0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké koupit kompaktní MPV do 140 000 Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla, francouzská vozidla, korejská vozidla, korejská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.01.2011 06:37, rada
Na co MPV? Jestli tedy nejste v pokročilém věku či nemáte problémy pohybového aparátu a MPV chcete jen kvůli pohodlnějšímu nastupování. Pokud ne tak bych MPV vynechal. Ale proti gustu.........
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.01.2011 11:44, rada
Gratuluji redakci k opětovnému výběru otázky, které se tu řešila mnohokrát. Může mi někdo kompetentní odpovědět, jestli vám opravdu chodí pouze dotazy tohoto typu a nebo si prostě jenom ulehčujete práci?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.01.2011 14:25, rada
Dobrý den, převážná většina otázek čtenářů se opakuje. I tak se ale snažíme odpovídat na dotazy, které se alespoň částečně liší od těch předešlých a věřím že se nám to v budoucnu bude dařit ještě lépe. Díky za pochopení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.01.2011 17:46, rada
A já vám děkuji za odpověď. I tak doufám, že do budoucna budete vybírat alespoň občas jiné dotazy, tedy pokud vám takové do redakce chodí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.01.2011 19:11, rada
A co takhle Ford Focus C-Max motor 1,8l. C-Max má na MPV dobré jízdní vlastnosti. Sám jsem ho vlastnil akorát s naftovým motorem 1,6l 80KW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.01.2011 20:45, rada
asi pred pul rokem jsem potreboval poradit ohledne sportovniho auta - nejlepe dvoudveroveho kupe k celorocnimu pouzivani, cenovy limit cca 350 tisic - dnes bych dal limit do 500 tisic, puvodne jsem chtel britsky sportak z 50 az 60 let, ale tento neni pravdepodobne vhodny na celorocni pouzivani. Tento dotaz nebyl zverejnen. Drive jsem uvazoval o Audi TT, ale preferoval bych neco mene konformniho.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.01.2011 08:54, rada
Zdravím,
mám Ford Focus C-Max 1.8 v benzinu, r.v. 2004 a jsem blaženej. Rozvody řešeny řetězem, spotřeba v průměru 8 l a když za to vezmu, tak to jede. V létě na dovolenou si vozíme i nafukovací člun.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.01.2011 09:37, rada
Taky mám C-maxe 1,8 benzín 2005.Spotřeba mimo město 7,5l ve městě 9,3l. Super podvozek, pěkný zvuk motoru, bál jsem se velikosti kufru, ale nakonec se v pohodě vejdeme.
Ve verzi Ghia super výbava a pěkný středový panel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.01.2011 15:40, rada
Ze šesti vyjmenovaný automobilů v tomto dotazu bych si nevybral ani jedno, ale zkuste zvážit právě zde doporučovaného C-maxe nebo já bych bych na Vaše popojíždění zvažoval i Roomstera, rok 2006-7.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.01.2011 17:46, rada
Dobrý den,
když jsem dočetl vaši otázku, připadalo mně, jako bych to psal já.... :) mám nájezd o něco málo větší (18.000km/rok), do práce to mám 13km. Do výběru bych určitě zařadil i MAZDU PREMACY, která se vyráběla do r. 2005. Já sám jsem před nedávnem vybíral "nové" auto pro rodinu se 2 dětmi a původně mně vycházel nejlépe C-MAX. Pak jsem ale v bazaru uviděl PREMACY a bylo rozhodnuto - úžasný vnitřní prostor a variabilita (3 samostatně vyjímatelné zadní sedačky, které vyhodíte bez větší námahy během 20 vteřin, na MPV výborné jízdní vlastnosti a cena kolem 130.000 - 150.000,- Kč. Co mně trochu vadí, je, že kufr má něco kolem 400l a protože zadní náprava je víceprvková z MAZDY 626, podběhy zasahují do prostoru kufru. Já osobně jsem hledal typ MAZDA PREMACY 2.0 SPORTIVE, který má navíc proti standardním verzím spojlery, lepší výbavu a hlavně VYNIKAJÍCÍ motor 2.0 16V 96kW 176Nm. Ten táhne jako z praku a přitom je spotřeba rozumná - mimo město 7,7-7,9 lehká noha, město 8,6-9l, dálnice rychlostí 130-150km/h k 9-9,5l - to je způsobeno kratšími převody. Na autě jsem v okamžiku koupě měl najeto 140 000km, a proto jsem vyměnil preventivně všechny náplně a filtry, kompletně přední a zadní brzdy a a tyčky stabilizátorů, které už trochu klepaly a od té doby jen jezdím a jezdím - je to spolehlivé (a neprávem opomíjené) auto za solidní peníz a stojí za zvážení....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.01.2011 15:27, rada
