0
powrót
 

diskuze k tématu: auto kolem 50 000

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.05.2013 11:00, auto kolem 50 000
Dobrý den,
chtěla bych si pořídit spolehlivé auto na vyježdění se, ale zároveň taky aby vypadalo trochu pěkně:)
Rozmýšlím se mezi VW Golf nebo C3.
Bohužel nemám dostatek financí na koupi nového vozu. Prosím poraďte:)
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Poniedziałek 27.05.2013 15:47, C3
Je menší a za stejné peníze méně ojetá než Golf. Klidně může být se základním benzínovým motorem. Na vyježdění je to dobrá volba.
reagować
peterson75
ilość wystąpień18
data registracji07.03.2013
Poniedziałek 27.05.2013 17:05, RE: auto kolem 50 000
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, chtěla bych si pořídit spolehlivé auto na vyježdění se, ale zároveň taky aby vypadalo trochu pěkně:) Rozmýšlím se mezi VW Golf nebo C3. Bohužel nemám dostatek financí na koupi nového vozu. Prosím poraďte:)


S částkou kterou jste se rozhodla investovat na pořízení vozu, bych nešel ani do C3 ani do Golfu. Za tyto peníze se dá pořídit slušný Fiat Punto II 1.2. Prostorný, výborný motor, levné díly, velká nabídka na trhu.
reagować
petr.frydrych.1FB
ilość wystąpień6
data registracji17.05.2013
Poniedziałek 27.05.2013 21:59, stará skvadra
Už se těším, až sem s radou přispěchá skvadra Tipcarovských matadorů a rozohní se, jakému nebezpečí chystá tazatelka touto koupí vystavit účastníky silničního provozu, neboť hujda za 50000 se nehodí ani jako nádoba na kompost. Ať si tedy paní pár let počká, prodá obě ledviny a koupí nové Sandero nebo Rapida. Určitě dojde i na ojeté Mondeo. A teď konec legrace, já proti levnějším ojetinám nic nemám, ba naopak. Dám za pravdu panu petersonovi 75 a poradím Vám nějakou Itálii, nejspíše právě Punto 1.2. Hezký večer. P.F.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 27.05.2013 23:14, RE: stará skvadra
petr.frydrych.1FB napisał:
Už se těším, až sem s radou přispěchá skvadra Tipcarovských matadorů a rozohní se, jakému nebezpečí chystá tazatelka touto koupí vystavit účastníky silničního provozu, neboť hujda za 50000 se nehodí ani jako nádoba na kompost. Ať si tedy paní pár let počká, prodá obě ledviny a koupí nové Sandero nebo Rapida. Určitě dojde i na ojeté Mondeo. A teď konec legrace, já proti levnějším ojetinám nic nemám, ba naopak. Dám za pravdu panu petersonovi 75 a poradím Vám nějakou Itálii, nejspíše právě Punto 1.2. Hezký večer. P.F.




