Gravedigger napisał:
By me zajimalo, jestli ta soucasna auta jsou opravdu ekologictejsi, kdyz maji mnohem vetsi spotrebu. Jestli je lepsi spalit v ekologickem priskrcenem motoru 10l / 100km nebo pekne prohnat starym motorem bez ruznych vymyslu jen 8l / 100km.
No to je otazka, ale ja byhc rek, ze dnesni auta jsou modernejsi, tezsi, rychlejsi, bezpecnejsi, lepsi vybava, ale spotreba me prijde stale na stejne urovni. Vetsina dnesnich benzinovych motoru obsahu 2.0 jezdi okolo 8 litru kombinovane, samozrejmne zalezi jak tezkou nohu mate, ale prumet tak tech 8 litru. To drive ty 2.0 zraly to same. Vyjma nekterych povedenych motoru treba Opel omega, vectra 2.0 8V, ten jezdil, vzvlaste v lehci vectre i pod 7 litru, byto to dokonaly a neznicitelny motor. Meli jsem pul roku omegu A, mela najeto 450 tis, byla cela sezrana korozi, motor nemel uz patricky vykon, asi proto, ze poslednich 250 tis jezdil na LPG, ale stale to jelo, prevodovka uvodni, motor zadna generalka a porad to jezdilo, dojezdilo spise to auto, ale mtoor by jeste tak 150 zvladl nez by potreboval komplet repasi