0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Corrado - stále atraktivní sportovní vůz

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 07:14, Corrado
Děkuji za tuhle poradnu, o těchto starších sportovních kupé si vždycky rád něco přečtu!
Osobně bych doporučil G60, sice dmychadlo může dělat paseku,ale za repasi dáte rozumný peníz a při slušném zacházení budete mít výborný motor v výborném autě!
VR6 bych nedával, jinak ještě 2.0 16V není špatný!
G60 má ještě výhodu nižší pojistky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 08:19, pitvání
Ne zcela rozumím pitvání sportovních aut. Pokud bych se měl přeci řídit rozumem, tak ho nikdy nekoupím. Je to o srdíčku a chuti. Když ho chci, tak ho koupím. No a že bude stát prachy?? No a?? Samozřejmě jsem si prožil svoji sportovní pokladničku, a proto říkám: Už nikdy jako jediné auto. Jo, jako třetí vozítko na hraní a hýčkání budiž.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 09:54, RE: pitvání
edmund napisał:
Ne zcela rozumím pitvání sportovních aut. Pokud bych se měl přeci řídit rozumem, tak ho nikdy nekoupím. Je to o srdíčku a chuti. Když ho chci, tak ho koupím. No a že bude stát prachy?? No a?? Samozřejmě jsem si prožil svoji sportovní pokladničku, a proto říkám: Už nikdy jako jediné auto. Jo, jako třetí vozítko na hraní a hýčkání budiž.
Jo, jo, pravda. I moje Honda Prelude po šestém majiteli (všichni byli prasata) už není jako nová ... je potřeba se o ni starat jako o vlastní děcko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 13:10, né každej je jezdec rallye bezmozek
...než pro mne naprosto nepochopitelné různé druhy vozů MPV a jim podobná přibližovadla...

Asi proto, že né každej je jezdec rallye bezmozek a vývoj preferencí kupujících jde prostě dávno úplně najma jinam. Akorát tohle vykládejte nevyskákaným Kosákům nebo těm co skáčou s Loganem čtyřmetrové skoky.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 14:02, RE: né každej je jezdec rallye bezmozek
Myrda napisał:
...než pro mne naprosto nepochopitelné různé druhy vozů MPV a jim podobná přibližovadla...

Asi proto, že né každej je jezdec rallye bezmozek a vývoj preferencí kupujících jde prostě dávno úplně najma jinam. Akorát tohle vykládejte nevyskákaným Kosákům nebo těm co skáčou s Loganem čtyřmetrové skoky.

Nesouhlasím:kde je nástupce calibry?tohoto corrada,?fiatu coupé atd?viděli jste video na you tube od top gear?starý golf I Gti ze 70tých let to ve zrychlení v klidu natře tomu novému,escort RS v pohodě ujede focusu RS a tak dále takže podle mě dřív se dělali lepší sportovní auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 14:21, RE: né každej je jezdec rallye bezmozek
bruno napisał:
Nesouhlasím:kde je nástupce calibry?tohoto corrada,?fiatu coupé atd?viděli jste video na you tube od top gear?starý golf I Gti ze 70tých let to ve zrychlení v klidu natře tomu novému,escort RS v pohodě ujede focusu RS a tak dále takže podle mě dřív se dělali lepší sportovní auta.
On tne golf je rychlejsi, ale to je proto, ze se potyka s uplne jinou vahou, a taky ho nezatezovali zadne emisni normy, takze se z motoru davaly vetsi vykony, nejlepsi priklad Calibra, 2.0 16V, nejdrive 150 koni, pak kvuli emisim priskrcen na 136 koni a tak je to se vsim, vzdyt dneska je vrchol, kdyz benzinovy dvoulitr ma 150 koni a mel to uz kdysi davno kadet GSI, a i jina auta meli uz pres vice jak 15 lety z 2.0 150 koni, jenze dneska emise. A druha vec, dneska ty uata jak kvuli vybave, tak hlavne kvuli bezpecnosti jsou hrozne tezky proti tomu, co vazili drive.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 14:40, RE: né každej je jezdec rallye bezmozek
mufik.martin napisał:
On tne golf je rychlejsi, ale to je proto, ze se potyka s uplne jinou vahou, a taky ho nezatezovali zadne emisni normy, takze se z motoru davaly vetsi vykony, nejlepsi priklad Calibra, 2.0 16V, nejdrive 150 koni, pak kvuli emisim priskrcen na 136 koni a tak je to se vsim, vzdyt dneska je vrchol, kdyz benzinovy dvoulitr ma 150 koni a mel to uz kdysi davno kadet GSI, a i jina auta meli uz pres vice jak 15 lety z 2.0 150 koni, jenze dneska emise. A druha vec, dneska ty uata jak kvuli vybave, tak hl...
