koos napisał:
Kdybyste Cruisi četl měsíčník AutoOjetiny, jako pan Šikl (nevím jestli je čte), tak byste věděl, že tříválcové HTP mělo v minulosti nejden problém. Kromě věčně selhávajících zapalovacích cívek to byla epizoda s krátkými plunžry rozvodového řetězu, takže se některým motor i potkal (To je věc co, má to řetěz a stejně se to potká, tomu fakt nerozumím a svědčí to o schopnostech a zkušenostech těch, co to konstruovali, nebo že by tolik šetřili?Nevím). No a pak tomu občas váznou ventilová vahadla, běž...
kdyby.... a jéje...nic proti, ale na to mě napadá jen. kdyby byly v pr. ryby nemusely by být rybníky.... Já jsem netvrdil, že je HTP bezproblémové, já se jen ptal, z jakých statistik p. Šikl čerpal, když psal, že není příliš spolehlivé...to je takové dost obecné.... Mě prostě vadí, že byly ostatní, konkurence schopné vozy z výběru automaticky vyškrtnuty, jak říkám, za uvedené peníze se dá sehnat Fabia s 1,4 16V, a nebavme se jen o koncernu, stejně tak nechápu, proč tam není Clio, které se do 280 vejde s přehledem i s bohatou výbavou a spolehlivým čtyřválcem, který je mnohde vyzdvihován nad HTP a NEDIVÍM SE, ale zaráží mě, že tu není, zaráží mě, že tady není žádný zástupce od Citroenu, v téhle seně se už při současné krizi dá koupit C4 o C3 nemluvě, není tu Polo, do 280 nakoupíte v pohodě KIU CEED s výkoným 1,4... a mohl bych pokračovat.
Bohužel ani náhodou mě p. Šikl nepřesvědčil, že jím doporučené vozy ostatní převyšují tak, že se o nich ani nezmínil. Důvod je jednoduchý. Prostě buď je odpověď odfláknutá, nebo p. Šikl neradí nestraně, ale podle svých sympatií k té, či oné značce. A tak by se novinář chovat neměl. Ale asi sem fakt bláhovej, když si myslím, že bude dnes novinář něco(hlavně auta) doporučovat nestraně.