valcav napisał:
Vážení, majitel avensisu to Chorvatsko na jeden zátah nemohl jet, protože má nádrž na 55 l a jestli jel po dálnici, tak mu to bralo tak 6l/100km, takže alespoň jednou musel tankovat.
Jinak moje zkušenost do Corvatska mým avensisem 1,8 benzín r.v. 2007. Ideální rychlost po dálnici 140-160 tachometrových a na státovkách 100-120 tachometrových. Jel jsem do Podgory(cca 1050km) přes Bosnu a Hercegovinu. To bylo samozřejmě delší, cca 1230km. Dalo se to ujet na 4 zastávky, jedna delší v Mostaru na pr...
Boseňáci hlavně jezdí jak čuňata a řídí se troubením. Projet rozumně kruháč je umění, kdo první vjede na kuráž vyhrál:o)) Konkrétně má zkušenost s Mostarem. A Chorvatsko teď, když už tu cestu znám po x té samozřejmě dám, ale zastávku dělám jednu na jídlo. Ono totiž stejně se různě zpomalíte u mýtných bran nebo za traktorem a sklidníte, zvolníte, odpočinete si, hlavně po staré. Ujet se to dá v pohodě, pokud jste vyježděný a trasu znáte. Pokud jedete prvně a v noci tak už nikdy. Stalo se mi i s energeťákem, že jsem najel (když ještě nebyla dálnice kolem) ve Vídni omylem přímo do centra a probral mne až vyvýšený nástupní tramvajový ostrůvek, ještě že tam nikdo ve dvě ráno nestál. Jsem vyléčen. Nejvíc unavuje v Chorvatsku, když víte, že nejedete zas tak daleko cca 400km od Zadaru po Dubrovník, ale jedete pomalu a jedete jen kolem pobřeží v klikaté cestě, ta je nebezpečně únavná a dělal jsem zastávky každou chvíli. Jezdím rád do Zadaru a ten Dubrovník stojí za výlet. Dálnici od Zadaru tehdy děkali a nevím, jestli neskončila na Makarské, tak jsem jel právě kolem pobřeží a když jsem se vrátil v noci do Zadaru cca 900km měl jsem toho plné kecky i tak. Lahůdka pak je, když potkáte za sebou dotírající kamion ve 130 na takové úzké cestě, to vás přímo odrovná na únavě.