0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetý Volkswagen Eos - co čeká případného majitele?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 06.09.2013 09:10, názor
když pominu že ze všech coupé-cabrioletů je EOS nejdisproporčnější-ten zadek je vážně hnus-tak o motoru 3.2 toho byly popsané celé stránky. za sebe můžu říct upřímně že ani zadarmo. 100x raději trojku BMW (a klidně i jedničku), ale nejraději G37...
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 06.09.2013 12:28, RE: názor
tomaskrtek napisał:
když pominu že ze všech coupé-cabrioletů je EOS nejdisproporčnější-ten zadek je vážně hnus-tak o motoru 3.2 toho byly popsané celé stránky. za sebe můžu říct upřímně že ani zadarmo. 100x raději trojku BMW (a klidně i jedničku), ale nejraději G37...


Celkově souhlasím, že pro radost jsou v této kategorii (cabrio nižší střední 2+2) povedenější auta. Osobně bych šel do 125i od BMW - motorově, podvozkově i celkově je na tom lépe a výběr je dostatečný, navíc se chová jako motokára a hravost u něj není jen v očekávání nového majitele. Nesouhlasím jen s tím, že má EOS ze všech CC nejškaredší zadek. Naopak mi přijde jako nejmenší zlo ze všech. Opravdový humus je Megane CC. Ale design je vždy subjektivní. Co ale celkově platí pro kategorii CC je fakt, že těsnění mezi spárami není nic moc a běžně zatéká i do nových aut napříč výrobci - kamarád má právě Megane CC, koupený jako předváděcí a v záruce už řešil zatékání Xkrát. U rozvrzaného auta po 100 000 km to pochopitelně lepší nebude. Navíc po otevření střechy se do kufru nevejde prakticky nic, takže zavazadla je nutné dát na sedačky, což není vůbec praktické. Moderní cabria s plátěnou střechou mají už jiné materiály než kdysi a vydrží i myčku. A taky líp vypadají. Ohledně ojetého EOSu je pěkný článek ve Světě Motorů z letošního léta - doporučuji si ho najít.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 06.09.2013 17:47, RE: názor
Paul napisał:
tomaskrtek napisał:
když pominu že ze všech coupé-cabrioletů je EOS nejdisproporčnější-ten zadek je vážně hnus-tak o motoru 3.2 toho byly popsané celé stránky. za sebe můžu říct upřímně že ani zadarmo. 100x raději trojku BMW (a klidně i jedničku), ale nejraději G37...
Celkově souhlasím, že pro radost jsou v této kategorii (cabrio nižší střední 2+2) povedenější auta. Osobně bych šel do 125i od BMW - motorově, podvozkově i celkově je na tom lépe a výběr je dostatečný, navíc se chová jako motokára a hravost u něj není jen v očekávání nového majitele. Nesouhlasím jen s tím, že má EOS ze všech CC nejškaredší zadek. Naopak mi přijde jako nejmenší zlo ze všech. Opravdový humus je Megane CC. Ale design je vždy subjektivní. Co ale celkově platí pro kategorii CC je fakt, že těsnění mezi spárami není nic moc a běžně zatéká i do nových aut napříč výrobci - kamarád má právě Megane CC, koupený jako předváděcí a v záruce už řešil zatékání Xkrát. U rozvrzaného auta po 100 000 km to pochopitelně lepší nebude. Navíc po otevření střechy se do kufru nevejde prakticky nic, takže zavazadla je nutné dát na sedačky, což není vůbec praktické. Moderní cabria s plátěnou střechou mají už jiné materiály než kdysi a vydrží i myčku. A taky líp vypadají. Ohledně ojetého EOSu je pěkný článek ve Světě Motorů z letošního léta - doporučuji si ho najít.


