Paul napisał:
CC oproti plátěné střeše nemá na vykradení žádný vliv. Nikdo nebude složitě párat střechu a pak do ní lézt, jednodušší je rozbít okno nebo vyháčkovat dveře. Eos určitě není sporťák a V6 to nezachrání. Je to jen pohodlný kabriolet. Za sportovní by se dalo označit třeba BMW 3 se silnějším motorem, které má podvozek a řízení na jiné úrovni. Motor do Eosu je nejlepší 2,0 TSI. Zatékání je různé kus od kusu ale týká se všech CC, přece jen jde o víceméně kusovou výrobu s velkým podílem ruční práce. Chce to důkladně opláchnou wapkou a sledovat. Osobně bych šel raději do Audi A4 Cabrio (pokud mi jde víc o eleganci a pohodlí) nebo BMW 3 E46 (pokud jde o zážitek z jízdy).
Známému vykradli právě TT cabrio tak, že mu rozřízli střechu. Když praštíš do okna, udělá to rachot, střechu krásně rozřízneš potichu. Navíc se hadra špatně vytápí, deštěm a myčkou ztrácí hodně na svém
původním vzhledu a musíš se bát, nechat ji stát před barákem. Pro spoustu lidí bydlících třeba na sídliště je kabriolet s plechovou jediná možnost, jak takové obojživelné auto mít.
Kabriolet s hadrovou střechou bych si nekoupil ani náhodou, je to auto na tří měsíce v roce...