0
powrót
 

diskuze k tématu: Toyota Corolla Verso II - potěší spolehlivostí?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Gagarin_CCCP
ilość wystąpień66
data registracji02.01.2012
Piątek 29.07.2016 05:33, je dobrej naftopal d4 d?
Není to ten ropák,co se mu vymačkává těsnění pod hlavou? To by asi formulace "nejsou vysloveně špatné motory" tak zcela neplatila....ale nevím,třeba se pletu...
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 29.07.2016 07:25, RE: je dobrej naftopal d4 d?
Gagarin_CCCP napisał:
Není to ten ropák,co se mu vymačkává těsnění pod hlavou? To by asi formulace "nejsou vysloveně špatné motory" tak zcela neplatila....ale nevím,třeba se pletu...


A není to i ten motor, co vstřikovač ještě nedávno stál 16 tisíc (možná i teď, já ty ceny vstřikovačů tak nesleduju)?
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Piątek 29.07.2016 09:40, Motor toyota
Ked ale budete hladat v benzinovych motoroch, tak s 1.8 je nemozne sliapnut vedla. A na benzin namontovany do takejto krabice ma aj nizku spotrebu. Vlastne priemer vsetkych corrol verso s benzinovymi motormy na sprit monitore je 8,20. To je fantasticka hodnota. NA diesel by som ani nepomyslel.

PS: Priemer vsetkych diesel verzii je 7,23. 1 liter, ktory deli spolahlivost a jednoduchost, od komplikovaneho tazkeho motora s publikovanymi problemamy a drahym servisom. Tu nie je o com premyslat. Len take auto najst bude tazsie, ako v pokemonoch vyvinut gyaradosa...
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 29.07.2016 10:02, RE: Motor toyota
Citroenak napisał:
Ked ale budete hladat v benzinovych motoroch, tak s 1.8 je nemozne sliapnut vedla. A na benzin namontovany do takejto krabice ma aj nizku spotrebu. Vlastne priemer vsetkych corrol verso s benzinovymi motormy na sprit monitore je 8,20. To je fantasticka hodnota. NA diesel by som ani nepomyslel.PS: Priemer vsetkych diesel verzii je 7,23. 1 liter, ktory deli spolahlivost a jednoduchost, od komplikovaneho tazkeho motora s publikovanymi problemamy a drahym servisom. Tu nie je o com premyslat. Len take auto najst bude tazsie, ako v pokemonoch vyvinut gyaradosa...


