cytat:
reakce na: terka.mik, 01.05.2019 09:33 (Dobrý den, chtěla bych poprosi ...)
Ahoj Terezko, ve tvé cenové relaci to vychází na dobře vybavený menší crossover a ten zdaleka není tak bezpečný jako poctivý hatchback segmentu C. Nevím důvody tvých vážných autohavárií, ale i tak bych dal přednost hatchbacku a s dobrými bezpečnostními asisteny + automatickou převodovkou, kterou si zamiluješ po prvním týdnu ježdění. A pokud bys automat vyloženě nechtěla, tak si můžeš dovolit doslova napěchovat vůz bezp. asistenty, což je také dobrá volba
- Nabízí se skladovka Ford Focus 1.0 Ecoboost 92kw, Trend Edition Plus(s manualním převodovkou), který dává pocit bezpečí robustního vozu, ale který nezklame ani v krizových situacích díky asistenmům a podvozku. Turbomotoru se bát nemusíš, jen je třeba měnit olej každých 15tis.km, či rok , podle toho co příjde dříve
- Cenově ti to krásně vyjde i na plně vybavený Renault Megane Intens 1,3 Tce v automatu + paket na parkování atd. Tady nemám, co dodat, automat je pro mě prvkem bezpečnosti, protože člověk pořád "nešaltruje" pákou a věnuje se řízení oběma rukama, navíc dnešní automaty neškubou a jezdí hladce a dokážou pomoct při rozjedu do kopce apod.
Prostě menší SUV a Crossovery nemají šanci, pokud do nich narazí Passat, či Superb, kdežto s novým Focusem nebo Meganem už je to poctivý souboj
Jinak tvůj nájezd je docela velký a filtr pevných částic už mají dnes i benzínové motory. Výhodou benzínu tak zůstává jednodušší konstrukce a absence dolévání močoviny.
Pokud Tě finance netrápí, bral bych také benzín, ale jinak těch 10tis.kč ušetříš právě v dieslu, který je schopen jezdit dlouhodobě za 5,5l.
Napadá mě jedině vzít "mladou" ojetinu Hondu CRV 2.0 VTEC