Nekoupil bych hadrový kabriolet. Známý v chorvatsku, s tétéčkem, nechal peněženku s pár penězma na sedadle spolujezdce, šel si nakoupit, za půl hodiny střecha prořezaná, v peněžence pár kaček, ale škoda za desetitisíce... nebudí to ve mně důvěru, pokud není mojí prioritou extra sportovní jízda, potom je plech tou nejlepší možnou volbou...
Konkrétní doporučení dávat nebudu, vizuálně se mi líbí 308cc, Volvo C70 má nejproporčnější zadek ze všech cc... trojka BMW není úplně nejkrásnější, ale s M-paketem už je to o poznání lepší.

reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Piątek 06.09.2013 20:25, RE: názor
Reno napisał:
Paul napisał:
tomaskrtek napisał:
když pominu že ze všech coupé-cabrioletů je EOS nejdisproporčnější-ten zadek je vážně hnus-tak o motoru 3.2 toho byly popsané celé stránky. za sebe můžu říct upřímně že ani zadarmo. 100x raději trojku BMW (a klidně i jedničku), ale nejraději G37...
Celkově souhlasím, že pro radost jsou v této kategorii (cabrio nižší střední 2+2) povedenější auta. Osobně bych šel do 125i od BMW - motorově, podvozkově i celkově je na tom lépe a výběr je dostatečný, navíc se chová jako motokára a hravost u něj není jen v očekávání nového majitele. Nesouhlasím jen s tím, že má EOS ze všech CC nejškaredší zadek. Naopak mi přijde jako nejmenší zlo ze všech. Opravdový humus je Megane CC. Ale design je vždy subjektivní. Co ale celkově platí pro kategorii CC je fakt, že těsnění mezi spárami není nic moc a běžně zatéká i do nových aut napříč výrobci - kamarád má právě Megane CC, koupený jako předváděcí a v záruce už řešil zatékání Xkrát. U rozvrzaného auta po 100 000 km to pochopitelně lepší nebude. Navíc po otevření střechy se do kufru nevejde prakticky nic, takže zavazadla je nutné dát na sedačky, což není vůbec praktické. Moderní cabria s plátěnou střechou mají už jiné materiály než kdysi a vydrží i myčku. A taky líp vypadají. Ohledně ojetého EOSu je pěkný článek ve Světě Motorů z letošního léta - doporučuji si ho najít.
Nekoupil bych hadrový kabriolet. Známý v chorvatsku, s tétéčkem, nechal peněženku s pár penězma na sedadle spolujezdce, šel si nakoupit, za půl hodiny střecha prořezaná, v peněžence pár kaček, ale škoda za desetitisíce... nebudí to ve mně důvěru, pokud není mojí prioritou extra sportovní jízda, potom je plech tou nejlepší možnou volbou...Konkrétní doporučení dávat nebudu, vizuálně se mi líbí 308cc, Volvo C70 má nejproporčnější zadek ze všech cc... trojka BMW není úplně nejkrásnější, ale s M-paketem už je to o poznání lepší.


Sorry, ale nechat peněženku KDEKOLIV na sedadle (a jít nakupovat s čímpak - měšcem?) zavání imbecilitou. S tím plátno nemá co dělat - ano, boční sklo by bylo levnější, ale ne nedobytné (pokud nemám ostrou verzi Humwee)... Pominu to, že v normální společnosti bych mohl položit peněženku na střechu, a ona by tam počkala do návratu... Ta 308 je hezká, bude levná, a uživatelsky příjemná...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 08.09.2013 08:45, RE: názor
zapomněl nejspíš. Každopádně, rozbité okno se vymění za pár tisíc, střecha za pár desítek tisíc.
Nemám k tomu důvěru, nenechal bych stát kabrio s hadrou přes noc venku, prostě zlatý plech.
reagować
David V
ilość wystąpień2066
data registracji16.05.2007
Niedziela 08.09.2013 22:40, RE: názor
Reno napisał:
zapomněl nejspíš. Každopádně, rozbité okno se vymění za pár tisíc, střecha za pár desítek tisíc.Nemám k tomu důvěru, nenechal bych stát kabrio s hadrou přes noc venku, prostě zlatý plech.