Ano, ten 1 litr je 30 hal/km neboli 3000 Kč/10 tkm nebo 30000 Kč/100 tkm.
Naftu bych zde nezvažoval ani vteřinu zejména u ojetiny.
reagować
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Piątek 29.07.2016 18:13, Vlastní zkušenosti
Tuto japonskou Dacii jsem koupil domů před 5 lety s motorem 1.8VVti z posledního roku výroby 2008.
Velice pozitivně hodnotím motor, na krátké vzdálenosti spotřeba kolem 8 litrů, převodovka není ještě postižena dlouhými ekokvalty takže auto i akceleruje, ale na dálnici nad 120km/h už za 8litrů nejede.
Za mnou najetých 60000km na autě nebyla jediná závada, pouze 2x výměna žárovky, STK bez jakýchkoliv závad, výfuk původní, baterka původní, původní pneu Bridgeston pořád ještě 4mm vzorek. Auto má na japonce slušnou antikorozní ochrana kromě úchytů, šroubů a spon v motorovém prostoru. Od výměny do výměny (15000km) bez viditelného úbytku oleje - pozor do roku 2006 tomu tak nebylo. Fantastický je vnitřní prostor a to hlavně vzadu, rovná podlaha, velká šířka, dlouhé zadní dveře. Není problém usadit tři dospělé nebo tři dětské sedačky vedle sebe. Kufr je menší, ale spíše hloubkou, s délkou se dá pracovat díky posuvným a polohovatelným sedačkám vzadu. Pod podlahou schránky na polopenzi na týden. Ceny originál dílů poloviční jak na Hjundej, spotřebák jak na evropská auta, karosářské díly dražší - doporučuji pojistit. Výborný přístup ve značkovém servisu a přijatelné sazby - pravidelná prohlídka od 4500 do 8000 v autorizáku. Poctivý servisní plán, olej v motoru 15000km, v převodovce 60000km, rozvody řetězem který mohou majitelé TSI doslova TIŠE závidět. Neskutečně dobrá zůstatková hodnota a TCO, nekrade se, nevykrádá se, nečórují se rádia, xenony ap. Teď pár slabých stránek: malý podélný rozsah nastavení volantu, nepřesný palubní počítač, otřesný plast palubní desky, ve dne neviditelné kontrolky na panelu aut. klimatizace, průměrný zvuk rádia, neumí zavřít okna dálkovým ovládáním i přesto že mají všechny 4 dojezdy, otřesný koberec podlahy který se nedá luxovat, rezivějící konzole sedadel, nulový zážitek z jízdy, odpudivý vzhled pokud k autu přicházíte zezadu, auto nemá trojblik. Auto pořád dělá výbornou službu, jsem rád že jsem ho tenkrát koupil místo Zafiry stejně jako prodejce Škodovky, který byl rád že se ho zbavil, protože u nich na lontě to nechtěl nikdo se 40000km na tachometru po 1.majitelce koupit (všichni chtějí prý raději Octavie TDI s 400tkm na hrbu, pardon se 120tkm). Přes všechna pozitiva se těším až se zase někdy znovu posadím do Volva....
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Niedziela 31.07.2016 22:09, RE: Vlastní zkušenosti
*autofans* napisał:
Tuto japonskou Dacii jsem koupil domů před 5 lety s motorem 1.8VVti z posledního roku výroby 2008.Velice pozitivně hodnotím motor, na krátké vzdálenosti spotřeba kolem 8 litrů, převodovka není ještě postižena dlouhými ekokvalty takže auto i akceleruje, ale na dálnici nad 120km/h už za 8litrů nejede.Za mnou najetých 60000km na autě nebyla jediná závada, pouze 2x výměna žárovky, STK bez jakýchkoliv závad, výfuk původní, baterka původní, původní pneu Bridgeston pořád ještě 4mm vzorek. Auto má na japonce slušnou antikorozní ochrana kromě úchytů, šroubů a spon v motorovém prostoru. Od výměny do výměny (15000km) bez viditelného úbytku oleje - pozor do roku 2006 tomu tak nebylo. Fantastický je vnitřní prostor a to hlavně vzadu, rovná podlaha, velká šířka, dlouhé zadní dveře. Není problém usadit tři dospělé nebo tři dětské sedačky vedle sebe. Kufr je menší, ale spíše hloubkou, s délkou se dá pracovat díky posuvným a polohovatelným sedačkám vzadu. Pod podlahou schránky na polopenzi na týden. Ceny originál dílů poloviční jak na Hjundej, spotřebák jak na evropská auta, karosářské díly dražší - doporučuji pojistit. Výborný přístup ve značkovém servisu a přijatelné sazby - pravidelná prohlídka od 4500 do 8000 v autorizáku. Poctivý servisní plán, olej v motoru 15000km, v převodovce 60000km, rozvody řetězem který mohou majitelé TSI doslova TIŠE závidět. Neskutečně dobrá zůstatková hodnota a TCO, nekrade se, nevykrádá se, nečórují se rádia, xenony ap. Teď pár slabých stránek: malý podélný rozsah nastavení volantu, nepřesný palubní počítač, otřesný plast palubní desky, ve dne neviditelné kontrolky na panelu aut. klimatizace, průměrný zvuk rádia, neumí zavřít okna dálkovým ovládáním i přesto že mají všechny 4 dojezdy, otřesný koberec podlahy který se nedá luxovat, rezivějící konzole sedadel, nulový zážitek z jízdy, odpudivý vzhled pokud k autu přicházíte zezadu, auto nemá trojblik. Auto pořád dělá výbornou službu, jsem rád že jsem ho tenkrát koupil místo Zafiry stejně jako prodejce Škodovky, který byl rád že se ho zbavil, protože u nich na lontě to nechtěl nikdo se 40000km na tachometru po 1.majitelce koupit (všichni chtějí prý raději Octavie TDI s 400tkm na hrbu, pardon se 120tkm). Přes všechna pozitiva se těším až se zase někdy znovu posadím do Volva....


