0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké koupit nové auto do 280 tis. Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, japonská vozidla, japonská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.01.2009 18:17, RE: rozum zůstává stát...
cruise napisał:
nad některými "radami" tady na internetu. Pane Šikle, pokud chcete nestraně a komplexně poradit a dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, tak mě zaráží, že jste jaksi (a velikým obloukem) minul vozy VW Polo, Škoda Fabia a hlavně nový bestseler SEAT IBIZA. Že by jste šel ve stopách pana Vaculíka a "koncern" vám taky ležel v žaludku??? Fakt mi to tak připadá. Tento trojlístek bych klidně (pro ženu) doporučil s tříválcem 1,2, nebude s ním s největší pravděpodobností předvádět sportovní jízdu a na dá...
Vozy jsem vybral dle nejlepšího svého svědomí a zkušenostmi s nimi (se zaměřením na spolehlivost).

Dol výběru jsem chtěl zahrnout i Ibizu (u které je předčasné jako u nové Fiesty hodnotit spolehlivost), bohužel se mi jaksi nevezla cenově ... S čtyřválcem 1.4 přijde v základu na 294.900 Kč. Tříválec nedoporučuji, není příliš spolehlivý a o jeho projevu raději nemluvím ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.01.2009 23:26, RE: rozum zůstává stát...
Petr - TipCars.com napisał:
Vozy jsem vybral dle nejlepšího svého svědomí a zkušenostmi s nimi (se zaměřením na spolehlivost).

Dol výběru jsem chtěl zahrnout i Ibizu (u které je předčasné jako u nové Fiesty hodnotit spolehlivost), bohužel se mi jaksi nevezla cenově ... S čtyřválcem 1.4 přijde v základu na 294.900 Kč. Tříválec nedoporučuji, není příliš spolehlivý a o jeho projevu raději nemluvím ...
pane Šikl, teď už se fakt jen schazujete. Píšete, že se vám do výběru Ibiza 1,4 nevešla kvůli ceně 294 tisíc a přitom klidně doporučíte Mazdu za 295 tisíc....fakt vtipné.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.01.2009 00:09, Hlevně tady nedoporučujte
ty příšerný tříválce. Je až s podivem, kolik hloupých lidí se najde, že koupí takovýto doslova šmejd, vergl, žeroucí jako třílitr a jedoucí jako čtvrtdeci. Snad nikdy jsem neřídil nic tak hrozného, jako fabie s tímto -ani nevím, zda se to dá nazvat motorem? Nebyl jsem schopen na trase Brno - Makov - Michalovce udělat menší spotřebu jak 8,6. To je trochu hodně ne? Jel jsem to asi 4x, možná 5x a pokaždé jsem víc než trpěl, zvukový projev, posezení na lavicích (poněvadž "toto" opravdu křesla nejsou), spotřeba, rychlost - spíš pomalost, no hrůza hrůz. Později jsem si pujčoval kologovic Focuse 1,8 TDCI a ačkoli toto auto také nemusím, tak spotřeba byla 5,3 seděl jsem sice také na lavici, ale z jakýmsi náznakem bočního vedení, mohl jsem normálně řadit, aniž bych neustále mlátil spolujezdce do kolen, mohl jsem si najít polohu, jel jsem celkem svižně, prostě parád. Cestu jsem časově zkrátil o více než hodinu a půl. Provoz srovnatelný. (prosím - nedávejte mě kázaní, kolik se kde má jezdit, to mě opravdu nezajímá, už jsem veliký kluk a jezdit opravdu umím, na rozdíl od mnoha ostatních, kteří jsou schopni ucpat kruhový objezd, dávat si přednost navzájem apod.)

