0
powrót
 

diskuze k tématu: Toyota Auris II - vybíráme benzínový motor pro ojetinu

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Tomi71
ilość wystąpień20
data registracji10.08.2014
Środa 10.01.2018 07:48, Interiér
Nezdá se mi hodnocení interiéru, vždy jsem si myslel, že právě VW má oproti japoncům strohý interiér, aspoň když jsme vybírali a provnávali Corollu Verso, kterou máme a Touran, tak se mi interiér víc líbil u Versa.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 10.01.2018 10:09, RE: Interiér
Tomi71 napisał:
Nezdá se mi hodnocení interiéru, vždy jsem si myslel, že právě VW má oproti japoncům strohý interiér, aspoň když jsme vybírali a provnávali Corollu Verso, kterou máme a Touran, tak se mi interiér víc líbil u Versa.


samozřejmě že to není pravda, toto o japoncích platilo někdy v devadesátých letech, jen opakuje zaběhlé klišé
stejně tak je zažité japonec = drahé díly
reagować
driver111
ilość wystąpień528
data registracji13.03.2013
Środa 10.01.2018 10:25, interier
osobně, když jsem si minulý rok aurise zkoušel, tak materiály uvnitř mi nepřišly špatné. Ale co mi vadilo, tak že ten interiér byl takový stísněný a strohý v porovnání s jinými.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Środa 10.01.2018 16:19, RE: Interiér
Tomi71 napisał:
Nezdá se mi hodnocení interiéru, vždy jsem si myslel, že právě VW má oproti japoncům strohý interiér, aspoň když jsme vybírali a provnávali Corollu Verso, kterou máme a Touran, tak se mi interiér víc líbil u Versa.


Souhlas. Nevím sice jak vypadá interiér např. v Golfu, ale prošívaná umělá kůže na palubce v Aurisu 2 mi přijde OK. Současné Verso má na palubce měkčený plast. Dnešní Toyoty už nemají v interiéru tvrdé plasty jako ty z 90. let.