Vážený pane, chápu že se asi v autech moc nevyznáte a hledáte radu, ale na tomto serveru se podobný dotaz řešil snad tisíckrát a určitě byste jej v archivu Tipcars, popř. jinde na internetu našel. Ale i tak Vám poradím. Nezmiňujete důvody proč potřebujete menší/malé MPV. Osobně bych se místo malého MPV podíval po kombíku nižší střední/střední třídy. Výběr je daleko větší a pokud cestujete častěji po dálnici, v obyčejném kombíku se Vám bude cestovat líp (lepší aerodynamika...nižší spotřeba při dálničních rychlostech, menší hluk, a lepší jízdní vlastnosti). Rozdíly v prostoru nebo variabilitě nebývají velké (akorát kombíky mívají větší kufr). Pokud to za každou cenu musí být MPV, tak bych doporučil již zmiňovaný Ford C-Max nebo Škodu Roomster. Rozhodně s benzínovým motorem (platí i pro kombíky). Diesel při Vašem nájezdu je nesmysl a při Vaší jízdě do práce by se ani neohřál. U Roomsteru nebrat HTP! Stará 1.4 16V je ale dobrá volba. Zároveň bych chtěl požádat redakci o výběr zajímavějších, nebo méně častých dotazů, jejichž výsledky rad budou zajímat nejen ty, kteří se ptali, ale i čtenáře Tipcars. Myslím že dotazy typu jaké MPV do 150 tisíc, Golf nebo Focus atd. se zde již řešily mnohokrát a nemá smysl je pořád omílat dokola. Jednoduše nepřináší nic nového! Stejně tak rubrika recenzí od majitelů kvalitativně začíná pokulhávat. Bylo by vhodné, aby ti, kteří se chtějí podělit o zkušenosti se svým vozem, se mohli podívat na nějakou vzorovou recenzi, případně aby měli oporu v jednotlivých bodech, které mají vyplnit. Každý není "spisovatel" a často zapomene zmínit podstatné věci. Odborná a jazyková korektura ze strany redakce Tipcars ještě před tím, než se recenze zveřejní by měla být samozřejmostí!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.01.2011 17:00, rada
Také se přidávám k některým přispěvatelům pode mnou ohledně zařazení zajímavějších dotazů. Neříkejte mi, že vám chodí jenom ty typu MPV do 150 000/auto do nižší střední třídy do 100000/ jaký motor do Fordu Focus atd., díky. Jasně bude jich většina, ale alespoň občas se věnovat těm okrajovým (zajímavějším) není na škodu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.01.2011 18:14, rada
Mám už tři roky Xsara Picasso 1,6i attraction, r.v. 2002, v současné době najeto 105 000km. Motor je docela úsporný / okolo 7,5l /, při plném obsazení auta není ale příliš svižný, ale i tak po dálnici dokáže jet i 180. Doposud se na něm nic nepokazilo, akorát se musel měnit výfuk, což je typická slabina francouzských aut a baterka. Na podvozku je vše originál, nic netluče a je velmi komfortní. Problémy s elekroinstalací jsem nikdy neměl, prý se objevují u motorů 1,8. Vnitřní prostor a výhled za auta je skvělý, kufr má 550l, se zadními sedačkami se dá všemožně manipulovat. Každopádně je to výrazně větší vůz než Scénic. Má samozřejmě i své prohřešky, jako občas povrzávající plasty v interiéru / u levého předního okénka /, dlouhé dráhy řazení nebo gumové řízení. Cena pravidelného servisu se pohybuje okolo 5000CZK, auto mám jako druhý vůz v rodině a ročně najede cca 12 000km. Jelikož mám 2 děti tak se chystám asi letos ke koupi něčeho většího, bo 4x lyže, 2x snowboard a kompletní náklad na týdenní dovolenou už kufr docela zaplní. Každopádně já na picasso nedám dopustit a když palivo, tak jedinně rychle v zimě topící bezúdžbový benzin......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.01.2011 18:51, rada
Pro všechny co se jim nelíbí dotaz - mohli byste mi dát odkaz kde najdu tisíckrát informace o Chevroletu Tacuma?O Matrixu? O Yarisu verso?Kde se srovnává picasso a Scenic druhé generace? V benzínových verzích...
