gablenz napisał:
Já jsem třeba přivezl v srpnu jedu 12ti letou jižní evropu na STK a poprvé v životě jsem neztratil ani kytičku. Emise zhruba na 0.6 limitu, brzdy 100 proc, podvozek 100 proc, světla 100 proc... Jenom mi technik šroubovákem doladil jeden světlomet. Taky mě upozornil na pomalu nevyhovující Dunlopy (výdrž 20 000km...).
A to bylo vše!
S dvěma předešlými němci mě chtěli vyhodit, pomohl jen úplatek. Koroze, koroze, koroze na klíčových místech. Hrnky tlumiču, zadní výztuhy, dosedací místa pružin, s...
My nejsme repre vzorek. A jedna vlaštovka jaro nedělá. Já byl s 9-ti letým němcem a emise byly na 0,1 limitu (předpis 0,3 CO a reál 0,023) a ostatní bez ztráty kytičky. Jen mi doseřídili pravé přední světlo, kteeré svítilo moc do země.
Předchozí němec 14 let a měl lehký problém s ručkou a emise s odřenýma ušima, ale taky s vadným čidlem teploty motoru. Dostal jsem to.
A ještě předchozí němec koroze a ručka, ale motor OK a zase jsem to napoprvé dostal, a to měl 17 let.