0
powrót
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis Wagon a dojmy majitele po 90 tis. km

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 13:41, Dobrý den
Dobrý den, gratuluji ke spokojenosti s vozem, ale chlubit se 1350 km bez pauzy ! Nechci urazit ale to je na přesdršku. Udělat toto profesionál s busem, tak to vypadá jako nedávno na dálnici v CHorvatsku a nebo pokuta a papíry do čistírny, v tom lepším případě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 14:07, RE:
hogofogo napisał:
Dobrý den, gratuluji ke spokojenosti s vozem, ale chlubit se 1350 km bez pauzy ! Nechci urazit ale to je na přesdršku. Udělat toto profesionál s busem, tak to vypadá jako nedávno na dálnici v CHorvatsku a nebo pokuta a papíry do čistírny, v tom lepším případě.
Mě by také zajímalo:
1) kdy tedy autor pořídil zde prezentované fotografie (když jel bez zastávky)
2) opravdu autora nic nebolelo? - mě by tedy minimálně praskl močový měchýř......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 14:57, RE:
Pavlik napisał:
Mě by také zajímalo:
1) kdy tedy autor pořídil zde prezentované fotografie (když jel bez zastávky)
2) opravdu autora nic nebolelo? - mě by tedy minimálně praskl močový měchýř......
Třeba má natrénováno z hospody: 5 piv bez vychc.. = malej bobr, 10 piv bez toalety = velkej bobr. Já, nervózní prostatik, nedám ani malýho
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 15:19, skutečnost
Mne by teda zajímalo jak to s tímto autem je celkově, nezaujatě, poruchy atd. ne jak tato recenze. V Polsku jich jezdí docela dost, a když jsem se občas bavil s polákama tak zrovna nadšením nad tímto autem neoplývali a jen mávli rukou se slovy špatné auto a s kyselým obličejem..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 15:54, Petr-Tipcars
Nevim, ze se nekdo v roce 2012 bude jeste chlubit tim, ze da cestu do Chorvatska, evidentne navic nekam k Dubrovniku bez jedine pauzy...tak mozna pred deseti lety tohle frcelo, ne? ne, ze by to neslo, v jinem voze a jinymi nez predpisovymi rychlostmi asi ano, ale jeste se tim chlubit? asi to zni lepe, nez napsat: ridili jsme dva, delali prestavky co par hodin a v klidku jsme tam rano dojeli. nezni to tak akcne...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 16:09, RE:
Pepe napisał:
Třeba má natrénováno z hospody: 5 piv bez vychc.. = malej bobr, 10 piv bez toalety = velkej bobr. Já, nervózní prostatik, nedám ani malýho
Malýho jsem občas dělával, na velkýho jsem nikdy neměl. Autor recenze asi jo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 16:12, Recenze o ničem
Cestu v kuse do Chorvatska člověk dá i v mnoha jiných autech, záleží jen na výdrži manželky a pevnosti zápalek mezi víčky řidiče. Nicméně o autu samotném v recenzi jaksi nic není. Jen, že nemá pořádné couvací světlo.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 16:23, RE: Recenze o ničem
rojack napisał:
Cestu v kuse do Chorvatska člověk dá i v mnoha jiných autech, záleží jen na výdrži manželky a pevnosti zápalek mezi víčky řidiče. Nicméně o autu samotném v recenzi jaksi nic není. Jen, že nemá pořádné couvací světlo.

Petr-Tipcars: to samozrejme da, ale nelze hovorit o tom, ze je to hracka...obecne cim rychleji tu cestu date, tim jste mene unaveny, kdyz je nekdo zvykly jezdit po dalnici plus minus 200, lze tam opravdu byt za chvili a svezi jako rybicka. ja takto zvykly jezdit nejsem, a kdybych byl, tak se tim rozhodne nechlubim...problemem neni vzdalenost, ale cas na ceste, ten cloveka proste dozene...o aute jsem tam taky nic nenasel. je proste supr a ridic taky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 16:50, RE: Recenze o ničem
anonym napisał:
Petr-Tipcars: to samozrejme da, ale nelze hovorit o tom, ze je to hracka...obecne cim rychleji tu cestu date, tim jste mene unaveny, kdyz je nekdo zvykly jezdit po dalnici plus minus 200, lze tam opravdu byt za chvili a svezi jako rybicka. ja takto zvykly jezdit nejsem, a kdybych byl, tak se tim rozhodne nechlubim...problemem neni vzdalenost, ale cas na ceste, ten cloveka proste dozene...o aute jsem tam taky nic nenasel. je proste supr a ridic taky...
