0
powrót
 

diskuze k tématu: Suzuki Swift GTI

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 01:15, svist
dobry auto na blbnuti
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 11:12, RE: svist
martin napisał:
dobry auto na blbnuti
1.3, 101 koni to je docela narez :o) jinak vyborna recenze
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 12:52,
Konečně zase jednou dobrá recenze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 13:27, RE: bez předmětu
Carlos napisał:
Konečně zase jednou dobrá recenze.
Ano, velmi dobrá recenze. Je vidět, že autor ví, o čem píše.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 14:10,

Měl jsem tu čest před ca 5-ti lety tohle auto opravovat - lehký ťukánek na př. světlo- výměna pouze světla, blinkru a vrchní části př. nárazníku, kapota asi 1cm mačkánek, blatník OK, nosník jen lehce ohnutý, ale na dveřích chybělo ca 0,5cm (hnul se sloupek), takže ač výkonný, má strašně měkkou karosérii (náraz ve 20km rychlosti). Po sundání blatníku jsem se divil, jaká je na nosníku pod plastem u 5 let starého auta koroze. Zrovnatak jsem už v okolí viděl několik orezlých starších ročníků (zad. lemy, dveře). Cena dílů se asi snížila, ale když chtěli za nové sklo blinkru o rozměru 3x12cm skoro 500 kč a za brzdovou hadičku (klempíř ji zníčil) 1300 kč docela jsem se divil. Taky jsem se rozčiloval, když jsem se několikrát praštil o otevřené zadní dveře, hloupý je vysoký nákladový práh kufru.
Jinak s motorem 1L ideální auto na přemísťování se po městě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 14:39, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ano, velmi dobrá recenze. Je vidět, že autor ví, o čem píše.
Tohle auto byl za mlada můj sen.to zrychlení auta je super a dá na prdel i daleko silnějším autům protože je to lehká skořápka.něco podobného je Uno 1.3 Turbo 100PS.bourat bych v něm však nechtěl...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 14:49, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ano, velmi dobrá recenze. Je vidět, že autor ví, o čem píše.
diky vsem za pochvalu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 14:53, RE: bez předmětu
anonym napisał:

Měl jsem tu čest před ca 5-ti lety tohle auto opravovat - lehký ťukánek na př. světlo- výměna pouze světla, blinkru a vrchní části př. nárazníku, kapota asi 1cm mačkánek, blatník OK, nosník jen lehce ohnutý, ale na dveřích chybělo ca 0,5cm (hnul se sloupek), takže ač výkonný, má strašně měkkou karosérii (náraz ve 20km rychlosti). Po sundání blatníku jsem se divil, jaká je na nosníku pod plastem u 5 let starého auta koroze. Zrovnatak jsem už v okolí viděl několik orezlých starších ročníků (zad. ...
Mekkou karoserii ma s tim naprostou souhlasim, nechtel bych v tom bourat. Bezpecnost byl z jeden hlavnich duvodu, proc jsem auto prodal. Koroze se samozrejme casem objevi, ale ne po par letech jako u Opelu, Skody ap. Proste na svuj vek a na cenu za jakou se prodava si myslim, ze je to fajn auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 17:51, v pohode
Podarená recenzia. Autor vystihol všetko podstatné. To sa tu stáva málokedy. Všimol som si, že najkvalitnejšie skúsenosti zo svojimi autami píšu majitelia japnských značiek. V čom to asi je? Žeby kvalitou japonských áut? Bude to hlavne v ľudoch, ktorí kupujú japonské autá. Tí totižto majú evidentne viacej rozumu.....
