0
powrót
 

diskuze k tématu: Suzuki Grand Vitara 1,9 DDIS

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 17:19, Motor
Opět se mi potvrdila teorie, že většina testů je (ať už chceme, či nikoliv) víceméně subjektivní. Nedávno jsem v jednom autom.časopise četl velký test SUV a tam byla Vitara s tímto Renauťáckým dieslem kritizována , právě pro tento nevýkonný motor. Vy ho zase vychvalujete. Těžko dokážu ohodnotit, ve voze jsem nejel, ale jiné parametry než akcelerace tu nejsou a více než 13s není v dnešní době určitě na výbornou, ani v této kategorii vozů ( mimochodem nejhorší ze všech testovaných SUV s podobnou ednotkou)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.06.2006 22:39, RE: Motor
John napisał:
Opět se mi potvrdila teorie, že většina testů je (ať už chceme, či nikoliv) víceméně subjektivní. Nedávno jsem v jednom autom.časopise četl velký test SUV a tam byla Vitara s tímto Renauťáckým dieslem kritizována , právě pro tento nevýkonný motor. Vy ho zase vychvalujete. Těžko dokážu ohodnotit, ve voze jsem nejel, ale jiné parametry než akcelerace tu nejsou a více než 13s není v dnešní době určitě na výbornou, ani v této kategorii vozů ( mimochodem nejhorší ze všech testovaných SUV s podobnou ednotkou)
Máte pravdu. Ten test jsem taky četl. Vitara má nejméně výkonný motor ze všech. Nicméně s tímto autem jezdím a je to v pohodě. Mimochodem je třeba zdůraznit, že oproti CR-V nebo RAVce je o 200tis. levnější a mnohem lehčí. Je to dobrá volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 20.06.2006 11:57, RE: Motor
Zbyněk napisał:
Máte pravdu. Ten test jsem taky četl. Vitara má nejméně výkonný motor ze všech. Nicméně s tímto autem jezdím a je to v pohodě. Mimochodem je třeba zdůraznit, že oproti CR-V nebo RAVce je o 200tis. levnější a mnohem lehčí. Je to dobrá volba.
Dobrá den, děkuji za vaše reakce. U vozu této kategorie není "papírová" hodnota akcelerace relevantní veličinou. Více než u jiných vozů zde do role vstupují hmotnost vozu, koncepce podvozku i zpřevodování, navíc i individuální dojem z akcelerace. Proto bych doporučoval u některého z prodejců se s tímto vozem svézt, uvidíte, že auto skvěle padne do ruky a výkonový potenciál, byť nijak oslnivý, budete využívat snadno a beze zbytku. Trvám na tom, že jde v daném segmentu o jeden z vůbec nejlepších vozů, navíc za velmi zajímavou cenu. Děkuji, těším se na vaše další příspěvky!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.06.2006 17:10, RE: Motor
Jiří Duchoň napisał:
Dobrá den, děkuji za vaše reakce. U vozu této kategorie není "papírová" hodnota akcelerace relevantní veličinou. Více než u jiných vozů zde do role vstupují hmotnost vozu, koncepce podvozku i zpřevodování, navíc i individuální dojem z akcelerace. Proto bych doporučoval u některého z prodejců se s tímto vozem svézt, uvidíte, že auto skvěle padne do ruky a výkonový potenciál, byť nijak oslnivý, budete využívat snadno a beze zbytku. Trvám na tom, že jde v daném segmentu o jeden z vůbec nejlepších v...
Též díky za reakci. S vozem se budu muset svést, protože jinak mám stejný názor jako Vy - jedná se o velmi zdařilý vůz a přiznám se, že po něm pokukuji. Článek resp.test v nejmen.časopise mne malinko donutil přemýšlet nad poh.jednotkou (pochopitelně beru všechny testy malinko s nadhledem) . PS: Vím, že je to vůz jiné kategorie, ale oslovil mne též nový FORD S-MAX, nemáte s nim už co do činění, příp. nepřipravujete nějaký testík! Díky
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.