To je otázka. Když jsem si to na služebce svištěl Německem se služební Oktávkou 180+, tak jsem byl unavenější, než když jsem se vracel +/- 140 zpátky. Po rovné úplně prázdné dálnici možná ano, ale stačí trocha provozu a pár zatáček, a ve dvoustech je to dost znát. Mně se nejvíce osvědčila rychlost na dálnici +/- 130 stačí koukat do zrcátek a nemusím ani šlapat brzdu, vše se dá plynem. Třeba teď v sobotu jsem jel do Zlína a trošku jsem spěchal, takže jsem jel 150 (dle tacho) a teprve až od Vyškova úplná pohoda, ale jen proto, že byla prázdná dálnice.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 17:00, RE: Recenze o ničem
David V napisał:
To je otázka. Když jsem si to na služebce svištěl Německem se služební Oktávkou 180+, tak jsem byl unavenější, než když jsem se vracel +/- 140 zpátky. Po rovné úplně prázdné dálnici možná ano, ale stačí trocha provozu a pár zatáček, a ve dvoustech je to dost znát. Mně se nejvíce osvědčila rychlost na dálnici +/- 130 stačí koukat do zrcátek a nemusím ani šlapat brzdu, vše se dá plynem. Třeba teď v sobotu jsem jel do Zlína a trošku jsem spěchal, takže jsem jel 150 (dle tacho) a teprve až od Vyškov...
Petr-Tipcars: Ja jako spolujezdec pri opakovanych dalkovych jizdach 800-1200km s lidmi, co nalitaji 70t+ za rok mohu rict, ze sam bych byl unaveny za nekolik desitek minut. Proste to unavuje. Vyjezdeny clovek zvykly jezdit tyto rychlosti se unavi mnohem pozdeji. A zpomali na 160-180...Nebo se driv unavi automat a zahlasi, ze ma moc hot oil v transmissionu...taky zajimava zkusenost. Bylo to Volvo. Ale jeli jsme dal, ridic jen ubral.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 18:03, RE: skutečnost
kamil321 napisał:
Mne by teda zajímalo jak to s tímto autem je celkově, nezaujatě, poruchy atd. ne jak tato recenze. V Polsku jich jezdí docela dost, a když jsem se občas bavil s polákama tak zrovna nadšením nad tímto autem neoplývali a jen mávli rukou se slovy špatné auto a s kyselým obličejem..
jenže co nejčaystěji v polsku jezdí? Zbořeniny dovoezené z německa. Navíc potěch jejich silnicích se oddělá sebespolehlivější auto. Jinak u toyot je špičková spolehlivost podvozku 200t km (nechyrtat za ten počet prosím je to tak nejčastější údaj) jsou v pořádku původní tlumiče¨, i uložení. Jiank klasika co trpí diesely, vstřiky, egr, sem tam dvouhmota ale hlavně 2.2 D-CAT filtr pevných částic, dá se ještě jízdou dlouhou cca 150km rychlostí 80km/h na třetí kvalt se zapnutým vypalování přes diagnostiku vypálit, ale je to hop nebo trop, taky často putuje jenom vypálný na kousky ven z výfuku, a cena tohoto filtru byla 2011 nějakých 49tisíc pokud si dobře vzpomínám. Jinak prvním kousků,m se vypalovalo uložení žárovek v hlavních světlometech a celkvě toyotám nesvědčí celodenní svícení, i na celice je vidět naškvařený kus u čočky světla. Benzín 2.4 je spojený pouze s automatem a společně s 2.0 má přímý vstřik ještě jsem ho neviděl v servisu, ale to neznamenám že se nemůže po...:D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 16.07.2012 19:24, RE: Recenze o ničem
anonym napisał:
Petr-Tipcars: Ja jako spolujezdec pri opakovanych dalkovych jizdach 800-1200km s lidmi, co nalitaji 70t+ za rok mohu rict, ze sam bych byl unaveny za nekolik desitek minut. Proste to unavuje. Vyjezdeny clovek zvykly jezdit tyto rychlosti se unavi mnohem pozdeji. A zpomali na 160-180...Nebo se driv unavi automat a zahlasi, ze ma moc hot oil v transmissionu...taky zajimava zkusenost. Bylo to Volvo. Ale jeli jsme dal, ridic jen ubral.
