0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia, Bora, Passat - co je nejlepší kombi?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 12:12, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Já před týdnem při výběru vozu porovnával 2.5 diesel Audi A4 a 1.8 T Audi A4, výkon byl stejný, spotřeba zhruba taky, ale náklady na provoz a povinné ručení mi vyšli o 4100,- ročně vyšší za diesel. Najedu pouze 10000 km ročně.
mohl bys uvést jaks to počítal?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 12:33, RE: bez předmětu
anonym napisał:
To si nemyslím, 81kw verze vždycky měla turbo s proměnlivou geometrií lopatek (natáčením).
přesně tak
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 13:02, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Pane redaktore!
Přečtěte si prosím tyto data udávané výrobcem a potom pište něco o tom, zda se to dá srovnávat či nikoliv. Píšete pěkné bláboly!!! Motor 2,3 a 1,8 Turbo mají srovnatelné výkony, výrazně rozdílnou spotřebu, a značně rozdílné povinné ručení. Myslím, že zvuk pětiválce nemůže nahradit ekonomickou nevýhodu vámi doporučené 2,3V5. Obzvlášť, když se jedná o čtyřčlennou rodinu kupující ojetinu za 170tKč. Rozdíl mezi těmito motory se projeví tak při ustálené velmi vysoké rychlosti přes 200...
Nevím jestli autor někdy s těmito dvěma motory jel, ale z vlastní zkušenosti mohu říci, že 2,3 je spíše než výkonným motorem hladovým otesánkem. I přes shodný výkon jede 1,8 T subjektivně tak o polovinu lépe. Navíc motorům s konfigurací VR5 (VR6) se nevyhýbají některé fatální a velmi draze řešitelné závady. 1,8 T je jasná volba z těchto dvou. A i to povinné ručení je u většiny pojišťoven stále příznivější.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 13:16, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Značně rozdílné povinné ručení?? Značně? O kolik? O tisíc nebo dva?
Nehledě na to, že jsou pojištovny co dávají povinné ručení podle výkonu.(pak by na tom ty motory byly uplně stejně.)
Ta spotřeba-to je něco jinýho.Ikdyž je otázka jestli reálný rozdíl bude takový jaký udávají firemní hodnoty.
ALE - co když se to turbo vysype? Je to riziko navíc.
Rozdíl je cca 2000, ale pokud počítáme, tak počítáme všechno. Pokud to bereš tisíc sem a tisíc tam, tak co to pro tebe je turbo sem turbo tam!!!
Jinak věcně, u tohoto motoru je turbo poměrně spolehlivé a pokud se nekoupí ulítaný přetočeny šrot, tak vydrží hodně. Záleží také na zacházení atd...
Bral bych to jako přirozené riziko, při koupi ojetiny!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 13:17, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Nevím jestli autor někdy s těmito dvěma motory jel, ale z vlastní zkušenosti mohu říci, že 2,3 je spíše než výkonným motorem hladovým otesánkem. I přes shodný výkon jede 1,8 T subjektivně tak o polovinu lépe. Navíc motorům s konfigurací VR5 (VR6) se nevyhýbají některé fatální a velmi draze řešitelné závady. 1,8 T je jasná volba z těchto dvou. A i to povinné ručení je u většiny pojišťoven stále příznivější.
Přesně tak!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 13:19, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Přesně tak!!!
Autor je úplně mimo realitu, což nás však nemůže na Tipcarsu zaskočit!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 13:30, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
No vidíš, já tento motor mám v Octavii a teď za posledních asi 900 km tam mám spotřebu 7.8 litru. Kombinace město, mimo město, rovinky, kopečky. A to ji nijak nešetřím z kopce většinou bez plynu a se zařazeným rychlostním stupňem, ale do kopce nebo po rovinkách si vychutnávám turbo. Je pravda že Octavie má zrychlení z 0 na 100 tuším 8,4 s, protože je lehčí. Jinak se s ní dá jezdit i za 10 ale i za 6,4. Záleží kde jezdí a jak se jí šlape na krk. Nejsem žádný zastánce této značky, jen ji prostě má...
Jo jo, do oktavky se to hodi vic. Mozna prevodovkou nebo drobet jinou ridici jednotkou, ale kazdopadne v oktavce je to sviznejsi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 13:58, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Jo jo, do oktavky se to hodi vic. Mozna prevodovkou nebo drobet jinou ridici jednotkou, ale kazdopadne v oktavce je to sviznejsi.
Nechápu-do octavky se hodí 1,8T lépe než VR5? A on se ten pětiválec do ní někdy dával,že to můžeš porovnávat?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 14:09, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
mohl bys uvést jaks to počítal?
ano, spotřeba je je u těchto vozů stejná, takže ta suma naroste na dražší naftě a na povinném ručení, které mám u generali (jsem jejich klientem, takže jsem o jiné neuvažovatl)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 14:28, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
ano, spotřeba je je u těchto vozů stejná, takže ta suma naroste na dražší naftě a na povinném ručení, které mám u generali (jsem jejich klientem, takže jsem o jiné neuvažovatl)
A to,že je spotřeba stejná, jste zjistil kde? S každým jste týden jezdil? Nebo jedna bába povídala... ?
Protože totiž firemní údaje říkají rozdíl 1,3l ve prospěch naftáku.
Samozřejmě mnohem výhodněji by vyšlo 1,9 TDI a rozdíl v dynamice nebude nijak výrazný.
