já mám teda trošku opačnou zkušenost co se týče porovnání motorů 1,6i ve focusu a golfu. Měl jsem možnost porovnání Cmaxe a golfa pluse oba s 1,6 benzínem. Motor golfa co se hlučnosti a pružnosti týče prohrával o parník.....
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 30.12.2015 12:55, Stav vozu rozhoduje
CMAX není úplně Focus a Golf plus není úplně Golf, ale samozřejmě 3x přetočený Golf bude hlučnější než 2x přetočený Focus Focus je tichý do těch 110km/h, ale pak se projeví krátká pěkta a 130 už je docela nepříjemná. Jak píšu, C-MAX a Golf+ jsem netestoval tak nevím a naopak, jel jsem v několika Golfech V 1.6 a v několika Focusech II 1.6...
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.