Japoncom ZDAR!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 18:56, Hmm
v této motorizaci za něco stojí jenom ten motor...na tak lehké auto dobrý. Jinak s jinýma motorama je to nouzový dopravní prostředek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 19:13, Swift
Swifty jsou ale bohužel nejhorší japonská auta co se kvality zpracování týče. Proto taky nízká cena jak bývalých nových, tak dnes už jetých aut. Já chtěl kdysi sedana, ale radši jsem si to rozmyslel, když jsem viděl u známého jak mu to všude reziví, o pozinku bych pochyboval, zvlášť u starších modelů, poruchovost taky častá, výfuk, ložiska, elektrika. A ani jsem se v tom uvnitř nijak moc dobře necítil, všude málo místa, hlavu jsem měl až pomalu u střechy, a to měřím jen 178 cm, a na zadních sedadlech komfort tak akorát pro malé děti. Na tom autě je opravdu dobrá jen ta nízká cena. Já teď užívám čtvrým rokem Corollu ročník 95 a zatím spokojen. Ale strašně teď koukám poslední dobou po Hondě Civic sedan Vti. Prostorově hodně podobná s mou Corollou, ale výkonější, a o to mi jde, jinak bych neměnil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 20:02, RE: Swift
Jiřik napisał:
Swifty jsou ale bohužel nejhorší japonská auta co se kvality zpracování týče. Proto taky nízká cena jak bývalých nových, tak dnes už jetých aut. Já chtěl kdysi sedana, ale radši jsem si to rozmyslel, když jsem viděl u známého jak mu to všude reziví, o pozinku bych pochyboval, zvlášť u starších modelů, poruchovost taky častá, výfuk, ložiska, elektrika. A ani jsem se v tom uvnitř nijak moc dobře necítil, všude málo místa, hlavu jsem měl až pomalu u střechy, a to měřím jen 178 cm, a na zadních seda...
Sehnat Vti v dobrem stavu je opravdu na dlouho...ale bude to stat za to- 160PS...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 21:04, RE: v pohode
Kolega zo Slovenska- prudič napisał:
Podarená recenzia. Autor vystihol všetko podstatné. To sa tu stáva málokedy. Všimol som si, že najkvalitnejšie skúsenosti zo svojimi autami píšu majitelia japnských značiek. V čom to asi je? Žeby kvalitou japonských áut? Bude to hlavne v ľudoch, ktorí kupujú japonské autá. Tí totižto majú evidentne viacej rozumu.....
Japoncom ZDAR!
Presne tak,japonske auto patri mezi nejspolehlivejsi a nejkvalitnejsi auta na svete!A koncern VW a Skoda jsou pravy opak,to je holt tvrda realita!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 12.04.2006 23:02, RE: Swift
Jiřik napisał:
Swifty jsou ale bohužel nejhorší japonská auta co se kvality zpracování týče. Proto taky nízká cena jak bývalých nových, tak dnes už jetých aut. Já chtěl kdysi sedana, ale radši jsem si to rozmyslel, když jsem viděl u známého jak mu to všude reziví, o pozinku bych pochyboval, zvlášť u starších modelů, poruchovost taky častá, výfuk, ložiska, elektrika. A ani jsem se v tom uvnitř nijak moc dobře necítil, všude málo místa, hlavu jsem měl až pomalu u střechy, a to měřím jen 178 cm, a na zadních seda...
Mam zato, ze pozink je od roku 1989 - tzn. kulate modely. Jak jsem jiz psal v clanku - muj z roku 1989 nebyl vubec rezavi, at lemy, blatnik, ci cokoliv jineho. A to nebyl garazovan a 16 let stary!!!! Videl jsem hodne swiftu, ale zadny nebyl nejak moc rezavi tak jak pises.
Elektrika je jednoducha a da se tam vsechno jednoduse spravit - samozrejme, ze casem se objevi sem tam nejaky spatny kontakt, ale co taky chtit od tak levnyho auta a s takovym starim? Navic je tam elektroniky minimum oproti novym autum.
Co se tyka poruchovosti - dovolil bych si oponovat. Motory jsou kvalitne a jednoduse udelany a vydrzi 200-300tkm bez problemu. Je to o udrzbe a jak se k autu chovas. Me za 2 roky nechalo jen jednou a to, kdyz se pokazila prevodovka, jinak zadny problem. Mame v rodine jeste jednoho swifta a za 4 roky provozu ani jednou zadna porucha kvuli ktere by se nedalo jet. Myslim ze se nadavat na hodne veci, ale urcite ne na nespolehlivost swiftu.
Komfort je opravdu minimalni, ale je potreba myslet na to, ze auto je levne a male a tak nejde cekat zazraky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.04.2006 20:36, RE: Swift
Jirka K. napisał:
Mam zato, ze pozink je od roku 1989 - tzn. kulate modely. Jak jsem jiz psal v clanku - muj z roku 1989 nebyl vubec rezavi, at lemy, blatnik, ci cokoliv jineho. A to nebyl garazovan a 16 let stary!!!! Videl jsem hodne swiftu, ale zadny nebyl nejak moc rezavi tak jak pises.