A na kolik vám spočítali ty pojistky?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 14:37, Wartburg
Doporucuji Wartburg 353W tourist
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 14:38, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Rozdíl je cca 2000, ale pokud počítáme, tak počítáme všechno. Pokud to bereš tisíc sem a tisíc tam, tak co to pro tebe je turbo sem turbo tam!!!
Jinak věcně, u tohoto motoru je turbo poměrně spolehlivé a pokud se nekoupí ulítaný přetočeny šrot, tak vydrží hodně. Záleží také na zacházení atd...
Bral bych to jako přirozené riziko, při koupi ojetiny!!!
Tisíc sem tisíc tam-ano,ale turbo snad bude mnohonásobně dřažší než ty 2 tis ne?
Turbo je přirozené riziko při koupi ojetiny,kterému se ale může člověk hravě vyhnout,když si koupí auto bez turba.
Vůbec netvrdím,že 1,8T je špatný motor a asi i já bych si vybral jej. Jen jsem chtěl říct,že rozhodování o motorizaci na základě povinného ručení mně připadá malicherné.
K autu se váže tolik nákladů mnohem vyšších-palivo,pokles ceny,gumy,destičky,pravidelné výměny oleje filtrů rozvodů, opravy...že rozdíl v ceně pov. ručení jednotlivých motorizací(většinou o jednu kategorii) je jak kapka v moři a nikdy bych na tom nezakládal výběr motoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 16:55, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ono je to celkem jedno, které z těch tří koupíš. Hlavně pečlivě vybírej abys nekoupil nějakou mrdku. (zbořeninu atd.)
To je naprosto přesné, nenechat se zlákat kecama prodejce, všechno ověřit, nejlépe někým, kdo tomu rozumí a dá se mu věřit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 17:04, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Nechápu-do octavky se hodí 1,8T lépe než VR5? A on se ten pětiválec do ní někdy dával,že to můžeš porovnávat?
Ne, do Oktávky se hodí líp jak do Passatu, to pochopil kdekdo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 18:25, Otazka
Panove,jak si ctu tu diskusi, tak nechapu. To si fakt myslite, ze si kazdy kupuje karu za posledni penize nebo na leasing, co sezere skoro pulku prijmu, a pak resite tisic tam tisic sem na spotrebe, pov,ruceni atd?! Vzdycky jsem si myslel, ze auto nesmi stat vice, nez cisty prijem za 3 mesice, nebo kdyz clovek je majetnejsi - tak za mesic. Pak takove drobnosti jsou irelevantni. Mam pomerne starou ojetinu, ale jezdim na exoticke dovoleny, kupuji si lahudky atd. Nu, a pokud nekdo musi , aby se vytahoval , mit za posledni penize Octavku, nebo zanovni BMW, to uz je jedno,. podle prijmu, a pak resit naklady a jezdit do Chorvatska - to je fakt ubohy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 19:13, RE: Čekáme oslíku!!??
anonym napisał:
A jak víš,že schází všem? Já myslím,že schází tak jednomu nebo dvoum. Zbytku fakt asi ne.
Stejně by mě zajímalo kolik lidí sem aktivně častěji píše. Názory se tu viditelně pořád opakují dokola. Možná to bude hrstka lidí ( možná 20) co se tu furt hádají o stejných věcech.
Je nás asi víc komu schází. S320
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 19:24, kolo
Teda nevim co máš proti Chorvatsku, jezdim tam už 8 let a naprostá spokojenost. Byl jsem v Tunisu a s Chorvatskem se to nedá porovnat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 21:43, RE: kolo
anonym napisał:
Teda nevim co máš proti Chorvatsku, jezdim tam už 8 let a naprostá spokojenost. Byl jsem v Tunisu a s Chorvatskem se to nedá porovnat...
Přesně tak, Chorvatskem bych moc neopovrhoval. Autor duchaplného příspěvku nad vámi asi vůbec nebere možnost, že by do Chorvatska mohli jezdit i třeba lépe majetní lidé. Jezdím různě po Evropě a Chorvatsko se mi líbí pro krásné moře a možnost se domluvit i česky. A rozhodně nepatřím mezi ty, kteří by neměli přehled o jiných plážích v jiných zemích. Každému vyhovuje něco jiného ... A to, že auto by nemělo stát více než 3 měsíční platy (tak nějak to bylo napsáno) je pěkná blbost. Kupuju si pěknou káru za 200 papírů ne proto, abych byl king, ale protože rád jezdím a chci si vybrat auto podle mých představ, dělat jen nejnutnější kompromisy. A šetřím na něj opravdu déle než 3 měsíce a vůbec mi to nevadí. Zbytek financí dávám do koníčků (hudba, sport), baráku a cestování. Je na tom něco špatně???
Ps: s ojetinou za 50 papíru běž do háje, upřímnou soustrast
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 22:29, bezte uz s tim do haje
ano ano všichni kupte ropácký kombík od vw, kdo nesouhlasí bude z tipcarsu smazán...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 23:50, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
A to,že je spotřeba stejná, jste zjistil kde? S každým jste týden jezdil? Nebo jedna bába povídala... ?
Protože totiž firemní údaje říkají rozdíl 1,3l ve prospěch naftáku.
Samozřejmě mnohem výhodněji by vyšlo 1,9 TDI a rozdíl v dynamice nebude nijak výrazný.
A na kolik vám spočítali ty pojistky?
Ten 2.5 nafťák má spotřebu 8 litrů v kombinaci a benzín 1.8 T má 7.8 v kombinaci. Benzinem se toho dá v klidu docílit a u nafťáka taktéž (má ho známý). Povinné ručení platím asi 2700,- ročně. U 2.5 by to vyšlo zhruba na 4900,-
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.