Podobně jsem uvažoval taky. Že si koupím jako první auto něco mezi 60-70 tisícema, tak na 1-2 roky na vyježdění. Koupil jsem 626 z AAA za 59 tisíc, 12 let starou. Nakonec jsem si ji nechal 7 let. No naštěstí jsem v tom neboural. Ale že jsem v tom vozil cca 2 roky rodinu to si tak trochu vyčítám. Ta 19 letá plechovka asi opravdu moc pevná nebyla.
reagować
Quake 9.0
ilość wystąpień1
data registracji12.10.2012
Wtorek 28.05.2013 07:36, Citroen Xsara
Dobrý den, toto jsem řešil nedávno s přítelkyní. Po obhlídce autobazarů a svezení se ve spoustě aut jsem narazil na skvělou Xsaru 1.4i VTR (třídveřová) z roku 2003. Zadní náprava v bezvadném stavu, výborně jezdí a relativně nízká spotřeba. Vzhled atraktivní. Přítelkyně si ji nemůže vynachválit a jezdí ní raději, než v mém Golf IV 1.8T...
V této cenové relaci však nezáleží na nějaké značce a typu, jako spíš na tom, aby člověk narazil na zachovalý kus a aby to bylo pokud možno velmi rozšířené auto. Přeji pevnou vůli a pevné nervy a velikou dávku štěstí. Člověk se opravdu nalítá, než něco vybere. Hlavně si sebou vezměte někoho kdo se v autech vyzná a udrží vás nohama na zemi.
reagować
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Wtorek 28.05.2013 10:28, Punto, Felicie
Problém není v těch penězích, když má někdo 20 let praxe v ježdění, ví, kde ktertý šroubek do kterého modelu dodávala která čínská dětská manufaktura, tak může dobře pojezdit i za 50 tisíc. Já kdysi před xxxx lety koupil faceliftovou Sierru sedan 2.3D za 15 000. Koupil jsem tam jenom baterku Vartu 70 a nové gumy (sloužily ještě u dalšího auta). Posloužila dobře jeden rok a pak šla s poctama na šroťák. Dodnes mám na památku schovanou přístrojovku a volant. Jenomže to jsem já, génius, všemi uznávaný expert na auta, člověk který má obrovské ikfe. U paní to bude mít jiný průběh. Zedník z FFF nebo Jožin z kopřiv jí poradí nějaký super klenot. "Paňý, dyď todlenzto fáro je po duchoci a tam nalejete jenom naftu py*o a jedete." Asi to bude smutné. Takže za padesátku radím nějakou starou leštěnku Felicii po opravdovém důchodci (koupit přímo od něj), a ne domělém AAA důchodci, nebo fakt nějaké Punto. Za pětatřicet pěnez a pár litrů do rezervy. Bohužel za takový kchár bude třeba zaplatit i eko... To do těch 50 pěněz nepočítám. Taky je možné Suzuki Alto. Nebo staré Suzuki Swift, 1.3 jede jak tři HTP i s Goťákem na kapotě. A kdyby byl třeba starý kulatý Colt... A co třeba Hyundai Accent? Znalci ví, že tohle malé auto má vzadu víceprvek a 1.3 má 62 Kw.... jel jsem s tím 175 Km. Všechno to jsou auta, která odrazujou tunery a burany. Soused má právě ten Accent 1.3 (koupený jako nový, teď starý asi 7 let) a najel s ním "strašlivých" asi 30 000 km. Tohle jsou auta, která nemají předchozích 10 majitelů tunerů a jednoho taxikáře. (i když je mi jasné, soudím podle vyjadřování té slečny, že tady jsem to psal všechno zbytečně - tak "ať je to taky hezké" a má to smajlíky na kapotě.)
reagować
gottak
ilość wystąpień208
data registracji10.06.2010
Wtorek 28.05.2013 12:16, Polo
Za ty penize stoji vzit do uvahy i Polo, klidne 1.2 HTP, na vyjezdeni bohate staci a v pohode to da 300 tkm...
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 28.05.2013 12:20, RE: Punto, Felicie
gablenz napisał:
Problém není v těch penězích, když má někdo 20 let praxe v ježdění, ví, kde ktertý šroubek do kterého modelu dodávala která čínská dětská manufaktura, tak může dobře pojezdit i za 50 tisíc. Já kdysi před xxxx lety koupil faceliftovou Sierru sedan 2.3D za 15 000. Koupil jsem tam jenom baterku Vartu 70 a nové gumy (sloužily ještě u dalšího auta). Posloužila dobře jeden rok a pak šla s poctama na šroťák. Dodnes mám na památku schovanou přístrojovku a volant. Jenomže to jsem já, génius, všemi uznávaný expert na auta, člověk který má obrovské ikfe. U paní to bude mít jiný průběh. Zedník z FFF nebo Jožin z kopřiv jí poradí nějaký super klenot. "Paňý, dyď todlenzto fáro je po duchoci a tam nalejete jenom naftu py*o a jedete." Asi to bude smutné. Takže za padesátku radím nějakou starou leštěnku Felicii po opravdovém důchodci (koupit přímo od něj), a ne domělém AAA důchodci, nebo fakt nějaké Punto. Za pětatřicet pěnez a pár litrů do rezervy. Bohužel za takový kchár bude třeba zaplatit i eko... To do těch 50 pěněz nepočítám. Taky je možné Suzuki Alto. Nebo staré Suzuki Swift, 1.3 jede jak tři HTP i s Goťákem na kapotě. A kdyby byl třeba starý kulatý Colt... A co třeba Hyundai Accent? Znalci ví, že tohle malé auto má vzadu víceprvek a 1.3 má 62 Kw.... jel jsem s tím 175 Km. Všechno to jsou auta, která odrazujou tunery a burany. Soused má právě ten Accent 1.3 (koupený jako nový, teď starý asi 7 let) a najel s ním "strašlivých" asi 30 000 km. Tohle jsou auta, která nemají předchozích 10 majitelů tunerů a jednoho taxikáře. (i když je mi jasné, soudím podle vyjadřování té slečny, že tady jsem to psal všechno zbytečně - tak "ať je to taky hezké" a má to smajlíky na kapotě.)


