Rover623 napisał:
Zaměřil bych se na problémy s elektrikou (vadné nabíjení nebo alternátor) nebo s přísunem paliva do motoru
Mno, každej hned hledá problém v motor, ALE nikoho nenapadne výfukový systém... U mého vozu, tedy Mazdy 6 r.v. 2006 byl zhruba po roce provozu zjištěn (jak bylo psáno v zakázkovém listě) šelest, nebo vibrování motoru. Oprava: přetěsnění výfukového systému. Mě osobně nyní, po třech letech provozu (vůz vlastním rok, jsem tedy druhý majitel), čas od času začne vibrovat celý vůz, jen a pouze zhruba ve 2100-2300 otáčkách. Je to hnusný pocit, ten zvuk a drkot projede celým vozem vždy, při dosažení těchto otáček a dále se to zklidní, na volnoběh také není nic slyšt, motor běží normálně (benzin). Vždy, když se mi toto děje, jdu za vůz a zkusím zahýbat výfukem a je slyšt kovové šoupání, někdy i kovové ťukání, o čemž se domnívám, že je to špatně a nesmí být slyšet nic. Děje se to vždy po zahřátí, během jízdy a nahodile (třeba jednou za 14 dní, někdy 2x týdně, někdy ani jednou během měsíce). Kdykoli jindy, kdy vůz nedrnčí, není po zahýbání výfukem slyšet ani ťuk, žádný kovový zvuk. Myslím si tedy, že je něco špatně s výfukem, buď někde vadný/utržený/svěšený siletblok výfuku, nebo utržená přepážka ve výfuku (jen tipuji, nevím jak přesně to uvnitř vypadá:o), nebo by nebylo od věci výfuk přetěsnit, jako tomu učinil předchozí majitel (respektive servis) ještě na garančku. M6 nemá vlnovec, tudíž jsou nežádoucí vibrace celkem znát na celém voze.
Možná, že případ vibrování oné SX4 bude podoný, nezaměřoval bych se jen na motor, ale také na výfukovou soustavu...