0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetá Toyota Yaris II - jakou motorizaci vybrat pro městský provoz?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Wtorek 30.09.2014 13:38, 1.0 x 1.3
Paní bych poradil ať si sežene pěkného litra neboť to auto nejede vůbec špatně a limity tohoto motoru jsou spíše na dálnici než v běžném příměstském provozu. 1.3 si ve městě opravdu vezme o více než litr, ale hlavně největší problém je 1.3 ve slušném stavu sehnat za rozumnou cenu. Když už se zadaří a má rozumné kilometry tak stojí to co ojetý Auris. Ta auta stála s 1.3 VVTi nová celkem dost peněz a jediný pádný důvod by pro mě byla lepší výbava této motorizace.Nebojte se 1.0VVTi, je to dobrá volba a za ušetřené peníze si kupte třeba novou kabelku.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 30.09.2014 14:23, 1.3
1.3 64kW jsme měli. Oba jsme s manželkou s autem byli spokojeni. Jediná investice krom garanček za 6 let byly zadní kotouče a destičky. Na podzim 2008 cena Yarisů klesla, tak jsme tehdy vzali 2. nejvyšší výbavu se 7 airbagy a doplatili za ESP (dnes už je toto standard). Dlouhodobá spotřeba 5,90L byla docela taky dobrá http://www.spritmonitor.de/en/detail/370745.html

Bohužel jsme o auto přišli když pán v Octavii TDi z roku 2000 vjel při odbočování do protisměru a do Yarise čelně narazil, resp. se srazili pravými rohy aut. Obě auta jsou na odpis. Manželka měla naraženou ruku od volantu jinak nic. Pán měl naražená žebra od pásů a spálenou ruku od airbagu. Yaris 2. generace je celkem bezpečné auto, v crashtestu má 5*. Obstálo výborně i při srážce s o třídu vyšším a těžším autem (dieslem).

1.0 bych se asi nebál. Nevím jak je to s oním řetězem, měli jsme auto půjčené 14 dní a i na dálnici se s ním jezdit dalo docela dobře. Zvuk má ale příjemnější 4 válec 1,3.
reagować
Pavel
ilość wystąpień1
data registracji26.06.2007
Środa 01.10.2014 18:09, Yaris 1.0
Dobrý den, Yaris II. generace - benzín 1.0 - 51 kW (rok výroby 2006) má manželka od letošního března.
Auto jsme kupovali přímo u prodejce Toyoty (kde bylo koupeno jako nové a servisované), po první majitelce, s najetými 96 tis. km. Již při projížďce v bazaru mě překvapila mrštnost auta a opravdu velký vnitřní prostor (a to i vzadu), kde i já se svými 187 cm nebrnkám hlavou o strop a kolenem o palubní desku. Horší je to s velikostí zavazadlového prostoru, na větší nákupy jezdíme druhým autem... Studený motor má po nastartování "traktorový" zvuk, po zahřátí už je to o poznání lepší. Nikde nic nevrže, nedrnčí. Spotřeba nám vychází cca 5.6 litru - manželka s autem dojíždí denně 15 km do práce, a často i po městě, žádné dálkové trasy. Jediný problém, který jsem zatím řešil, byl nefunkční zámek pátých dveří (povolené lanko, oprava svépomocí během pár minut). Měsíc po koupi jsem byl s autem na STK - prošlo jako nůž máslem, bez jediné závady. Karoserie je bez jediného smítka rzi, horší je spodek, není komplet oplastovaný tlumexem a tam, kde je jen plech je vidět povrchová koroze - časem asi necháme podvozek stříknout... Jinak, dle našeho názoru jde o povedené a stále dobře vypadající autíčko, určitě bychom ho paní doporučili.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 02.10.2014 15:37, RE: Yaris 1.0
Pavel napisał:
Dobrý den, Yaris II. generace - benzín 1.0 - 51 kW (rok výroby 2006) má manželka od letošního března. Auto jsme kupovali přímo u prodejce Toyoty (kde bylo koupeno jako nové a servisované), po první majitelce, s najetými 96 tis. km. Již při projížďce v bazaru mě překvapila mrštnost auta a opravdu velký vnitřní prostor (a to i vzadu), kde i já se svými 187 cm nebrnkám hlavou o strop a kolenem o palubní desku. Horší je to s velikostí zavazadlového prostoru, na větší nákupy jezdíme druhým autem... Studený motor má po nastartování "traktorový" zvuk, po zahřátí už je to o poznání lepší. Nikde nic nevrže, nedrnčí. Spotřeba nám vychází cca 5.6 litru - manželka s autem dojíždí denně 15 km do práce, a často i po městě, žádné dálkové trasy. Jediný problém, který jsem zatím řešil, byl nefunkční zámek pátých dveří (povolené lanko, oprava svépomocí během pár minut). Měsíc po koupi jsem byl s autem na STK - prošlo jako nůž máslem, bez jediné závady. Karoserie je bez jediného smítka rzi, horší je spodek, není komplet oplastovaný tlumexem a tam, kde je jen plech je vidět povrchová koroze - časem asi necháme podvozek stříknout... Jinak, dle našeho názoru jde o povedené a stále dobře vypadající autíčko, určitě bychom ho paní doporučili.


Co se týče kufru a nákupů... Kufr se dá zvětšit až na 360L pokud se zadní sedačky posunou dopředu a vyndá se dno kufru. Pokud vzadu nikdo nesedí tak není problém sedačky posunout. 360L kufr mají většinou hatchbaky v nižší střední třídě. V základní poloze má kufr objem 260L.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.