ty jsi se dal na slohovky, Gáblíku??? no, moc ti to nejde. to bude asi tím ´´ikfe´´ tykfe...
slečně tazatelce bych doporučil Micru, K11, po FL, nejlépe poslední roky výroby, 2000-2002. litrový čtyřválec dokáže jezdit překvapivě svižně a za 5 litrů, a má rozvody řetězem. poslední kusy měly i klimu a 4 pytle, sem tam i ABS. údržba za hubičku, díly na to jsou až nemravně levný. navíc po roce 2000 už je Euro 3, takže bez eko. cena do 40k, takže na základní servis, povko, dálničku a plnou nádrž zbyde dost.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Środa 29.05.2013 10:27, RE: Punto, Felicie
tomaskrtek napisał:
gablenz napisał:
Problém není v těch penězích, když má někdo 20 let praxe v ježdění, ví, kde ktertý šroubek do kterého modelu dodávala která čínská dětská manufaktura, tak může dobře pojezdit i za 50 tisíc. Já kdysi před xxxx lety koupil faceliftovou Sierru sedan 2.3D za 15 000. Koupil jsem tam jenom baterku Vartu 70 a nové gumy (sloužily ještě u dalšího auta). Posloužila dobře jeden rok a pak šla s poctama na šroťák. Dodnes mám na památku schovanou přístrojovku a volant. Jenomže to jsem já, génius, všemi uznávaný expert na auta, člověk který má obrovské ikfe. U paní to bude mít jiný průběh. Zedník z FFF nebo Jožin z kopřiv jí poradí nějaký super klenot. "Paňý, dyď todlenzto fáro je po duchoci a tam nalejete jenom naftu py*o a jedete." Asi to bude smutné. Takže za padesátku radím nějakou starou leštěnku Felicii po opravdovém důchodci (koupit přímo od něj), a ne domělém AAA důchodci, nebo fakt nějaké Punto. Za pětatřicet pěnez a pár litrů do rezervy. Bohužel za takový kchár bude třeba zaplatit i eko... To do těch 50 pěněz nepočítám. Taky je možné Suzuki Alto. Nebo staré Suzuki Swift, 1.3 jede jak tři HTP i s Goťákem na kapotě. A kdyby byl třeba starý kulatý Colt... A co třeba Hyundai Accent? Znalci ví, že tohle malé auto má vzadu víceprvek a 1.3 má 62 Kw.... jel jsem s tím 175 Km. Všechno to jsou auta, která odrazujou tunery a burany. Soused má právě ten Accent 1.3 (koupený jako nový, teď starý asi 7 let) a najel s ním "strašlivých" asi 30 000 km. Tohle jsou auta, která nemají předchozích 10 majitelů tunerů a jednoho taxikáře. (i když je mi jasné, soudím podle vyjadřování té slečny, že tady jsem to psal všechno zbytečně - tak "ať je to taky hezké" a má to smajlíky na kapotě.)
ty jsi se dal na slohovky, Gáblíku??? no, moc ti to nejde. to bude asi tím ´´ikfe´´ tykfe... slečně tazatelce bych doporučil Micru, K11, po FL, nejlépe poslední roky výroby, 2000-2002. litrový čtyřválec dokáže jezdit překvapivě svižně a za 5 litrů, a má rozvody řetězem. poslední kusy měly i klimu a 4 pytle, sem tam i ABS. údržba za hubičku, díly na to jsou až nemravně levný. navíc po roce 2000 už je Euro 3, takže bez eko. cena do 40k, takže na základní servis, povko, dálničku a plnou nádrž zbyde dost.


A co je tohle
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 16.07.2013 19:44, Re:
Dobrý den. Jako spolehlivý vůz pro začátečníka za cenu do 50 tis. Kč Vám mohu doporučit VW Golf IV, Citroen C3, Opel Astra, Peugeot 206 nebo Renault Mégane. Všechna tato auto umí při základní údržbě sloužit spolehlivě. Určitě volte u každého z nich benzínový motor, a při koupi více, než na počet najetých kilometrů, hleďte na aktuální stav vozu. Výběr konkrétního z nich bude záležet spíše na Vás, jak se Vám jeho design líbí či ne.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.