Můžu přidat pár zkušeností s nástupcem Verso 2014 (současný facelift). Proti Corolle Verso má už měkčené plasty a údajně je lépe odhlučněná (s Corollou Verso jsem nejel, tak hluk nemůžu přímo porovnat). Jestli má novější model ekokvalty nevím, ale jezdíme s tím dlouhodobě po 2 letech za 6.7L viz. http://www.spritmonitor.de/en/detail/638966.html. Pro akceleraci používám dvojku a trojku vytočenou k 6-7 tisícům kdy auto subjektivně jede slušně, jinak řadím tak jak mi radí auto. Výrobce u modelu 1.8 108 kW uvádí zrychlení 0-100 za 10.4 sec. Palubní PC je relativně přesný, ukazuje o 0.2L méně než je realita. Přestože je zadní prostřední sedačka lehce užší než ty krajní, tak dozadu se vešly 3 dětstké sedačky. 2x Cybex Solution X2-FIX, jedna uprostřed na pásu, druhá na kraji na isofixu. Ročního potomka vozíme na krajní zadní sedačce v BeSafe iZi Kid X2 i-Size připevněné isofixem. Přestože Verso není velké MPV, tak 3 dětské sedačky se dozadu vejdou, to byl jeden ze zásadních požadavků na příští auto.

Jinak dilema jestli koupit starší např. 6 leté Verso za 260 tisíc a nechat si ho 6 let (a pak to samé ještě jednou) nebo koupit nové se slevou za 450 tisíc a nechat si ho 12 let... jsem volil radši nové auto, které si nechám 12 let. Znám historii, prvních pár let nemám skoro žádné náklady na servis, krom garanček. Vím že tam mám airbagy a taky např. nevystřelené předpínače pásů. Vím na 100% že auto nebylo bourané. Ale to jestli koupit 2x ojetinu na 6 let a ušetřit pár desítek tisíc nebo koupit nové auto na 12 let si musí každý rozmyslet sám.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 01.08.2016 11:56, RE: Vlastní zkušenosti
*autofans* napisał:
Tuto japonskou Dacii jsem koupil domů před 5 lety s motorem 1.8VVti z posledního roku výroby 2008.Velice pozitivně hodnotím motor, na krátké vzdálenosti spotřeba kolem 8 litrů, převodovka není ještě postižena dlouhými ekokvalty takže auto i akceleruje, ale na dálnici nad 120km/h už za 8litrů nejede.Za mnou najetých 60000km na autě nebyla jediná závada, pouze 2x výměna žárovky, STK bez jakýchkoliv závad, výfuk původní, baterka původní, původní pneu Bridgeston pořád ještě 4mm vzorek. Auto má na japonce slušnou antikorozní ochrana kromě úchytů, šroubů a spon v motorovém prostoru. Od výměny do výměny (15000km) bez viditelného úbytku oleje - pozor do roku 2006 tomu tak nebylo. Fantastický je vnitřní prostor a to hlavně vzadu, rovná podlaha, velká šířka, dlouhé zadní dveře. Není problém usadit tři dospělé nebo tři dětské sedačky vedle sebe. Kufr je menší, ale spíše hloubkou, s délkou se dá pracovat díky posuvným a polohovatelným sedačkám vzadu. Pod podlahou schránky na polopenzi na týden. Ceny originál dílů poloviční jak na Hjundej, spotřebák jak na evropská auta, karosářské díly dražší - doporučuji pojistit. Výborný přístup ve značkovém servisu a přijatelné sazby - pravidelná prohlídka od 4500 do 8000 v autorizáku. Poctivý servisní plán, olej v motoru 15000km, v převodovce 60000km, rozvody řetězem který mohou majitelé TSI doslova TIŠE závidět. Neskutečně dobrá zůstatková hodnota a TCO, nekrade se, nevykrádá se, nečórují se rádia, xenony ap. Teď pár slabých stránek: malý podélný rozsah nastavení volantu, nepřesný palubní počítač, otřesný plast palubní desky, ve dne neviditelné kontrolky na panelu aut. klimatizace, průměrný zvuk rádia, neumí zavřít okna dálkovým ovládáním i přesto že mají všechny 4 dojezdy, otřesný koberec podlahy který se nedá luxovat, rezivějící konzole sedadel, nulový zážitek z jízdy, odpudivý vzhled pokud k autu přicházíte zezadu, auto nemá trojblik. Auto pořád dělá výbornou službu, jsem rád že jsem ho tenkrát koupil místo Zafiry stejně jako prodejce Škodovky, který byl rád že se ho zbavil, protože u nich na lontě to nechtěl nikdo se 40000km na tachometru po 1.majitelce koupit (všichni chtějí prý raději Octavie TDI s 400tkm na hrbu, pardon se 120tkm). Přes všechna pozitiva se těším až se zase někdy znovu posadím do Volva....