Zkrácená verze: motor 1,2 V3 je scela jistě to nejhorší, co se dá koupit!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.01.2009 06:25, RE: Hlevně tady nedoporučujte
T.J. napisał:
ty příšerný tříválce. Je až s podivem, kolik hloupých lidí se najde, že koupí takovýto doslova šmejd, vergl, žeroucí jako třílitr a jedoucí jako čtvrtdeci. Snad nikdy jsem neřídil nic tak hrozného, jako fabie s tímto -ani nevím, zda se to dá nazvat motorem? Nebyl jsem schopen na trase Brno - Makov - Michalovce udělat menší spotřebu jak 8,6. To je trochu hodně ne? Jel jsem to asi 4x, možná 5x a pokaždé jsem víc než trpěl, zvukový projev, posezení na lavicích (poněvadž "toto" opravdu křesla nejsou...
Ze HTP zere vice na dalnici to je zname, ale taky 1.2 celkove nejsou na dalnice na rychlosti okolo 140. Zerou tam a nemaji silu. Porovnavat motor HTP a 1,8 TDCI kvuli spotrebe nebo vykonu je trosku mimo. To same jako Fabie a Focus. Nakonec jen reknu, ze taky nejezdim zrovna podle predpisu vzdycky ale nikdy se me nepodarilo na dalnici jen jinym typem auta se silnejsim motorem usetrit hodinu a pul na trase Praha - Brno, kdyz cela trasa trva tak okolo hodiny a pul az dvou dle provozu. Takze by to znamenalo, ze jste s Fabii jel trasu tak 3.5 hodiny a s Focusem klasicke 2 hodiny?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.01.2009 08:51, RE: rozum zůstává stát...
cruise napisał:
pane Šikl, teď už se fakt jen schazujete. Píšete, že se vám do výběru Ibiza 1,4 nevešla kvůli ceně 294 tisíc a přitom klidně doporučíte Mazdu za 295 tisíc....fakt vtipné.....
Mazdu koupíte za 295 tisíc včetně klimatizace, přičemž u Ibizy je nutné připočítat k ceně 294.000 Kč (což jsem neuvedl, přiznávám) ještě příplatek za klimatizaci (+20.000 Kč), kterou tazatelka požaduje a ve všech zde uvedených pořizovacích cenách je již ZAHRNUTA. Druhou možností u Ibizy je zvolení druhé výbavy Style, která klimu již zahrnuje - 329.900 Kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.01.2009 09:49, RE: Hlevně tady nedoporučujte
mufik.martin napisał:
Ze HTP zere vice na dalnici to je zname, ale taky 1.2 celkove nejsou na dalnice na rychlosti okolo 140. Zerou tam a nemaji silu. Porovnavat motor HTP a 1,8 TDCI kvuli spotrebe nebo vykonu je trosku mimo. To same jako Fabie a Focus. Nakonec jen reknu, ze taky nejezdim zrovna podle predpisu vzdycky ale nikdy se me nepodarilo na dalnici jen jinym typem auta se silnejsim motorem usetrit hodinu a pul na trase Praha - Brno, kdyz cela trasa trva tak okolo hodiny a pul az dvou dle provozu. Takze by to z...
Trasa není zdaleka po D, a není to Praha-Brno. Je to Brno-Michalovce (sk). A to jsem opravdu ušetřil spoustu času. Vím, že porovnávat 1,2 HTP a 1,8 TDCI je blbost. Zmíníl jsem to jako takovou spíš alternativu. Jinak: nevidím důvod pro nákup Fabie-a už vůbec ne!!! s tímto motorem, když za stejné peníze lze sehnat naprosto cokoli, co má motor (a to jsem uvedl zrovna toho Focuse). Omlouvám, se nechal jsem se trochu unést, ale já tímto autem vyloženě pohrdám. A myslím, že kdyby byl tento motůrek dán do čehokoli, bude situace stejná. Nechápu jak si někdo může koupit takový bastl. Navíc za tokové peníze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.01.2009 16:07, RE: rozum zůstává stát...