A hlavně - občas sem koukám a když se objeví ne časté netypické téma - Porsche, Bentley, youngtimery,... tak se moc lidí neúčastní - jednak o tom prd ví a jednak to moc lidí asi nezajímá - nebo snad někdo potřebuje vědět jestli je lepší carrera 4 nebo 4S - kolik lidí toto asi řeší že.
ted k tématu - když benzínový MPV tak ze zvolených Scenic (bavíme se o dvojce) - má lepší benzínový motor než Picasso, korejci v těchto letech a cenách asi zatím ne, japonci - asi nezapomenout - zde již doporučená Premacy - dobrá volba - trochu reznou lemy - bacha, yaris verso - super, sice je menší, ale má skvělý motor 1,3 s rozvody řetězem spotřebou dp šesti a je spolehlivá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.01.2011 19:36, rada
zastánce tazatele: a) nikdo nic nemá proti tazateli, dotaz padá na redakci b) nevím kolikrát se tu probíralo třeba Bentley, ale jsem tu pravidelným návštěvníkem a myslím, že mockrát asi ne c) o Tacumě nebo Matrixu tu pravda moc infa asi nebude, ale to bude tím, že to jsou málo oblíbené mrdky d) ono asi postačí se sem dívat víckrát než občas, pak byste neměl námitky jako část pravidelných čtenářů. Redakce zveřejní dotaz, ten se prodiskutuje přes týden a v pátek je nahozen verdikt. Obyčejně to funguje takto: Dotaz třeba na Piccaso, v diskuzi se kromě výhod/nevýhod proberou alternativy jako třeba C-Max., Scénic atd. Za několik týdnů je tu dotaz na C-Max, v diskuzi se probere Piccaso atd. Pak se nedivte, že část čtenářů podezírá redakci z lenosti a část volá po občasném zveřejnění dotazu z jiného soudku (ne, nikdo tu nemá na mysli Porsche, i když nakonec proč ne, že)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.01.2011 06:51, rada
Asi před rokem jsem si chtěl splnit klukovský sen a koupit si ameriku. Ne až tak exotickou, protože jsem jí chtěl na každý den. Zvažoval jsem 300C a Caliber a když už do pekla tak na pořádném koni. Proto jsem zde zaslal dotaz na téma Hemisféra vs SRT a rok se s rokem sešel a dotaz nikde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.01.2011 08:09, rada
zdravím Vás, myslí, že ať sáhnete po mazdě případně fordu c-max v benzínu určitě neuděláte chybu vzhledem k vašemu nájednu km. nicméně si neodpustím menší poznámku. cca před rokem jsem řešil koupi vozu střední třídy do ceny 250 tis. vzhledem k nájedu 20 tis km mi všichni doporučovali benzín ale když se podíváte do inzerátů tak tyto vozy jsou v 95 % v naftě. co je v benzínu, je buď to v totální základu bez výbavy nebo top motorizace, které nejsou příliš vhodné pro každodění ježdění. takže pokud chcete rozumný kompromis nic jiného Vám stejně nezbyde než jít do nafty. situace na poli s MPV je velice podobná- drtivá většina v naftě. Pod najdete zachovalý kousek i té nafty bych se nebál.
PS. Nakonec jsou koupil ford mondeo r.v. 06 96 kw a zatím bez větších problémů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.01.2011 08:50, rada
A cos nakonec koupil? A jsi rád jak si zvolil? Nějaké rychlé krátké postřehy?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.01.2011 11:20, rada
Vidíš, podobný dotaz by zajímal spoustu lidí. Tyhle ameriky jsou docela levné a nabízí spoustu zábavy, ale jinak se u nás o nich nic moc neví, a když přijdeš k prodejci těhle aut, tak ti namluví že "jsou spolehlivé skoro na 110% a s díly není žádný problém", jen aby prodal. Proto nechápu, proč takový dotaz nezveřejnili? Že by se redakci Tipcars nechtělo něco takového řešit? To je pro lidi co se auty živí problém někoho fundovaného oslovit? Jednoduše zvednout telefon, nebo se s ním na hoďku sejít? Prosím tímto redakci o nějaké vyjádření. Padl zde argument, že by se na takové téma moc nediskutovalo. A to je problém? Stále ještě pokládám tento server za odborný, a ne za diskuzní kroužek. Myslím že malý počet diskuzních příspěvků by nikomu nevadil, kdyby na konci týdne redakce Tipcars zveřejnila zajímavé informace o dané problematice. Paul
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.01.2011 12:12, rada
Dopadnul jsem tak že jsem prachy nacpal do baráku a splnění snu se prozatím nekonalo ,
Jinak co se týká frekvence diskuzí u dotazů, je přece jedno kolik lidí diskutuje. Většinou čím více diskutující tím větší flame odchylující se od tématu.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.