Obávám se, že zlatý plech by byl v čoudu mnohem dřív než hadra...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 09.09.2013 07:38, RE: názor
David V napisał:
Reno napisał:
zapomněl nejspíš. Každopádně, rozbité okno se vymění za pár tisíc, střecha za pár desítek tisíc.Nemám k tomu důvěru, nenechal bych stát kabrio s hadrou přes noc venku, prostě zlatý plech.
Obávám se, že zlatý plech by byl v čoudu mnohem dřív než hadra...




reagować
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Wtorek 10.09.2013 09:16, RE: názor
Pokud se nladým EOS líbí, tak proč ne, ale určitě nebrat s motorem 3,2FSI který je naprostá tragédie. Lepší volbou by byl motor 2.0 TSI, který v praxi pojede podobně jak šestiválec.
reagować
woji
ilość wystąpień17
data registracji13.09.2013
Piątek 13.09.2013 07:13, C70
A co takhle Volvo C70 T5? Auto představuje zábavu v podobě podvozku z Focuse, o kterých zde bylo napsáno již mnoho a v kombinaci s přeplňovaným motorem o objemu 2,5 a 229 PS s ním bude namalá zábava. Navíc je zde velká pravděpodobnost, že vozidlo bude i hezky vybavené a design, který navrhoval pinifarina není také k zahození, ale to už je věc vkusu....
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 13.09.2013 14:32, ´´skvělá´´ odpověď
teda nezlobte se na mě ale doporučovat motor 3.2 po diskuzích ohledně fatálních kolapsů rozvodů je mimo mísu. notabene do chcípáka jako je EOS. když už něco tohoto stylu a podobně přemotorovaného tak Lex SC430. za stejnou nebo o trochu vyšší cenu unikátní auto které má styl a jede jak prase.
reagować
David V
ilość wystąpień2066
data registracji16.05.2007
Piątek 13.09.2013 15:45, RE: ´´skvělá´´ odpověď
tomaskrtek napisał:
teda nezlobte se na mě ale doporučovat motor 3.2 po diskuzích ohledně fatálních kolapsů rozvodů je mimo mísu. notabene do chcípáka jako je EOS. když už něco tohoto stylu a podobně přemotorovaného tak Lex SC430. za stejnou nebo o trochu vyšší cenu unikátní auto které má styl a jede jak prase.


Jo zcela souhlasím, podtrženo sečteno, EOS nee.
reagować
MarekMM
ilość wystąpień39
data registracji05.05.2013
Piątek 13.09.2013 18:08, Re:Rozvody
Ano, rozvody u 3.2 FSI kolabují, je tomu tak ale v naprosté většině kvůli zanedbání údržby, když majitel nemění pravidelně olej, který se u tohoto motoru poměrně rychle nasytí karbonem. Znehodnocený olej potom poškozuje i mechanizmus rozvodů a následkem může být i fatální "potkání" motoru. Pokud dbáte na pravidelnou údržbu, nemusíte se tohoto obávat.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 13.09.2013 18:35, RE: Re:Rozvody
MarekMM napisał:
Ano, rozvody u 3.2 FSI kolabují, je tomu tak ale v naprosté většině kvůli zanedbání údržby, když majitel nemění pravidelně olej, který se u tohoto motoru poměrně rychle nasytí karbonem. Znehodnocený olej potom poškozuje i mechanizmus rozvodů a následkem může být i fatální "potkání" motoru. Pokud dbáte na pravidelnou údržbu, nemusíte se tohoto obávat.


zajímavé že zkušenost mají i majitelé vozů, kteří je pořizovali jako nové a servisovali dle pravidelných servisních intervalů v autorizovaném servisu. Pokud toto není pravidelná údržba, tak potom už nic.

reagować
David V
ilość wystąpień2066
data registracji16.05.2007
Piątek 13.09.2013 21:21, RE: Re:Rozvody
Reno napisał:
MarekMM napisał:
Ano, rozvody u 3.2 FSI kolabují, je tomu tak ale v naprosté většině kvůli zanedbání údržby, když majitel nemění pravidelně olej, který se u tohoto motoru poměrně rychle nasytí karbonem. Znehodnocený olej potom poškozuje i mechanizmus rozvodů a následkem může být i fatální "potkání" motoru. Pokud dbáte na pravidelnou údržbu, nemusíte se tohoto obávat.
zajímavé že zkušenost mají i majitelé vozů, kteří je pořizovali jako nové a servisovali dle pravidelných servisních intervalů v autorizovaném servisu. Pokud toto není pravidelná údržba, tak potom už nic.