Petr - TipCars.com napisał:
Mazdu koupíte za 295 tisíc včetně klimatizace, přičemž u Ibizy je nutné připočítat k ceně 294.000 Kč (což jsem neuvedl, přiznávám) ještě příplatek za klimatizaci (+20.000 Kč), kterou tazatelka požaduje a ve všech zde uvedených pořizovacích cenách je již ZAHRNUTA. Druhou možností u Ibizy je zvolení druhé výbavy Style, která klimu již zahrnuje - 329.900 Kč.
A můžu se ještě zeptat, z jakých zdrojů, případně statistik vycházíte, když píšete, že tříválec není příliš spolehlivý ??? Můžete mi ještě odpovědět, z jakého důvodu jste tedy nezařadil do výběru Škodu
Fabia ? Se čtyřválcem 1,4 16V 274 900.- Kč, s akčním balíčkem Classic plus který stojí 10 000.- obdržíte automatickou klimatizaci Climatic a centrál. Výsledná cena tedy je 284 900.- Kč. (o jednání o ceně u koncových dealerů jsem se již zmiňoval, výsledná cena se dá srazit k 250 tis !!!, nebose dá naopak vyhandlovat výbavu.) Podle vás tedy Fabia s tímto motorem a výbavou není konkurence schopná vámi vybraným vozům? Prosím odpovězte, děkuji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.01.2009 16:17, RE: Hlevně tady nedoporučujte
T.J. napisał:
ty příšerný tříválce. Je až s podivem, kolik hloupých lidí se najde, že koupí takovýto doslova šmejd, vergl, žeroucí jako třílitr a jedoucí jako čtvrtdeci. Snad nikdy jsem neřídil nic tak hrozného, jako fabie s tímto -ani nevím, zda se to dá nazvat motorem? Nebyl jsem schopen na trase Brno - Makov - Michalovce udělat menší spotřebu jak 8,6. To je trochu hodně ne? Jel jsem to asi 4x, možná 5x a pokaždé jsem víc než trpěl, zvukový projev, posezení na lavicích (poněvadž "toto" opravdu křesla nejsou...
T.J. Neviem či tá reakcia na to nedoporučovanie bola pre mňa ale ak ano tak neviete o čom píšete ,lebo Suzuki Splash má má podla mňa velmi dobrý úsporný a pružný motor .A to že ma obsah 1.2 neznamená že je to trojvalec.Tento motor je štvorvalec a má výkon 63 Kw.Najprv si treba zistiť fakty a potom písať hlúposti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.01.2009 16:45, RE: Hlevně tady nedoporučujte
Ito1 napisał:
T.J. Neviem či tá reakcia na to nedoporučovanie bola pre mňa ale ak ano tak neviete o čom píšete ,lebo Suzuki Splash má má podla mňa velmi dobrý úsporný a pružný motor .A to že ma obsah 1.2 neznamená že je to trojvalec.Tento motor je štvorvalec a má výkon 63 Kw.Najprv si treba zistiť fakty a potom písať hlúposti.
V žádném případě to nebylo špatně míněno na Suzuki Splash. Nejsem zaujat ani proti objemu 1200. Jsem velmi zaujat proti tříválcům. A tomu koncernovému zvlášť. Toť vše. Kdo je alespoň trochu technicky zdatný, ví, o čem mluvím. Prostě není horší motor v této galaxii.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.01.2009 19:55, RE: rozum zůstává stát...
cruise napisał:
A můžu se ještě zeptat, z jakých zdrojů, případně statistik vycházíte, když píšete, že tříválec není příliš spolehlivý ??? Můžete mi ještě odpovědět, z jakého důvodu jste tedy nezařadil do výběru Škodu
Fabia ? Se čtyřválcem 1,4 16V 274 900.- Kč, s akčním balíčkem Classic plus který stojí 10 000.- obdržíte automatickou klimatizaci Climatic a centrál. Výsledná cena tedy je 284 900.- Kč. (o jednání o ceně u koncových dealerů jsem se již zmiňoval, výsledná cena se dá srazit k 250 tis !!!, nebose d...