Dobrý den, napište prosím o svém voze recenzi (pokud jste tak již neučinil) http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Vaše cenné zkušenosti tak najde mnohem více čtenářů. Děkujeme
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 01.08.2016 12:07, RE: Vlastní zkušenosti
Petr S napisał:
*autofans* napisał:
Tuto japonskou Dacii jsem koupil domů před 5 lety s motorem 1.8VVti z posledního roku výroby 2008.Velice pozitivně hodnotím motor, na krátké vzdálenosti spotřeba kolem 8 litrů, převodovka není ještě postižena dlouhými ekokvalty takže auto i akceleruje, ale na dálnici nad 120km/h už za 8litrů nejede.Za mnou najetých 60000km na autě nebyla jediná závada, pouze 2x výměna žárovky, STK bez jakýchkoliv závad, výfuk původní, baterka původní, původní pneu Bridgeston pořád ještě 4mm vzorek. Auto má na japonce slušnou antikorozní ochrana kromě úchytů, šroubů a spon v motorovém prostoru. Od výměny do výměny (15000km) bez viditelného úbytku oleje - pozor do roku 2006 tomu tak nebylo. Fantastický je vnitřní prostor a to hlavně vzadu, rovná podlaha, velká šířka, dlouhé zadní dveře. Není problém usadit tři dospělé nebo tři dětské sedačky vedle sebe. Kufr je menší, ale spíše hloubkou, s délkou se dá pracovat díky posuvným a polohovatelným sedačkám vzadu. Pod podlahou schránky na polopenzi na týden. Ceny originál dílů poloviční jak na Hjundej, spotřebák jak na evropská auta, karosářské díly dražší - doporučuji pojistit. Výborný přístup ve značkovém servisu a přijatelné sazby - pravidelná prohlídka od 4500 do 8000 v autorizáku. Poctivý servisní plán, olej v motoru 15000km, v převodovce 60000km, rozvody řetězem který mohou majitelé TSI doslova TIŠE závidět. Neskutečně dobrá zůstatková hodnota a TCO, nekrade se, nevykrádá se, nečórují se rádia, xenony ap. Teď pár slabých stránek: malý podélný rozsah nastavení volantu, nepřesný palubní počítač, otřesný plast palubní desky, ve dne neviditelné kontrolky na panelu aut. klimatizace, průměrný zvuk rádia, neumí zavřít okna dálkovým ovládáním i přesto že mají všechny 4 dojezdy, otřesný koberec podlahy který se nedá luxovat, rezivějící konzole sedadel, nulový zážitek z jízdy, odpudivý vzhled pokud k autu přicházíte zezadu, auto nemá trojblik. Auto pořád dělá výbornou službu, jsem rád že jsem ho tenkrát koupil místo Zafiry stejně jako prodejce Škodovky, který byl rád že se ho zbavil, protože u nich na lontě to nechtěl nikdo se 40000km na tachometru po 1.majitelce koupit (všichni chtějí prý raději Octavie TDI s 400tkm na hrbu, pardon se 120tkm). Přes všechna pozitiva se těším až se zase někdy znovu posadím do Volva....
Můžu přidat pár zkušeností s nástupcem Verso 2014 (současný facelift). Proti Corolle Verso má už měkčené plasty a údajně je lépe odhlučněná (s Corollou Verso jsem nejel, tak hluk nemůžu přímo porovnat). Jestli má novější model ekokvalty nevím, ale jezdíme s tím dlouhodobě po 2 letech za 6.7L viz. http://www.spritmonitor.de/en/detail/638966.html. Pro akceleraci používám dvojku a trojku vytočenou k 6-7 tisícům kdy auto subjektivně jede slušně, jinak řadím tak jak mi radí auto. Výrobce u modelu 1.8 108 kW uvádí zrychlení 0-100 za 10.4 sec. Palubní PC je relativně přesný, ukazuje o 0.2L méně než je realita. Přestože je zadní prostřední sedačka lehce užší než ty krajní, tak dozadu se vešly 3 dětstké sedačky. 2x Cybex Solution X2-FIX, jedna uprostřed na pásu, druhá na kraji na isofixu. Ročního potomka vozíme na krajní zadní sedačce v BeSafe iZi Kid X2 i-Size připevněné isofixem. Přestože Verso není velké MPV, tak 3 dětské sedačky se dozadu vejdou, to byl jeden ze zásadních požadavků na příští auto.Jinak dilema jestli koupit starší např. 6 leté Verso za 260 tisíc a nechat si ho 6 let (a pak to samé ještě jednou) nebo koupit nové se slevou za 450 tisíc a nechat si ho 12 let... jsem volil radši nové auto, které si nechám 12 let. Znám historii, prvních pár let nemám skoro žádné náklady na servis, krom garanček. Vím že tam mám airbagy a taky např. nevystřelené předpínače pásů. Vím na 100% že auto nebylo bourané. Ale to jestli koupit 2x ojetinu na 6 let a ušetřit pár desítek tisíc nebo koupit nové auto na 12 let si musí každý rozmyslet sám.


