cytat:
reakce na: A4, 12.08.2018 22:02 (Předem se omlouvám za otázku m ...)
Ahoj, u 127kW už není problém. Pověsti pocházejí od motoru 121kW 2,5i, které někdy olej opravdu žraly. já mám nyní verzi 123kW (Outback 2011) a nežere. Mezi výměnami ubyde možná 0,3l. U USA verze bych měl spíše obavy o kastli - atypická světla (nemají homologaci pro EU) a některé díly kastle - plechy-jsou trochu jiné (stejný problém měla Tribeca). pokud už ho koupíš na značkách, je to OK s STK. No a samo sebou značení budíků ve °F a mílích.
Jinak jako auto dobrý. Nepočítej s tím, že je to trhač asfaltu. není. Ale jeho výhody jsou jinde: v terénu se neztratí zejména díky redukci a na silnici, ač SUV, má stále vynikající jídzní vlastnosti.
K dynamice - já už jsem zklidnil, takže mi 100 za 10 nevadí. Někoho by to mohlo trápit, ale já už v tom problém nevidím. Za to jezdím s Outbackem za 6,4-7,6/100. Na 6 jedeš po dálnici se 130 tacho za 7,7/100 s rakví na střeše a plnou zimní náloží - zkušenost z letošní dovolené Itálie.
Ještě k motoru - dopřej mu slušný olej - já používám dlouhá léta Sunoco Synturo 5w30(50), který je schválen pro Subaru. Tedy žádné pumpové Castrol.