free78 napisał:
očekával jsem že to někdo napíše, že se mi Octavka kazí, protože je to "stočenec z bazaru". Takže, auto má řádně vyplněnou servisní knížku a stav km byl potvrzen i autorizovaným servisním střediskem Škoda. Auto opravdu nemá najeto 300 tis (stočeno na 150), má najeto něco pod 200 tis. a to reálně i na tachometru.
Jen pro doplnění.
První cesta na laně byla, když pravděpodobně schnila spona zajišťující spojení 2 plastových dílů a to
- spodní výpustě chladiče a
- výpustného ventilu.
Na Hyundai jsem tehdy zavzpomínal proto, že Hyundai (resp. Mitsubishi od které pochází motor) má výpustný kohout přímo na chladiči.
Blbost, ale tím že veškerá chladící voda v mžiku skončila na silnici se stalo auto nepojízným.
Druhá cesta na laně se mi stala cca o tři dny později. Jel jsem po městském obchvatu a auto náhle přestalo reagovat na plyn a motor se zastavil. Setrvačností jsem dojel na parkoviště benzínky. Zjistil jsem, že z auta teče benzín. Relativně dost (pod autem byla kaluž). obsluha benzínky chtěla volat hasiče. Nakonec se to vyřešilo zasypáním sorbentem. Vada vyla ve vyskočené hadičce přivádějící benzín k (asi) filtru benzínu v motorovém prostoru.
Jo jasně blbůstka. Jenže důsledkem je znehybnění vozu a to nepočítám nebezpečí plynoucí z kaluže benzínu pod autem.
U octávky mne rovněž vadí vrzající a rezonující palubovka z hnusného šedého plastu (mám ještě starou - r.v. 1997). To v Hyundaji mi nic nerezonovalo a palubovka vypadala hodnotněji. Změna ve prospěch škodovky přišla až s faceliftem (r. 2000 ?). Dřív ne. Před faceliftem škodovka dle mne lepší neni.