Dobrý den, napište prosím o své Corolle recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme se těšit.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Poniedziałek 01.08.2016 18:59, Masochista:-)
Ty woe, nechat si auto 12 let, to musí bejt strašný
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 01.08.2016 23:31, RE: Masochista:-)
Zdeny60 napisał:
Ty woe, nechat si auto 12 let, to musí bejt strašný


Asi tak, protože za 6 let najedu cca 70 tkm, tak prodávat takto lehce zajetý atmo benzín třeba už po 6 letech mi přijde blbost. Kdybych na tom za 6 let nalítal třeba 200 tisíc, tak možná po 6ti letech koupím nové.

Třeba Yaris koupený od nova, o kterého jsme přisli právě po 6 letech s 65 tkm při bouračce byl v tu dobu téměř jako nový. Krom opotřebení zadních brzd žádné závady. Nepřijít o něj, tak ho máme dodnes.

Fakt nevidím problém v tom si nechat auto koupené od novoty klidně 12 let pokud je málo používané a nejsou s ním problémy. Je možné že za pár let změním názor, ale teď to vidím takhle.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Wtorek 02.08.2016 11:13, RE: Masochista:-)
Petr S napisał:
Zdeny60 napisał:
Ty woe, nechat si auto 12 let, to musí bejt strašný
Asi tak, protože za 6 let najedu cca 70 tkm, tak prodávat takto lehce zajetý atmo benzín třeba už po 6 letech mi přijde blbost. Kdybych na tom za 6 let nalítal třeba 200 tisíc, tak možná po 6ti letech koupím nové.Třeba Yaris koupený od nova, o kterého jsme přisli právě po 6 letech s 65 tkm při bouračce byl v tu dobu téměř jako nový. Krom opotřebení zadních brzd žádné závady. Nepřijít o něj, tak ho máme dodnes. Fakt nevidím problém v tom si nechat auto koupené od novoty klidně 12 let pokud je málo používané a nejsou s ním problémy. Je možné že za pár let změním názor, ale teď to vidím takhle.


Hlavně bych řekl, že v naší generaci se potřeby a nároky v čase docela mění. Takže uvažovat v horizontu 12 let mi přijde docela mimo...
reagować
ivan2
ilość wystąpień118
data registracji11.11.2010
Wtorek 02.08.2016 13:01, auto 12 let
Máme v rodině fábii 10 nebo 12 let, přesně nevim. Když slouží svému účelu, tak v tom nevidim jedinnej problem, naopak. Znamená to že auto drží a tak to má být. Měnit auta po 3 letech je možná trochu zpestření, ale ekonomické mi to moc nepřijde.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Wtorek 02.08.2016 13:52, RE: auto 12 let
ivan2 napisał:
Máme v rodině fábii 10 nebo 12 let, přesně nevim. Když slouží svému účelu, tak v tom nevidim jedinnej problem, naopak. Znamená to že auto drží a tak to má být. Měnit auta po 3 letech je možná trochu zpestření, ale ekonomické mi to moc nepřijde.