Jinak k těm cenám ojetin. Kupovat ojetinu Auris 1.2 turbo od 400 tisíc jak se píše v článku mi přijde trochu moc. Nevím jak dnes, ale před 3mi lety jsem koupil nový Auris kombi 1.6, vystavený v autosalonu, nejetý, se skvělou výbavou za 415 tis. včetně sady zimních pneu na orig. Toyota litých discích.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Środa 10.01.2018 19:06, hodnocení
Mě se zase nezdá hodnocení motorů. Pokud se opravdu s Aurisem nejlépe svezu s hybridním soustrojím, tak tu atmosférickou 1,6 ani nechci vidět (což podle mě nebude pravda). Hybrid je mimo město dynamicky naprosto zoufalý, CVT pošle motor do otáček, ale zrychlení bídné nad 100km/h skoro žádné. Na podzim jsem jej měl v Paříži z půjčovny a hybrid bych si nikdy nekoupil.
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Środa 10.01.2018 19:25, Auris II ?
Nejsem si jist jestli na fotce není již třetí generace Aurisu. První generace byla podle mne skoro víc ošklivá než běžná konfekce(velká rovná obdelniková světla) a proto jsme sáhli po druhé s protaženými velkými světly do blatníků (r.v.2012). (možná je to facelift jedničky, ale prodejce tenkrát tvrdil, že jde o druhou verzi) Pokud se budeme bavit o spolehlivosti, pak s naším motorem 1,6VVTi nemám výtky. Ale mohu srovnávat (golf, octavia, marea, V40) a tak bych zde řekl, že náš Auris má chudší až střízlivou výbavu a materiály, ale pořád o chlup lepší než třeba ceed a I30. Spotřeba leto 6,8-7 v zimě 7,7. Bohužel špatně tvarovný kufr u HB (380litrů) dost degraduje možnost nákladu. Na ozkoušení jsem to také nepozoroval a při jízdách 15 - 30 km to taky není hned patrné, ale opradu při třeba jízdě hodinu nebo 150 km už je to znát. Sedadlo řidiče je sice výškově seřiditelné, ale po 100 km jsem z něj spíše rozpačitý. A třeba sedadlo spolujezdce výškově stavitelné nemůže být v žádné výbavě. Pokud přesednu do Versa (1,8 Automat)rodičů jsem uplně někde jinde a odpovidá tomu i nákup 620.000. Ale Auris jsme brali jako přibližovadlo pro ženu a k tomu učelu složí bez problému již bez dvou měsíců 6 let. Za tu dobu má 55 tis km a nezaznamenal jsem jedinný problém. Ale abych se vrátil k motoru. 1,33 nebrat je dobrý do Yarise ale na Aris je to málo. 1,6 je motor který je to pravé.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 11.01.2018 00:11, RE: Auris II ?
Kojot027 napisał:
Nejsem si jist jestli na fotce není již třetí generace Aurisu. První generace byla podle mne skoro víc ošklivá než běžná konfekce(velká rovná obdelniková světla) a proto jsme sáhli po druhé s protaženými velkými světly do blatníků (r.v.2012). (možná je to facelift jedničky, ale prodejce tenkrát tvrdil, že jde o druhou verzi) Pokud se budeme bavit o spolehlivosti, pak s naším motorem 1,6VVTi nemám výtky. Ale mohu srovnávat (golf, octavia, marea, V40) a tak bych zde řekl, že náš Auris má chudší až střízlivou výbavu a materiály, ale pořád o chlup lepší než třeba ceed a I30. Spotřeba leto 6,8-7 v zimě 7,7. Bohužel špatně tvarovný kufr u HB (380litrů) dost degraduje možnost nákladu. Na ozkoušení jsem to také nepozoroval a při jízdách 15 - 30 km to taky není hned patrné, ale opradu při třeba jízdě hodinu nebo 150 km už je to znát. Sedadlo řidiče je sice výškově seřiditelné, ale po 100 km jsem z něj spíše rozpačitý. A třeba sedadlo spolujezdce výškově stavitelné nemůže být v žádné výbavě. Pokud přesednu do Versa (1,8 Automat)rodičů jsem uplně někde jinde a odpovidá tomu i nákup 620.000. Ale Auris jsme brali jako přibližovadlo pro ženu a k tomu učelu složí bez problému již bez dvou měsíců 6 let. Za tu dobu má 55 tis km a nezaznamenal jsem jedinný problém. Ale abych se vrátil k motoru. 1,33 nebrat je dobrý do Yarise ale na Aris je to málo. 1,6 je motor který je to pravé.


Byly jen 2 generace: https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Auris Třetí generace má přijít letos nebo 2019.
reagować
Tomi71
ilość wystąpień20
data registracji10.08.2014
Cztwartek 11.01.2018 07:21, Auris I nebo II. generace
Nevím, jak vzhledově, ale spolehlivostí prý lepší I. generace, ale to může být subjektivní, jsou to jen testy, může to být placená blamáž..
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Cztwartek 11.01.2018 09:40, RE: Auris II ?
Kojot027 napisał:
Nejsem si jist jestli na fotce není již třetí generace Aurisu. První generace byla podle mne skoro víc ošklivá než běžná konfekce(velká rovná obdelniková světla) a proto jsme sáhli po druhé s protaženými velkými světly do blatníků (r.v.2012). (možná je to facelift jedničky, ale prodejce tenkrát tvrdil, že jde o druhou verzi) Pokud se budeme bavit o spolehlivosti, pak s naším motorem 1,6VVTi nemám výtky. Ale mohu srovnávat (golf, octavia, marea, V40) a tak bych zde řekl, že náš Auris má chudší až střízlivou výbavu a materiály, ale pořád o chlup lepší než třeba ceed a I30. Spotřeba leto 6,8-7 v zimě 7,7. Bohužel špatně tvarovný kufr u HB (380litrů) dost degraduje možnost nákladu. Na ozkoušení jsem to také nepozoroval a při jízdách 15 - 30 km to taky není hned patrné, ale opradu při třeba jízdě hodinu nebo 150 km už je to znát. Sedadlo řidiče je sice výškově seřiditelné, ale po 100 km jsem z něj spíše rozpačitý. A třeba sedadlo spolujezdce výškově stavitelné nemůže být v žádné výbavě. Pokud přesednu do Versa (1,8 Automat)rodičů jsem uplně někde jinde a odpovidá tomu i nákup 620.000. Ale Auris jsme brali jako přibližovadlo pro ženu a k tomu učelu složí bez problému již bez dvou měsíců 6 let. Za tu dobu má 55 tis km a nezaznamenal jsem jedinný problém. Ale abych se vrátil k motoru. 1,33 nebrat je dobrý do Yarise ale na Aris je to málo. 1,6 je motor který je to pravé.


