cytat:
reakce na: Pavlik, 20.10.2020 07:04 (Bohdane, moc se mi líbí jak s ...)
Vtipné je, jak se otíráš o Bobana, přitom sám píšeš blbosti.
Tiguan se vůbec s 1.4 TGI nevyráběl.
Problémy s korozí a svolávačky na nádrže měly i Passaty 1.4, problém nebyl vázaný na motor 2.0.
Zároveň má Boban pravdu v tom, že nejčastější problém TGI pohonu není regulátor, ale jsou to ventily na nádržích, které časem přestanou otevírat, ovšem nejde o nebezpečnou závadu (příčina výbuchu byla koroze nádrží).
1.4 TGI EA111 není obecně problematický, naopak, motor má oproti benzínové verzi 1.4 EA111 konstrukční úpravy pro zvýšení odolnosti, nemá EGR a ani nekarbonuje, nemá z čeho. Problémy měly některé první verze tohoto motoru a ty už jsou v dnešní době nejspíše opravené nebo na vrakovišti.
Do Caddy se navíc 1.4 řady EA111 snad ani nemontoval. Težko říct, jestli EA211 81 kW je solidní - je novější, nicméně mu sebrali kompresor a ve srovnání s původní 110 kW generací jede zdechleji.