Wtorek 20.11.2018 12:12,
Subaru - servis
Souhlasím s tíém, že je třeba dělat pravidelnou údržbu. Otázka ale je, KDE ji dělat? Na základě mé 10 roků travající éry života s různými modely Subaru vylučuji jakýkoliv značkový servis. Naštěstí Subaru je značka, která má své skalní přívržence a ti mají "své" servismany. I já jezdím k jednomu, byť to mám 140km tam a 140km zpět. Nelituji dne dovolené a kilometrů a někdy i toho, že tam vůz nechám a za týden se pro něj vrátím. Vím, že bude servis provedený na 120% tak, jak má být. A o to právě jde. Aby Subaru podávalo nejlepší výkny, nejde jen o brzdy, ale celkově o stav dílů podvozku - čepů, tyček, silnetbloků, kotoučů, třmenů, desek, ale i pneumatik atdatdatd. Čím precizněji je servis těchto dílů proveden a čím lepší je stav, tím výrazně lepší jízdní vlastnosti. Dále, boxer motor má svá specifika. Zejména je třeba se starat o správné výměny správného oleje a kontrolu hladiny (což by mělo platit pro všechny motory, které budou pracovat v horním spektru otáček). Jinak BRZ/GT86 je vynikajcí spor´ták. Výkonu má akorát, protože na ježdění po dálnici 250km/h jsou naftová šestiválcová kladiva. Působištěm tohoto modelu jsou zatáčky-tam moc konkurentů mít nebude. Dřív, než na limity auta, narazí člověk na své limity. Podvozek je prostě famozní. A kdyby bylo někdy náhodou výkonu málo, jsou cesty - přestavbový kit s kompresorem z USA zvýší výkon a 300HP a pak už bude výkonu rozhodně nadbytek. Podvozek po menších úpravách stíhat bude.
reagować