0
powrót
 

diskuze k tématu: S jakým dieselem koupit starší Toyotu Proace?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Cztwartek 11.02.2021 05:49, Proč ne
Pokud nepotřebujete tahat přívěs a kupujete kratší=lehčí verzi karoserie, tak se vůbec nebojte 1.6, ale je dobré to auto hodně dobře koupit, neboť se bude blbě prodávat. Motor nejede vůbec špatně, má větší olejovou náplň a vanu než u osobních aut PSA a nemá to co je u 2.0 časem problém. Např. reverzní alternátor pro S&S, blbě řešené teplotní čídlo a vodní pumpu, není zde aditivace FAPu, ale jenom Adblue. Doporučuji jezdit výhradně do autorizaku. Na autě je prodloužená záruka 5let/1mil. a obrovské množství svolávacích akcí je zásadních pro to, aby vám auto neshořelo, nepřestalo brzdit, neupadlo kolo apod. Nezapomeňte že to není Toyota, ale Pežot. Bohužel situace v segmentu osobních dodávek je napříč značkami stejná a je jedno jestli jde o Renault nebo německou konkurenci s biturbem. Od doby T4 a staré Toyoty Hiace už nikdo slušnou dodávku nevyrobil. Svezení se čtyřčaty od PSA je fajn, ale ta auta potřebují extra péči někoho kdo je zná, má originál diagnostiku a hlavně prodlouženou záruku !
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 11.02.2021 10:42, Může stačit i Rifter/Berlingo/Proace city/Combo
Zdravím,

pokud pro mě je důležitá i cena vozu, určitě bych si projel 4čata - Rifter/Berlingo/Proace city/Combo v prodloužené verzi (XL, Long atd.). Tyto rodinné dodávky nemají nic šizené dle mého a na rozdíl od VW Caddy mají i stahovatelné okna v druhé řadě
Bral bych skladovku dieslem 1.5 HDI a to i v případě kratších cest, bohužel 1.2 Puretech není taková jistota a ještě má větší spotřebu.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.