0
powrót
 

diskuze k tématu: Combi diesel do 230 tis.- Golf vs Octavia?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, dovoz vozidel, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Sobota 15.12.2018 12:09, Combi diesel do 230 tis.- Golf vs Octavia?
Zdravím,
asi už se to tu několikrát řešilo, něco jsem si i přečetl, ale pořád zvažuji jaké auto koupit.

Sháním auto kolem 200tis (max. 240tis), combi. Bude využívané jako služební vůz, kde najedu každý den kolem 150km převážně po silnicích I. a II. třídy, pak každý měsíc 500km po dálnici. Za rok najedu okolo 50tis km, takže jedině diesel.

Jako nejlepší volba mi přijde Octavia III, rv. 2014-5, najeto kolem 150tis km. Nicméně jaký zvolit motor? Na 1.6 77kw tu nejsou zrovna dobré ohlasy, takže se poohlížet na motory s 81kw? Jaký je rozdíl ve spotřebě, jistě máte někdo zkušenosti...

To samé bude asi platit o Golfu Variant. Resp. jaké jsou plusy a mínusy Golf vs Octavia? :)

Proč chci koncernový vůz? - kvůli servisu u známého. Vím, že třeba Focus i jiné vozy se nechají sehnat levněji.

Přemýšlím i o dovozu z německa. Poradí někdo osvědčenou firmu na asistovaný dovoz?
Díky za reakce
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 17.12.2018 09:57, RE: Combi do 230 tis.
cytat:
reakce na: trefic, 15.12.2018 12:09 (Zdravím, asi už se to tu někol ...)


Ahoj, kolegové v práci se docela trápí s motory 1.6 TDI, mluvíme teď o verzi do roku 2015, pak přišla novější generace.
Nejde jen o vstřiky, ale o ERG ventil a vodní pumpu(začne ubývat chl. kapalina). Dle mého známý automechanik tě nemusí ochránit před investicemi, které nebudou malé.
Dobrá zpráva je alespoň v tom, že koncern slevnil FAP filtry.

Když máš rád koncern, zkusil bych v Německu pohledat Passat 2.0 TDI, protože najezdíš toho opravdu hodně a tak Golf nebo Focus mě připadají dobré na kratší trasy 2x50km denně, koráby to zkrátka nejsou
Jinak za mě bych volil Mondeo 2.0 TDCi, nevím o ničem závažném, co by trápilo kamaráda majícího tento motor. Najeto má přes 250tis.km.
Samozřejmostí je ale nebrat naftu z příměsí Babišovy řepky, to je časovaná bomba pro vstřiky
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.