By me zajimalo, jestli ta soucasna auta jsou opravdu ekologictejsi, kdyz maji mnohem vetsi spotrebu. Jestli je lepsi spalit v ekologickem priskrcenem motoru 10l / 100km nebo pekne prohnat starym motorem bez ruznych vymyslu jen 8l / 100km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 14:56, RE: né každej je jezdec rallye bezmozek
Gravedigger napisał:
By me zajimalo, jestli ta soucasna auta jsou opravdu ekologictejsi, kdyz maji mnohem vetsi spotrebu. Jestli je lepsi spalit v ekologickem priskrcenem motoru 10l / 100km nebo pekne prohnat starym motorem bez ruznych vymyslu jen 8l / 100km.
No to je otazka, ale ja byhc rek, ze dnesni auta jsou modernejsi, tezsi, rychlejsi, bezpecnejsi, lepsi vybava, ale spotreba me prijde stale na stejne urovni. Vetsina dnesnich benzinovych motoru obsahu 2.0 jezdi okolo 8 litru kombinovane, samozrejmne zalezi jak tezkou nohu mate, ale prumet tak tech 8 litru. To drive ty 2.0 zraly to same. Vyjma nekterych povedenych motoru treba Opel omega, vectra 2.0 8V, ten jezdil, vzvlaste v lehci vectre i pod 7 litru, byto to dokonaly a neznicitelny motor. Meli jsem pul roku omegu A, mela najeto 450 tis, byla cela sezrana korozi, motor nemel uz patricky vykon, asi proto, ze poslednich 250 tis jezdil na LPG, ale stale to jelo, prevodovka uvodni, motor zadna generalka a porad to jezdilo, dojezdilo spise to auto, ale mtoor by jeste tak 150 zvladl nez by potreboval komplet repasi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 14:58, RE: né každej je jezdec rallye bezmozek
Gravedigger napisał:
By me zajimalo, jestli ta soucasna auta jsou opravdu ekologictejsi, kdyz maji mnohem vetsi spotrebu. Jestli je lepsi spalit v ekologickem priskrcenem motoru 10l / 100km nebo pekne prohnat starym motorem bez ruznych vymyslu jen 8l / 100km.
Spise se zamyslim nad otazkou, proc kdyz je technologie dal, tak motory najedou min, drive motory najeli pres 300 tis, dneska pro vetsinu motoru znamena prelom 200 tis hranici velke drahe orpavy aby motor slouzil, spis me vadi ze je v motoru tolik vei, ktere se pak serou a casem i odchazeji, chtelo by to zjednodusit technologie a delat auta vice spolehliva, ale to nejde, protoze pak by vyrobce dilu a servisy nemeli ani na chleba
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 16:54, RE: né každej je jezdec rallye bezmozek
bruno napisał:
Nesouhlasím:kde je nástupce calibry?tohoto corrada,?fiatu coupé atd?viděli jste video na you tube od top gear?starý golf I Gti ze 70tých let to ve zrychlení v klidu natře tomu novému,escort RS v pohodě ujede focusu RS a tak dále takže podle mě dřív se dělali lepší sportovní auta.
