0
powrót
 

diskuze k tématu: Toyota Auris 2.2 D-4D - splašený ecorun - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.11.2007 10:02, meky
no teda - to sa mi zda trochu velka spotreba na naftak... fuj a naviac je to skarede a drahe. este raz fuj. Nechapem, kto si tie toyoty kupuje, ked su najvycsi na svete. Som mal iba raz corollu a nijak na neoslovila + naviac neustale problemy s prehrievajucim sa motorom. ble -radsej Fiat Bravo JTD
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.11.2007 10:48, ať žije pokrok
hlavně že je to kultivovaný motor moderní konstrukce tím se budu utěšovat při tankování a smutně vzpomínat na " překonaný" tdi od VW
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.11.2007 18:13, RE: ať žije pokrok
anonym napisał:
hlavně že je to kultivovaný motor moderní konstrukce tím se budu utěšovat při tankování a smutně vzpomínat na " překonaný" tdi od VW
Uvedomte si aj výkon motoru jo. 130Kw !!!!! Rachtajuce Tdi je už dávno prekonané vo všetkých smeroch, aj v spotrebe. A s takýmto vysokým výkonom by "TDičko" žralo ešte viac ako tento vynikajúci motor od Toyoty. Inak sudiť auto podľa jedného kokretneho kusu môže len blbec. Koľky mali aj s omnoho prestížnejšímy značkami problémy BMW, Mercedes (v poslednej dobe strašne šunty a o VW ani nehovorim" Inak JTD od Fiatu tomuto nesiaha ani po päty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.11.2007 20:41, RE: ať žije pokrok
anonym napisał:
Uvedomte si aj výkon motoru jo. 130Kw !!!!! Rachtajuce Tdi je už dávno prekonané vo všetkých smeroch, aj v spotrebe. A s takýmto vysokým výkonom by "TDičko" žralo ešte viac ako tento vynikajúci motor od Toyoty. Inak sudiť auto podľa jedného kokretneho kusu môže len blbec. Koľky mali aj s omnoho prestížnejšímy značkami problémy BMW, Mercedes (v poslednej dobe strašne šunty a o VW ani nehovorim" Inak JTD od Fiatu tomuto nesiaha ani po päty.
No já nevím, no. Jestli tohle auto je hnusné, pak nevím co říci o fábii II. Motor je super a na ten výkon mi přijde, že zase tak prochlastaný není. Že mekyho neoslovila Corolla je možné, ale je spousta lidí, co je Toyota oslovila a asi vědí proč! Osobně mám Avensis D4D a jsem velmi spokojen. Přeji značce Toyota a lidem, kteří si ji oblíbili honě štěstí, no a lidem, co ji nikdy neměli a nelíbí se jim taky. Díky těm, co touto značkou opovrhují jsou Toyoty na našem trhu ojetin ještě docela levné. Venku tomu tak již není, tam lidi prokoukli dřív
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 06:31, Auris
Jezdím s BMW 330 xd (4x4) s šestiválcovým motorem 150 kW v kombíku, velmi svižně (jako uváděný okruh II), mnohdy i s přívěsem a dlouhodobou spotřebu mám 7,6l/100 km. Z tohoto důvodu mi nepřipadá výsledek v testu za pozitivní. 7,5 l nafty u malého hatchbacku se čtyřválcem 2,2l je prostě moc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 06:41, RE: Auris
anonym napisał:
Jezdím s BMW 330 xd (4x4) s šestiválcovým motorem 150 kW v kombíku, velmi svižně (jako uváděný okruh II), mnohdy i s přívěsem a dlouhodobou spotřebu mám 7,6l/100 km. Z tohoto důvodu mi nepřipadá výsledek v testu za pozitivní. 7,5 l nafty u malého hatchbacku se čtyřválcem 2,2l je prostě moc.
Ještě na doplnění . Spotřeba vámi opěvované Toyoty je 7,9 / 5,2 / 6,2 (město / mimo město / kombinace) při 130 kW. Spotřeba srovnatelného motoru od BMW je 6,2 / 4,1 / 4,9 též při 130 kW. Tomu já říkám úsporný motor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 08:16, RE: Auris
anonym napisał:
Ještě na doplnění . Spotřeba vámi opěvované Toyoty je 7,9 / 5,2 / 6,2 (město / mimo město / kombinace) při 130 kW. Spotřeba srovnatelného motoru od BMW je 6,2 / 4,1 / 4,9 též při 130 kW. Tomu já říkám úsporný motor.
Ano, diesel v 330d považuji za špičku. Bohužel ještě neprošel testem spotřeby podle naší metodiky. Při soukromé jízdě jsem na okruhu s 330xd dosáhl spotřeby 7,1 litrů, ale to bych předbíhal (hodnota naměřená pouze dle PP a jízda neodpovídala přesnému zadání).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 21.11.2007 08:27, RE: ať žije pokrok
Šakal napisał:
No já nevím, no. Jestli tohle auto je hnusné, pak nevím co říci o fábii II. Motor je super a na ten výkon mi přijde, že zase tak prochlastaný není. Že mekyho neoslovila Corolla je možné, ale je spousta lidí, co je Toyota oslovila a asi vědí proč! Osobně mám Avensis D4D a jsem velmi spokojen. Přeji značce Toyota a lidem, kteří si ji oblíbili honě štěstí, no a lidem, co ji nikdy neměli a nelíbí se jim taky. Díky těm, co touto značkou opovrhují jsou Toyoty na našem trhu ojetin ještě docela levné....
Mohu se zeptat o jake verzi motoru JTD je rec? ze by o podobne kubature 2.4JTD 20V? tak to bych se tedy zasmal, haha.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.12.2007 12:39, RE: Auris
anonym napisał:
Jezdím s BMW 330 xd (4x4) s šestiválcovým motorem 150 kW v kombíku, velmi svižně (jako uváděný okruh II), mnohdy i s přívěsem a dlouhodobou spotřebu mám 7,6l/100 km. Z tohoto důvodu mi nepřipadá výsledek v testu za pozitivní. 7,5 l nafty u malého hatchbacku se čtyřválcem 2,2l je prostě moc.
To musíš jezdit jen dolů z kopce
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.