A4 napisał:
Asi jo, ale nechápu, jak to že se japončíci, takoví machři na auta, nedokázali/nedokážou zdárně vypořádat s korozí blatníků ani po roce 2000???
S korozí se nedá vypořádat,je to tak složitá věc s mnoha vlivy,a ani hliník to nezvládne,jen to trvá déle.Jsem technik a zabývám se celý život materiály na bázi oceli,a ať to nastříkáš čímkoli,abraze při dešti a písek na silnici ti to odřou,a jsi na tom jak při holém plechu.Ty příměsi síry a fosforu na tom nemají vliv,jen místa kolem svarů odejdou,ale to je vlivem ovlivnění základního materiálu,tak se to jmenuje odborně..Když to zavaříš nerezem,jen neupadne ten svar,ale takzvaná tepelně ovlivněná zona,takže 1-5 mm od svaru.Můžeš to vařit v ochranné atmosféře,ale je to jen o něco delší prodloužení života.Hliník je ještě větší mrcha,vydrží déle,ale začne po určité době bělat a padají z něj šupiny,bílý prach,tak jako rez.Zastavit se to v podstatě nedá.Auta jsou na jedno použití,ne to udržovat při životě 25 let a víc jak staré veterány a myslet si,že je to na věky.