Ano, stačí do vyhledávače zadat Audi A6 a obě negativní recenze lze najít.
http://www.tipcars.com/magazin-audi-a6-quattro-32-fsi-a-zkusenosti-uzivatele-po-4-letech-6345.html
http://www.tipcars.com/magazin-audi-a6-32-fsi-a-hodnoceni-majitele-po-109-tis-km-4474.html

Takže doporučit tento motor... To už sem nemá cenu ani psát dotazy.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 14.09.2013 09:52, :-)
Vono je to s těma profláklýma motorizacema docela prča. Kolega po totální havárii s 6.0 W12 Phaeton pořídil následně Phaetona 5.0 V10 diesel. Všichni ho varovali a on říká: to je hovadina, to jsou pomluvy. A spravit se dá všechno.
Auto pořídil, s najetými 180 tkm, což mu odsouhlasili i ve fauwé. Nelenil a jal se podle něj chcíplý motor načipovat o 50 koní. Večer vezl slečnu domů, najednou se začalo z výfuků pekelně čoudit, on to ale neviděl, jen si všimnul, že na něho všichni troubí a blikají. Vyběhnul z auta, vypadalo, že hoří, no a motor zadřený. Najel na tom autě 13 tkm. Teď bude shánět nový motor
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Sobota 14.09.2013 11:30, RE: :-)
Reno napisał:
Vono je to s těma profláklýma motorizacema docela prča. Kolega po totální havárii s 6.0 W12 Phaeton pořídil následně Phaetona 5.0 V10 diesel. Všichni ho varovali a on říká: to je hovadina, to jsou pomluvy. A spravit se dá všechno.Auto pořídil, s najetými 180 tkm, což mu odsouhlasili i ve fauwé. Nelenil a jal se podle něj chcíplý motor načipovat o 50 koní. Večer vezl slečnu domů, najednou se začalo z výfuků pekelně čoudit, on to ale neviděl, jen si všimnul, že na něho všichni troubí a blikají. Vyběhnul z auta, vypadalo, že hoří, no a motor zadřený. Najel na tom autě 13 tkm. Teď bude shánět nový motor


není problém, Allegro to jistí, aktuálně cca 10 mezi 8.000 a 14.000 zlotých.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 15.09.2013 09:59, RE: :-)
tomaskrtek napisał:
Reno napisał:
Vono je to s těma profláklýma motorizacema docela prča. Kolega po totální havárii s 6.0 W12 Phaeton pořídil následně Phaetona 5.0 V10 diesel. Všichni ho varovali a on říká: to je hovadina, to jsou pomluvy. A spravit se dá všechno.Auto pořídil, s najetými 180 tkm, což mu odsouhlasili i ve fauwé. Nelenil a jal se podle něj chcíplý motor načipovat o 50 koní. Večer vezl slečnu domů, najednou se začalo z výfuků pekelně čoudit, on to ale neviděl, jen si všimnul, že na něho všichni troubí a blikají. Vyběhnul z auta, vypadalo, že hoří, no a motor zadřený. Najel na tom autě 13 tkm. Teď bude shánět nový motor
není problém, Allegro to jistí, aktuálně cca 10 mezi 8.000 a 14.000 zlotých.


Já vím, viděl jsem na ebay německém za 1900 EUR, asi bych koupil radši z DE. Záruka najetých km
je tady naprosto nulová, v tom bych viděl hlavní problém. No a s prací bude stejně na 50, už jsem to kdysi absolvoval u Cougara.

reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.