Dobrý den, napište prosím o své fabii recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 02.08.2016 23:40, RE: Masochista:-)
Pepe napisał:
Petr S napisał:
Zdeny60 napisał:
Ty woe, nechat si auto 12 let, to musí bejt strašný
Asi tak, protože za 6 let najedu cca 70 tkm, tak prodávat takto lehce zajetý atmo benzín třeba už po 6 letech mi přijde blbost. Kdybych na tom za 6 let nalítal třeba 200 tisíc, tak možná po 6ti letech koupím nové.Třeba Yaris koupený od nova, o kterého jsme přisli právě po 6 letech s 65 tkm při bouračce byl v tu dobu téměř jako nový. Krom opotřebení zadních brzd žádné závady. Nepřijít o něj, tak ho máme dodnes. Fakt nevidím problém v tom si nechat auto koupené od novoty klidně 12 let pokud je málo používané a nejsou s ním problémy. Je možné že za pár let změním názor, ale teď to vidím takhle.
Hlavně bych řekl, že v naší generaci se potřeby a nároky v čase docela mění. Takže uvažovat v horizontu 12 let mi přijde docela mimo...


Pokud se moje potřeby změní, tak si holt pořídím jiné auto dřív. Ale teď to vidím tak, že si auto nechám 12 let a pak ho prodám s reálným nájezdem cca 140 tkm.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 02.08.2016 23:54, RE: auto 12 let
ivan2 napisał:
Máme v rodině fábii 10 nebo 12 let, přesně nevim. Když slouží svému účelu, tak v tom nevidim jedinnej problem, naopak. Znamená to že auto drží a tak to má být. Měnit auta po 3 letech je možná trochu zpestření, ale ekonomické mi to moc nepřijde.


jj. Mohl bych kupovat nová auta častěji, ale mám lepší pocit když investuju do něčeho co hodnotu drží. Z tohohle pohledu vypadá nákup nového auta jako nesmysl, ale na druhou stranu auto potřebuju a taky chci mít auto nebourané s funkčními bezpečnostními prvky. A tahle jistota u ojetiny většinou bohužel není. Tak kupuju nová auta a s jejich prodejem nespěchám.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Środa 03.08.2016 08:44, RE: Masochista:-)
Petr S napisał:
Pepe napisał:
Petr S napisał:
Zdeny60 napisał:
Ty woe, nechat si auto 12 let, to musí bejt strašný
Asi tak, protože za 6 let najedu cca 70 tkm, tak prodávat takto lehce zajetý atmo benzín třeba už po 6 letech mi přijde blbost. Kdybych na tom za 6 let nalítal třeba 200 tisíc, tak možná po 6ti letech koupím nové.Třeba Yaris koupený od nova, o kterého jsme přisli právě po 6 letech s 65 tkm při bouračce byl v tu dobu téměř jako nový. Krom opotřebení zadních brzd žádné závady. Nepřijít o něj, tak ho máme dodnes. Fakt nevidím problém v tom si nechat auto koupené od novoty klidně 12 let pokud je málo používané a nejsou s ním problémy. Je možné že za pár let změním názor, ale teď to vidím takhle.
Hlavně bych řekl, že v naší generaci se potřeby a nároky v čase docela mění. Takže uvažovat v horizontu 12 let mi přijde docela mimo...
Pokud se moje potřeby změní, tak si holt pořídím jiné auto dřív. Ale teď to vidím tak, že si auto nechám 12 let a pak ho prodám s reálným nájezdem cca 140 tkm.


To ti nikod neuvěří
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Środa 03.08.2016 09:22, RE: Masochista:-)
Zdeny60 napisał:
Petr S napisał:
Pepe napisał:
Petr S napisał:
Zdeny60 napisał:
Ty woe, nechat si auto 12 let, to musí bejt strašný
Asi tak, protože za 6 let najedu cca 70 tkm, tak prodávat takto lehce zajetý atmo benzín třeba už po 6 letech mi přijde blbost. Kdybych na tom za 6 let nalítal třeba 200 tisíc, tak možná po 6ti letech koupím nové.Třeba Yaris koupený od nova, o kterého jsme přisli právě po 6 letech s 65 tkm při bouračce byl v tu dobu téměř jako nový. Krom opotřebení zadních brzd žádné závady. Nepřijít o něj, tak ho máme dodnes. Fakt nevidím problém v tom si nechat auto koupené od novoty klidně 12 let pokud je málo používané a nejsou s ním problémy. Je možné že za pár let změním názor, ale teď to vidím takhle.
Hlavně bych řekl, že v naší generaci se potřeby a nároky v čase docela mění. Takže uvažovat v horizontu 12 let mi přijde docela mimo...
Pokud se moje potřeby změní, tak si holt pořídím jiné auto dřív. Ale teď to vidím tak, že si auto nechám 12 let a pak ho prodám s reálným nájezdem cca 140 tkm.
To ti nikod neuvěří