Dobrý den, budeme rádi, když o svém Aurisu napíšete samostatnou recenzi: https://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 11.01.2018 15:00, RE: Auris II ?
Kojot027 napisał:
... A třeba sedadlo spolujezdce výškově stavitelné nemůže být v žádné výbavě. ...


Náš Auris z roku 2014 má výškově nastavitelnou sedačku spolujezdce. Výbava se jmenuje Active Trend Plus. Ale popravdě zrovna na tomhle vůbec nelpím.

Edit: U současné verze mají výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce všechny modely krom nejnižšího. Nicméně zrovna tahle "fíčura" je asi to poslední co mě při koupi auta zajímá
reagować
Aspon
ilość wystąpień1
data registracji22.02.2018
Cztwartek 22.02.2018 08:44, spotřeba 1.2T
Mám už najeté nějaké ty tisíce km s benzínovou 1.2T v Aurisu TS (2016) a tak sem můžu dát pár postřehů ohledně spotřeby.
Kombinace město, mimo město a dálnice vychází na cca 6l/100km, delší trasy jezdíme kolem 5l. Při jízdě hlavou se dá i za 4,5l. Trasa po dálnici Praha Brno Břeclav při rychlosti 140km/h + hodinové poskakování v koloně byla za 6l. Všechno zatím pouze na zimních kolech a při studených startech, v létě to bude určitě ještě lepší :) Focus s klasikou 1.6 16V bral na stejných trasách o 1 - 1,5l víc.
Charakter motoru je samozřejmě díky přeplňování jiný jak atmosférický Zetec ve Focusu, potřebuje alespoň 1500 otáček a pak začiná příjemně táhnout. Nad 2000 otáček už jede krásně a mnohem líp jak atmosféra. Celkový pocit je, že 1.2T je mnohem silnější ve všech otáčkách a hlavně při vyšších rychlostech. Jediné, co mi trochu vadí, je opožděná reakce na plyn v nízkých otáčkách, v tomto byl Zetec mnohem lepší...ale dá se zvyknout.
Víc info o spotřebě tady https://www.spritmonitor.de/en/detail/882580.html