Pro nás, co máme ukazatel teploty oleje, stačí sledovat tenhle budík. Přes 150 ve vedru to začne šplhat nahoru, tak radši uberu. Ne, že by se muselo něco stát, ale s autem soucítím... A je to dobrej ukazatel, kdy vypnout motor kvůli turbu. Chápu, že tam, kde není budík, tak to majitele kolikrát netrápí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.07.2012 08:41, RE: Recenze o ničem
David V napisał:
To je otázka. Když jsem si to na služebce svištěl Německem se služební Oktávkou 180+, tak jsem byl unavenější, než když jsem se vracel +/- 140 zpátky. Po rovné úplně prázdné dálnici možná ano, ale stačí trocha provozu a pár zatáček, a ve dvoustech je to dost znát. Mně se nejvíce osvědčila rychlost na dálnici +/- 130 stačí koukat do zrcátek a nemusím ani šlapat brzdu, vše se dá plynem. Třeba teď v sobotu jsem jel do Zlína a trošku jsem spěchal, takže jsem jel 150 (dle tacho) a teprve až od Vyškov...
Já si na D1 zvykl na 150-170 (tacho) a to především proto, abych nemusel jezdit v pravém pruhu, ten totiž více než silnici připomíná čerstvě zorané pole. Většinou tak při cestě Vyškov - Praha a zpět vjedu do pravého pruhu cca 2x abych uhnul rychlejšímu autu a 1x abych se na benzínce při zastávce protáhnul. Raději oželím litr navíc na spotřebě, než za pár cest zničit podvozek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.07.2012 13:45, RE: můj avensis a Chorvatsko
Pavlik napisał:
Já si na D1 zvykl na 150-170 (tacho) a to především proto, abych nemusel jezdit v pravém pruhu, ten totiž více než silnici připomíná čerstvě zorané pole. Většinou tak při cestě Vyškov - Praha a zpět vjedu do pravého pruhu cca 2x abych uhnul rychlejšímu autu a 1x abych se na benzínce při zastávce protáhnul. Raději oželím litr navíc na spotřebě, než za pár cest zničit podvozek.
Vážení, majitel avensisu to Chorvatsko na jeden zátah nemohl jet, protože má nádrž na 55 l a jestli jel po dálnici, tak mu to bralo tak 6l/100km, takže alespoň jednou musel tankovat.
Jinak moje zkušenost do Corvatska mým avensisem 1,8 benzín r.v. 2007. Ideální rychlost po dálnici 140-160 tachometrových a na státovkách 100-120 tachometrových. Jel jsem do Podgory(cca 1050km) přes Bosnu a Hercegovinu. To bylo samozřejmě delší, cca 1230km. Dalo se to ujet na 4 zastávky, jedna delší v Mostaru na prohlídku za cca 16 hodin. Podle mne nezáleží na rychlosti, co se týče únavy, ale na teplotě vzduchu v autě. Nedokážu si představit jet přes 1000km v autě bez klimy v 40 stupních, jak bylo v Mostaru. Ale v aviku s automatickou klimou to bylo v pohodě, až na ten šok v Mostaru, i když jsem před příjeddem přidával z 22 st. na 28st. Stejně to byla pecka. Jinak cesta přes Bosnu zážitek, ale už příště raděj ne. Navigace ukazuje jen hlavní trasu, dálnice skoro žádné a boseňáci jezdí pomalu, protože nemají na benzín. Jinak krajina krásná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.07.2012 14:11, RE: Recenze o ničem
David V napisał:
To je otázka. Když jsem si to na služebce svištěl Německem se služební Oktávkou 180+, tak jsem byl unavenější, než když jsem se vracel +/- 140 zpátky. Po rovné úplně prázdné dálnici možná ano, ale stačí trocha provozu a pár zatáček, a ve dvoustech je to dost znát. Mně se nejvíce osvědčila rychlost na dálnici +/- 130 stačí koukat do zrcátek a nemusím ani šlapat brzdu, vše se dá plynem. Třeba teď v sobotu jsem jel do Zlína a trošku jsem spěchal, takže jsem jel 150 (dle tacho) a teprve až od Vyškov...
Se divím, že tě spíš nedostal tím, že auto je rok 2003 nové s najetými 88000 km. diesel s nájezdem do 10 tkm ročně, to je na Chocholouška, ne? Nebo je to recenze z minulého desetiletí?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.07.2012 14:49, RE: můj avensis a Chorvatsko
valcav napisał:
Vážení, majitel avensisu to Chorvatsko na jeden zátah nemohl jet, protože má nádrž na 55 l a jestli jel po dálnici, tak mu to bralo tak 6l/100km, takže alespoň jednou musel tankovat.
Jinak moje zkušenost do Corvatska mým avensisem 1,8 benzín r.v. 2007. Ideální rychlost po dálnici 140-160 tachometrových a na státovkách 100-120 tachometrových. Jel jsem do Podgory(cca 1050km) přes Bosnu a Hercegovinu. To bylo samozřejmě delší, cca 1230km. Dalo se to ujet na 4 zastávky, jedna delší v Mostaru na pr...