Elektrika je jednoducha a da se tam vsechno jednoduse spravit - samozrejme, ze casem se objevi sem tam nejaky spatny kontakt, ale co taky chtit od tak levnyho auta a s takovym starim? Navic je tam elektroniky minimum oproti nov...
Dobrá recenze, vše podstatné je v ní obsaženo a je i objektivní. Pobavila mne věta, že se GTI liší od sociálních Swiftů, podle mne je totiž Swift sociální už z podstaty,, a instalace výkonnějšího motoru to moc nemění. Koncepčně navíc byl beznadějně zastaralý, od roku tuším 1978 do nástupu té současné generace v roce 2005 nedošlo k žádným větším změnám....
Jinak spotřeba 15 litrů ve městě je na 1,3, byť výkonnou, docela nářez, za to pomalu nejezdím já s třílitrem))
Hodně zdaru při dalším ježdění
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 15.04.2006 21:24, RE: Swift
Josef Ž. napisał:
Dobrá recenze, vše podstatné je v ní obsaženo a je i objektivní. Pobavila mne věta, že se GTI liší od sociálních Swiftů, podle mne je totiž Swift sociální už z podstaty,, a instalace výkonnějšího motoru to moc nemění. Koncepčně navíc byl beznadějně zastaralý, od roku tuším 1978 do nástupu té současné generace v roce 2005 nedošlo k žádným větším změnám....
Jinak spotřeba 15 litrů ve městě je na 1,3, byť výkonnou, docela nářez, za to pomalu nejezdím já s třílitrem))
Hodně zdaru při dalším ježdění
muzes vysvetlit, co znamena pojem "koncepcne zastaraly" a ktere auto je koncepcne moderni a v cem? myslim, ze pohon predni napravy a nezavisle zaveseni vsech kol neni nic tak spatneho.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 15.04.2006 22:34, RE: Swift
anonym napisał:
muzes vysvetlit, co znamena pojem "koncepcne zastaraly" a ktere auto je koncepcne moderni a v cem? myslim, ze pohon predni napravy a nezavisle zaveseni vsech kol neni nic tak spatneho.
myslím tím to, že od doby vzniku Swifta v roce 1984 se i přes nástup druhé generace v roce 1989 technicky nic moc nezměnillo a vyráběl se v podstatě do roku 2005..Tzn.i kdybych to bral od nástupu druhé generace v roce 1989 do jejího konce v roce 2005 to je 16 let. Běžná životnost jednoho modelu byla i počátkem 90.let 6 let, tzn.Swift tuto dobu o 10 let překročil...Bylo to, jako kdyby se v roce 2003 ještě vyráběly a prodávaly za 200 tisíc Favority..Možná jsem se nevyjádřil dost přesně, tak tedy : Swift nebyl zastaralý koncepčně, ale TECHNICKY...stejně jako Felicia..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.06.2006 19:17, RE: Swift
Jiřik napisał:
Swifty jsou ale bohužel nejhorší japonská auta co se kvality zpracování týče. Proto taky nízká cena jak bývalých nových, tak dnes už jetých aut. Já chtěl kdysi sedana, ale radši jsem si to rozmyslel, když jsem viděl u známého jak mu to všude reziví, o pozinku bych pochyboval, zvlášť u starších modelů, poruchovost taky častá, výfuk, ložiska, elektrika. A ani jsem se v tom uvnitř nijak moc dobře necítil, všude málo místa, hlavu jsem měl až pomalu u střechy, a to měřím jen 178 cm, a na zadních seda...
Mám skoro 190 a místa mám v poho., za mnou je místa srovnatelně s Oktávií (na délku), na 4ku motor točí jako Oktávka 1.6 na 5ku, takže i na delší cestu velmi příjemné, spotřeba mi přes léto nejde přes 5L a na akceleraci výše zmíněnou 1.6 hravě udělám, co si přát víc? To vím také, lepší výbavu a bezpečnost. Po 5 letech bez náznaku koroze a jinak pouze běžné výměny.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.