Proč ne? Pokud bude mít průkaznou servisní dokumentaci, jako ji měl při prodeji mazdy 6, nevidím jediný důvod pro pochybnosti.

reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Środa 03.08.2016 19:58, RE: Masochista:-)
Pavlik napisał:
Zdeny60 napisał:
Petr S napisał:
Pepe napisał:
Petr S napisał:
Zdeny60 napisał:
Ty woe, nechat si auto 12 let, to musí bejt strašný
Asi tak, protože za 6 let najedu cca 70 tkm, tak prodávat takto lehce zajetý atmo benzín třeba už po 6 letech mi přijde blbost. Kdybych na tom za 6 let nalítal třeba 200 tisíc, tak možná po 6ti letech koupím nové.Třeba Yaris koupený od nova, o kterého jsme přisli právě po 6 letech s 65 tkm při bouračce byl v tu dobu téměř jako nový. Krom opotřebení zadních brzd žádné závady. Nepřijít o něj, tak ho máme dodnes. Fakt nevidím problém v tom si nechat auto koupené od novoty klidně 12 let pokud je málo používané a nejsou s ním problémy. Je možné že za pár let změním názor, ale teď to vidím takhle.
Hlavně bych řekl, že v naší generaci se potřeby a nároky v čase docela mění. Takže uvažovat v horizontu 12 let mi přijde docela mimo...
Pokud se moje potřeby změní, tak si holt pořídím jiné auto dřív. Ale teď to vidím tak, že si auto nechám 12 let a pak ho prodám s reálným nájezdem cca 140 tkm.
To ti nikod neuvěří
Proč ne? Pokud bude mít průkaznou servisní dokumentaci, jako ji měl při prodeji mazdy 6, nevidím jediný důvod pro pochybnosti.


Kolik chceš "vyrobit" průkazných dokumetací? Servisní knížkou počínaje, záznamy z STK konče? Kdybych se nesetkal sám na vlatsní oči a peníze s případem, kdy auto mělo "garantovaných 115.00km včetně německé STK a faktur a pak se v autě nenašel zapomenutý papír z jiného servisu, kde byl stav tachometru ovíc než 100tkm vyšší, jsem zcela vklidu a náchyůný tvému tvrzení věřit. Bohužel, po této zkušenosti jsem ochoten tomu věřit již dalko méně a vcházím s nějaké obecné statistiky nájezdů, čímž ovšem nepopírám, že není nemožné najet za rok 8 a méně tkm - sám to tak mám např. s Infiniti, které za loňský rok najelo závratných 1800km, protože jsem prakticky celý rok na SC. O to horší to bude pak s prodejem, protože obyčejní léde za tím uvidí rok neřešitelný problém s bůhvíčím, kvůli kterému auto stálo bůhvíkde na dílně a pod. nesmysly. DOba j holt taková.

reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Środa 03.08.2016 20:14, RE: Masochista:-)
Zdeny60 napisał:
Pavlik napisał:
Zdeny60 napisał:
Petr S napisał:
Pepe napisał:
Petr S napisał:
Zdeny60 napisał:
Ty woe, nechat si auto 12 let, to musí bejt strašný
Asi tak, protože za 6 let najedu cca 70 tkm, tak prodávat takto lehce zajetý atmo benzín třeba už po 6 letech mi přijde blbost. Kdybych na tom za 6 let nalítal třeba 200 tisíc, tak možná po 6ti letech koupím nové.Třeba Yaris koupený od nova, o kterého jsme přisli právě po 6 letech s 65 tkm při bouračce byl v tu dobu téměř jako nový. Krom opotřebení zadních brzd žádné závady. Nepřijít o něj, tak ho máme dodnes. Fakt nevidím problém v tom si nechat auto koupené od novoty klidně 12 let pokud je málo používané a nejsou s ním problémy. Je možné že za pár let změním názor, ale teď to vidím takhle.
Hlavně bych řekl, že v naší generaci se potřeby a nároky v čase docela mění. Takže uvažovat v horizontu 12 let mi přijde docela mimo...
Pokud se moje potřeby změní, tak si holt pořídím jiné auto dřív. Ale teď to vidím tak, že si auto nechám 12 let a pak ho prodám s reálným nájezdem cca 140 tkm.
To ti nikod neuvěří
Proč ne? Pokud bude mít průkaznou servisní dokumentaci, jako ji měl při prodeji mazdy 6, nevidím jediný důvod pro pochybnosti.
Kolik chceš "vyrobit" průkazných dokumetací? Servisní knížkou počínaje, záznamy z STK konče? Kdybych se nesetkal sám na vlatsní oči a peníze s případem, kdy auto mělo "garantovaných 115.00km včetně německé STK a faktur a pak se v autě nenašel zapomenutý papír z jiného servisu, kde byl stav tachometru ovíc než 100tkm vyšší, jsem zcela vklidu a náchyůný tvému tvrzení věřit. Bohužel, po této zkušenosti jsem ochoten tomu věřit již dalko méně a vcházím s nějaké obecné statistiky nájezdů, čímž ovšem nepopírám, že není nemožné najet za rok 8 a méně tkm - sám to tak mám např. s Infiniti, které za loňský rok najelo závratných 1800km, protože jsem prakticky celý rok na SC. O to horší to bude pak s prodejem, protože obyčejní léde za tím uvidí rok neřešitelný problém s bůhvíčím, kvůli kterému auto stálo bůhvíkde na dílně a pod. nesmysly. DOba j holt taková.


Zdeny, "papírovým" dokladům samozřejmě slepě nevěřím, ale není problém si ověřit historii přímo v servisu. Zvlášť pokud se jedná o auto koupené v ČR - značkové servisy mají propojenou databázi, takže mi historii auta z Plzně vyjedou na požádání v Olomouci nebo kdekoli jinde. Většina značek je schopná toto udělat za celou Evropu u aut mladších cca 5-7 let (třeba Ford má k dispozici celoevropská servisní data už od roku 2003).
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Środa 03.08.2016 23:00, RE: Masochista:-)
Pavlik napisał:
Zdeny60 napisał:
Petr S napisał:
Pepe napisał:
Petr S napisał:
Zdeny60 napisał:
Ty woe, nechat si auto 12 let, to musí bejt strašný
Asi tak, protože za 6 let najedu cca 70 tkm, tak prodávat takto lehce zajetý atmo benzín třeba už po 6 letech mi přijde blbost. Kdybych na tom za 6 let nalítal třeba 200 tisíc, tak možná po 6ti letech koupím nové.Třeba Yaris koupený od nova, o kterého jsme přisli právě po 6 letech s 65 tkm při bouračce byl v tu dobu téměř jako nový. Krom opotřebení zadních brzd žádné závady. Nepřijít o něj, tak ho máme dodnes. Fakt nevidím problém v tom si nechat auto koupené od novoty klidně 12 let pokud je málo používané a nejsou s ním problémy. Je možné že za pár let změním názor, ale teď to vidím takhle.
Hlavně bych řekl, že v naší generaci se potřeby a nároky v čase docela mění. Takže uvažovat v horizontu 12 let mi přijde docela mimo...
Pokud se moje potřeby změní, tak si holt pořídím jiné auto dřív. Ale teď to vidím tak, že si auto nechám 12 let a pak ho prodám s reálným nájezdem cca 140 tkm.
To ti nikod neuvěří
Proč ne? Pokud bude mít průkaznou servisní dokumentaci, jako ji měl při prodeji mazdy 6, nevidím jediný důvod pro pochybnosti.


jo, s Mazdou 6 jsem jezdil na garančky ještě s 11 letou a měla při prodeji najeto 145 tkm. Pokud je auto servisované v ČR v autorizáku, sedí serviska, faktury, STK i Cebia, tak je pro kupce slušná jistota, že nájezd je reálný.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.