Boseňáci hlavně jezdí jak čuňata a řídí se troubením. Projet rozumně kruháč je umění, kdo první vjede na kuráž vyhrál:o)) Konkrétně má zkušenost s Mostarem. A Chorvatsko teď, když už tu cestu znám po x té samozřejmě dám, ale zastávku dělám jednu na jídlo. Ono totiž stejně se různě zpomalíte u mýtných bran nebo za traktorem a sklidníte, zvolníte, odpočinete si, hlavně po staré. Ujet se to dá v pohodě, pokud jste vyježděný a trasu znáte. Pokud jedete prvně a v noci tak už nikdy. Stalo se mi i s energeťákem, že jsem najel (když ještě nebyla dálnice kolem) ve Vídni omylem přímo do centra a probral mne až vyvýšený nástupní tramvajový ostrůvek, ještě že tam nikdo ve dvě ráno nestál. Jsem vyléčen. Nejvíc unavuje v Chorvatsku, když víte, že nejedete zas tak daleko cca 400km od Zadaru po Dubrovník, ale jedete pomalu a jedete jen kolem pobřeží v klikaté cestě, ta je nebezpečně únavná a dělal jsem zastávky každou chvíli. Jezdím rád do Zadaru a ten Dubrovník stojí za výlet. Dálnici od Zadaru tehdy děkali a nevím, jestli neskončila na Makarské, tak jsem jel právě kolem pobřeží a když jsem se vrátil v noci do Zadaru cca 900km měl jsem toho plné kecky i tak. Lahůdka pak je, když potkáte za sebou dotírající kamion ve 130 na takové úzké cestě, to vás přímo odrovná na únavě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.07.2012 21:52, RE: Recenze o ničem
typek napisał:
Se divím, že tě spíš nedostal tím, že auto je rok 2003 nové s najetými 88000 km. diesel s nájezdem do 10 tkm ročně, to je na Chocholouška, ne? Nebo je to recenze z minulého desetiletí?
Přesně tak. To člověk vždy žasne... Ale je to stále o tom samém. Někdo zkrátka rád zmrzlou naftu, těžký předek a zvuk zemědělské techniky...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.07.2012 03:03, stáří recenze
Jen by mne opravdu zaujímalo stáří recenze. Protože 88 000 Km od roku 2003 je důchodcovský nájezd.Jinak tento model máme v rodině a po nějakých 120 000 Km se odporoučel motor, vstřikovače, těsnění hlavy vpálené do hlavy i bloku motoru (jo holt Polský motor)...cena ? něco málo přes 200 tisk
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 19.07.2012 05:32, RE: skutečnost
Martin Srb napisał:
jenže co nejčaystěji v polsku jezdí? Zbořeniny dovoezené z německa. Navíc potěch jejich silnicích se oddělá sebespolehlivější auto. Jinak u toyot je špičková spolehlivost podvozku 200t km (nechyrtat za ten počet prosím je to tak nejčastější údaj) jsou v pořádku původní tlumiče¨, i uložení. Jiank klasika co trpí diesely, vstřiky, egr, sem tam dvouhmota ale hlavně 2.2 D-CAT filtr pevných částic, dá se ještě jízdou dlouhou cca 150km rychlostí 80km/h na třetí kvalt se zapnutým vypalování přes diagn...
Naftové motory do Avensisu a jiných evropských Toyot se vyrábí v Polsku. Od servisáka vím, že to není zrovna to pravé ořechové.
reagować
MICHAELSW
ilość wystąpień1
data registracji10.11.2012
Sobota 10.11.2012 13:29, Bludy..
To jsou zase prispevky..jedna pani povidala, ze mela znameho a jejimu znamemu se pokazil motor. Jeste k tomu vyrobeny v Polsku . Motory Toyota potri ke spicce ve spolehlivosti. Sam mam Avensise z roku 04 koupeno v 08 se 102 000. Momentalne mam najeto 143000 a ac jde o udajne nejnepovedenejsi motor z rad avensisu (d4d 85kw) nikdy jsem nemel sebemensi problem..nic. Menim olej, provadim udrzbu a drzte se, protoze jsem casto v zahranici..mam najezd cca 10 000 rocne. Proc mam diesel...proc ne? Zadna nafta mi nikde nikdy nezamrzla a to ani pri parkovani v mrazech venku. Prumerna spotreba 5,3 a to pri normalni jizde. Navic je kombik jeden s nejvetsich a nejspolehlivejsich a pomerne dost komfortni auto. Zkusenosti mam s mnoha jinymi auty a konkurenta Avensise bych hledal jen tezko...alespon co se tyce pomeru cena a uzitna hodnota. Neni to krasavec a ani "dizajnovka"..ale poctivy pracant.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.