Pochopte už konečně, diskutuje se o autě....do toho fabii netahejte. Novou fabii nechtějí ani v německu za dumpingovou cenu......prostě hnus na kolech a tečka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.01.2009 21:31, RE: rozum zůstává stát...
cruise napisał:
A můžu se ještě zeptat, z jakých zdrojů, případně statistik vycházíte, když píšete, že tříválec není příliš spolehlivý ??? Můžete mi ještě odpovědět, z jakého důvodu jste tedy nezařadil do výběru Škodu
Fabia ? Se čtyřválcem 1,4 16V 274 900.- Kč, s akčním balíčkem Classic plus který stojí 10 000.- obdržíte automatickou klimatizaci Climatic a centrál. Výsledná cena tedy je 284 900.- Kč. (o jednání o ceně u koncových dealerů jsem se již zmiňoval, výsledná cena se dá srazit k 250 tis !!!, nebose d...
Kdybyste Cruisi četl měsíčník AutoOjetiny, jako pan Šikl (nevím jestli je čte), tak byste věděl, že tříválcové HTP mělo v minulosti nejden problém. Kromě věčně selhávajících zapalovacích cívek to byla epizoda s krátkými plunžry rozvodového řetězu, takže se některým motor i potkal (To je věc co, má to řetěz a stejně se to potká, tomu fakt nerozumím a svědčí to o schopnostech a zkušenostech těch, co to konstruovali, nebo že by tolik šetřili?Nevím). No a pak tomu občas váznou ventilová vahadla, běží to nepravidelně. Nápravou je nová, již modifikovaná hlava válců. A ta určitě nestojí pod 30 000 korun. Na tak vychvalovaný motor docela průser, co říkáte. Fabii I HTP prostě nebrat, když už tak verzi s rozvodem DOHC a posledních let výroby. Fabia je jinak skvělé auto, která velmi dobře funguje s motorem 1,4 16V 55 kW. (74 kW taky nebrat). Howgh.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.02.2009 15:25, RE: rozum zůstává stát...
koos napisał:
Kdybyste Cruisi četl měsíčník AutoOjetiny, jako pan Šikl (nevím jestli je čte), tak byste věděl, že tříválcové HTP mělo v minulosti nejden problém. Kromě věčně selhávajících zapalovacích cívek to byla epizoda s krátkými plunžry rozvodového řetězu, takže se některým motor i potkal (To je věc co, má to řetěz a stejně se to potká, tomu fakt nerozumím a svědčí to o schopnostech a zkušenostech těch, co to konstruovali, nebo že by tolik šetřili?Nevím). No a pak tomu občas váznou ventilová vahadla, běž...
kdyby.... a jéje...nic proti, ale na to mě napadá jen. kdyby byly v pr. ryby nemusely by být rybníky.... Já jsem netvrdil, že je HTP bezproblémové, já se jen ptal, z jakých statistik p. Šikl čerpal, když psal, že není příliš spolehlivé...to je takové dost obecné.... Mě prostě vadí, že byly ostatní, konkurence schopné vozy z výběru automaticky vyškrtnuty, jak říkám, za uvedené peníze se dá sehnat Fabia s 1,4 16V, a nebavme se jen o koncernu, stejně tak nechápu, proč tam není Clio, které se do 280 vejde s přehledem i s bohatou výbavou a spolehlivým čtyřválcem, který je mnohde vyzdvihován nad HTP a NEDIVÍM SE, ale zaráží mě, že tu není, zaráží mě, že tady není žádný zástupce od Citroenu, v téhle seně se už při současné krizi dá koupit C4 o C3 nemluvě, není tu Polo, do 280 nakoupíte v pohodě KIU CEED s výkoným 1,4... a mohl bych pokračovat.
