anonym napisał:
No u preplnovaneho naftaku si musis usetrene penizky davat bokem na opravy. Benzinove motory jsou mnohem spolehlivejsi a nez preplnovane vznetove - proste kdyz tam mas turbo ktere toci 100tis za minutu tak nevydrzi vecne + opakujici se problemy s vahami vzduchu atd ... No a jde ted o to aby se ti oplatilo tohle provozovat tak musis mit viditelnou usporu oproti benzinu - jinak nakup TD nema smysl, kdyz ve finale prijde provoz draz - usetrenych par stovek rocne na palivu nepokryje vetsi naroky na udrzbu.
Mazel
Mazle,Mazle,ty tady pěkně strašíš lidi. Neznalý člověk by si z tvého příspěvku mohl myslet,že váha vzduchu odchází každých 10tis a turbo každých 20tis km.
Ano,právě ten co najede třeba 40tis ročně,má šanci,že ho během řekněme čtyř let taková závada potká.( ikdyž benzinový auta mají taky váhu vzduchu a světe div se - ona jim taky odchází)
Ale,když někdo najede třeba jen 10 tis ročně a nechá si auto tři čtyři roky,tak se tím pravděbodobnost takové závady výrazně sníží. A čím mín najede,tím mín to hrozí a může člověk těžit jen z výhody za ušetřené palivo.