"bruno" není focus spíš ST? :o)) Golf I GTI má 81KW tak nevím jak to chceš srovnávat z focusem st kterej má 161KW.To co jsi viděl bylo jistě auto upravené ;o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 16:58, RE: né každej je jezdec rallye bezmozek
Ondrej napisał:
"bruno" není focus spíš ST? :o)) Golf I GTI má 81KW tak nevím jak to chceš srovnávat z focusem st kterej má 161KW.To co jsi viděl bylo jistě auto upravené ;o)
Focus I. generace byl RS, stejne jako byvaly oznacovane escorty, ale novy focus II. generace je uz ST, ale uvazuje se i o verzi RS, ktera bude 4x4 a bude jeste vykonejsi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 22:06, stare versus nove
mufik.martin napisał:
Focus I. generace byl RS, stejne jako byvaly oznacovane escorty, ale novy focus II. generace je uz ST, ale uvazuje se i o verzi RS, ktera bude 4x4 a bude jeste vykonejsi
to dle mne musi snad byt umysl-aby ta auta nic nevydrzela, myslim, ze se tomu rika rizena zivotnost. Neni zajem fabrik udelat spolehliva neznicitelna auta-vzdyt by dnes zkrachovaly
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.03.2007 23:38, RE: né každej je jezdec rallye bezmozek
mufik.martin napisał:
Focus I. generace byl RS, stejne jako byvaly oznacovane escorty, ale novy focus II. generace je uz ST, ale uvazuje se i o verzi RS, ktera bude 4x4 a bude jeste vykonejsi
Focus 1.gen. byl ST i RS...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 08:31, RE: stare versus nove
anonym napisał:
to dle mne musi snad byt umysl-aby ta auta nic nevydrzela, myslim, ze se tomu rika rizena zivotnost. Neni zajem fabrik udelat spolehliva neznicitelna auta-vzdyt by dnes zkrachovaly
Vzdyt se o tom pise na vice serverech, ze dneska je takovy tlak na cenu noveho automobilu, ze se mnohdy prodavaji jen s minimalnim vydelkem, a vydelky se musi dohant znacovym servisem.Bohuzel je to tak, ale spousta lidi jakmile skonci zaruka a nejsou bohati, tak vyuziji sikovneho soukromnika a dily z druhovyroby. Jediny kdo se stale snazi delat spolehliva auta jsou Japonci, ale taky uz nevim, jak jsou na tom ta zcela nova auta jako Mazda 6, nejnovejsi accord a tak, asi jsou na tom porad dobre, ale uz to neni stara dobra primera, nebo stary civic, accord, ktery krome oleje do servisu moc nejezdili
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.03.2007 12:45, RE: stare versus nove
anonym napisał:
to dle mne musi snad byt umysl-aby ta auta nic nevydrzela, myslim, ze se tomu rika rizena zivotnost. Neni zajem fabrik udelat spolehliva neznicitelna auta-vzdyt by dnes zkrachovaly
Zájem to je, poruchový auta nebude zase nikdo kupovat a zkrachují ještě dříve.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.03.2007 16:41, špirálové turbodúchadlo v pole
Autor píše že Corrado je jediný model kde bolo špirálové turbo použité, no ja som s starom Stope (r86) našiel informáciu o športovej verzii Pola kde má byť použitý motor 1,3 práve so špirálovým turbom, tak ako to vlastne je?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.04.2007 19:34, RE: špirálové turbodúchadlo v pole
gld napisał:
Autor píše že Corrado je jediný model kde bolo špirálové turbo použité, no ja som s starom Stope (r86) našiel informáciu o športovej verzii Pola kde má byť použitý motor 1,3 práve so špirálovým turbom, tak ako to vlastne je?
Máte pravdu VW Polo (pod označením tuším G40) bylo vybaveno motorem 1,3 přeplňovaným kompresorem (výkon cca130 ks).
Ale vzhledem k nízké životnosti kompresoru od tohoto typu přeplňování poměrně rychle ustoupilo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 11:53, RE: špirálové turbodúchadlo v pole
gld napisał:
Autor píše že Corrado je jediný model kde bolo špirálové turbo použité, no ja som s starom Stope (r86) našiel informáciu o športovej verzii Pola kde má byť použitý motor 1,3 práve so špirálovým turbom, tak ako to vlastne je?
to byl typ G40
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.