reagować
ps1818
ilość wystąpień1
data registracji24.10.2018
Środa 24.10.2018 23:33, Skusenosti s motorom 1,33 vvti
Kedze vozidiel Auris II (2013- ) s motorom 1,33 je velmi malo, dovolim si zopar vlastnych poznatkov s tymto autom.
Od 5/2014 som spokojnym majitelom Auris Touring Sports (kombi) 1,33 vvti s vykonom 73 kW.
Pri objednavani som nemal takmer ziadne informacie, ako sa bude tento motor v pomerne velkom kombiku spravat. Ziadne testy ani recnezie. Nic. A to dokonca ani dnes (10/2018). Sem-tam sa akurat najdu vseobecne konstatovania novinarov, ktori v takomto aute nikdy nesedeli, ze je slaby. Kazdy skusa len 1.6 alebo hybrid.
Takze vlastne skusenosti z necelych 70.000 km a 4,5 roka su take, ze 1.33 je pre toto 1280kg vaziace auto uplne v pohode. Samozrejme zalezi, co od auta clovek ocakava. Ale na bezne denne jazdenie do prace, viknedove vylety ci rodinne dovolenky je to velmi vhodny motor.
Za cely cas mam nameranu spotrebu 5,8 l/100km (spritmonitor od 5 km), jazdim priemernym stylom, nie agresivne, nie pomaly, s rozumom.
Motor zvlada bez problemov dlhe dialnicne presuny (2x BG, 1x GR), 140 kmh drzi velmi statocne aj bez podradenia na VI. stupni, kedy toci cca 3700 ot. Spotreba na takejto ceste osciluje okolo 7 litrov.
Mimo mesto sa da jazdit aj pod 5, bezne okolo 5,3-5,5. Mesto okolo 7.
Motor krasne zvlada jazdu od 1300 otacok, viac zrychluje od cca 1700, razantne ozije od cca 2500 ot. Po meste 60kmh tacho zvalda na VI. stupni okolo 1500 ot. Mimomestske predbiehanie z cca 80 -90 zvlada na III. stupni bez problemov, vo vyssich otackach taha ako besny, obmedzovac zasahuje pri cca 6300 ot.
Ssamozrejme, nalozene auto motor citi viac, vykonovej rezervy je menej, ale s rodinou na palube pri ceste na dovolenku aj tak nejdem ako o dusu, no aj dialnicne stupanie pri Belehrade zvlada v rychlom pruhu spolu s preplnanymi motormi. Len treba podradit na V. stupen.
Skusal som tahat cca 900 kg karavan na okruhu BA-horsky priechod Pezinska baba-Malacky-BA. Na moje prekvapenie hore kopcom nemalo auto najmensi problem. Dych mu vsak dochadzal na dialnici, kedy mal problem udrzat 130kmh na VI. stupni - predsalen odpor vzduchu karavanu je znacny. Bolo treba jazdit na V.stupni. Alebo spomalit na 100-110, kedze odpor vzduchu rastie so stvorcom rychlosti. Spotreba sa na tomto okruhu ustalila na 9,2, co je na benzinove kombi s karavanom dobra hodnota.
Doteraz nemalo auto ako celok jedinu poruchu, len beznu udrzbu. Od nova menim olej 0w-20, doteraz od vymeny po vymenu (kazdych 15tis) si nepotiahne obrazne ani kvapku, co som vzhladom na riedkost olej uplne sokovany.
Jazdne vlastnosti su komfortne, napr. manzelkin Hyundai ix20 je neporovantelne maksi, ale taka Octavia zas o nieco tvrdsia. Napriek jednoduchej zadnej naprave drzi stopu prikladne, myslim si, ze bezny vodic rozdiel oproti viacprvku pri silnejsich motoroch ani nepostrehne.
Kufor ma kombi obrovsky, radovo vacsi ako kombi Ceed/i30 - treba porovanavat rozmery, nie objem, ktory kazdy pocita, ako chce. Velmi sa blizi Octavii III. Dvojitu podlahu som ale vyhodil von. Pod podlahou mam.dokupenu plnohodnotnu rezervu, ktora kufor neobmedzuje.
Kedze mam 193 cm, za mnou uz vela miesta nie je, max. pre manzelku 170 cm. Dvaja priemerni ludia sa ale odvezu ok.
Mam panoramaticku strechu, ktora vobec neobmedzuje priestor pre hlavy, dokonca by som povedal, ze miesto pridava (subjektivne).
Auto ako celok na 99% splna ocakavania. To 1% je nevyuzity potencial infotainmentu Toyota Touch 2, ktory mnozstvom funkcii rozhodne neoplyva.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.