Bohužel ani náhodou mě p. Šikl nepřesvědčil, že jím doporučené vozy ostatní převyšují tak, že se o nich ani nezmínil. Důvod je jednoduchý. Prostě buď je odpověď odfláknutá, nebo p. Šikl neradí nestraně, ale podle svých sympatií k té, či oné značce. A tak by se novinář chovat neměl. Ale asi sem fakt bláhovej, když si myslím, že bude dnes novinář něco(hlavně auta) doporučovat nestraně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.02.2009 16:57, RE: Pro Petra Čecha jedině Fabie.
Abík napisał:
Ford, Mazda jsou na pohled krásná auta, ale pro čecha jedině Fabie 1,2 HTP a to kombík, jak píšou v posledním SM. Opravdu chytrá volba.
Tak to je fajn číst takové doporučení,že Fabie je jediná správná volba pro Čecha.Určitě z ní(Fabky)bude těžce konsternován.Hahahaha.Né teď vážně,pokud budu chtít někoho nas.at,tak mu budu vnucovat Fabii,ale pokud někoho mám rád,nebo chce dobrou radu,tak mu doporučím auto a je jedno jestli
Mazda,Fiat,Ford atd.Fabie to ovšem nikdy nemůže být.Její desing,interiér a použité materiály jsou hnus a o motorech se raději nemá cenu vyjadřovat=0.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.02.2009 21:27, RE: rozum zůstává stát...
cruise napisał:
kdyby.... a jéje...nic proti, ale na to mě napadá jen. kdyby byly v pr. ryby nemusely by být rybníky.... Já jsem netvrdil, že je HTP bezproblémové, já se jen ptal, z jakých statistik p. Šikl čerpal, když psal, že není příliš spolehlivé...to je takové dost obecné.... Mě prostě vadí, že byly ostatní, konkurence schopné vozy z výběru automaticky vyškrtnuty, jak říkám, za uvedené peníze se dá sehnat Fabia s 1,4 16V, a nebavme se jen o koncernu, stejně tak nechápu, proč tam není Clio, které se do 280...
Clio tam nebylo zrejme proto ze pani pozaduje spolehlive auto, viz. http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2007-2-3/18
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 01.02.2009 22:57, RE: rozum zůstává stát...
Petr S napisał:
Clio tam nebylo zrejme proto ze pani pozaduje spolehlive auto, viz. http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2007-2-3/18
Jak říkám, buď odfláknutá odpověď, nebo p. Šikl není nestraný novinář. Další příklad: VW POLO 1,4 16V (59kw/80PS), výbava ALL IN, poloautomatická klimatizace, 5 dveří, cena 289 900.- Kč.
Zdroj-konfigirátor VW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.02.2009 19:33, RE: Yaris a Mazda 2
Petr S napisał:
Take jsem vybiral mezi temito vozy. Nakonec zvitezil Yaris, protoze ma variabilni kufr od 270 do 370 litru podle toho jak se posunou/naklopi zadni delene sedacky. Daji se posouvat a naklapet kazda zvlast. Pokud se zadni sedadla sklopi uplne dopredu a nevynda se dvojite dno kufru, tak oproti M2 poskytuje rovnou podlahu.

Po 4000 km zatim spokojenost. Jedine co muzu Yarisu 1.3 benzin vytknout je, ze dokud se dost nezahreje prevodovka a auto jede rychleji nez cca 5km/h tak temer nejde zaradit jedni...
Vybírám vůz ze stejné kategorie jako náhradu za Feliciii kombi a Yaris byl jedničkou ovšem do doby srovnání velikosti kufru.

Momentálně mi vychází s náskokem jako nejvhodnější kandidát Hyundai i20, ale Ford Fiesta se mi líbí víc. Viz moje tabulka <a href="http://yorg.ic.cz/tmp/auta.xls">auta k výběru</a>.

1,2 litrový motor proto, že najedu ročně méně jak 4000 km a cena pojistky tak hraje významnou roli. A Felicie mi svými výkony plně vyhovuje, pouze když vidím čas od času fotografie střetu Felicie s moderními auty, tak mám strach a hledám proto auto s vyšší pasivní a aktivní bezpečností.
reagować
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.