0
powrót
 

diskuze k tématu: Vybíráme Suzuki Ignis s pohonem všech kol

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.08.2011 10:21, rada
Suzuki Ignis 4x4 si pořídili známí jako nové auto a zatím jsou s ním spokojení. Taky potřebovali něco menšího s pohonem všech kol, aby se v zimě bez problémů vyškrábali od domu do města a naopak. Určitě bych se podíval po motoru 1.5 který nebude mít ani v kopcích s pohonem 4x4 tolik práce jako 1.3 a spotřeba bude prakticky stejná. Při prohlídce bych se zaměřil hlavně na stav a funkčnost pohonu všech kol. Nikde by nemělo nic téct a při jízdě hučet (vyzkoušejte i jízdu dálniční rychlostí). Zadní kola by se měla připojovat jen s nepatrným zpožděním a bez velkého škubnutí. Určitě si zjistěte, zda byly dodržovány výměny oleje v pohonu 4x4. Rozhodně doporučuji vzít s sebou mechanika, který má s těmito vozy zkušenosti a vůz pořádně prohlédnout na zvedáku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.08.2011 13:07, rada
Tak Suzuki Ignis meli rodiče cca 5let. Bylo koupeno nové. Sice to nebyl 4x4, ale zkušenosti s autem byli dobré. Za celou dobu byla jediná závada a to pískající řemen. Jen musím upozornit že je na zadních sedadlech opravdu docela málo místa. Nejhorší to je při použití dětských sedaček. To se tam pak ani ty děti v sedačkách pořádně nevejdou. To byl taky důvod pořízení nové Suzuki SX4. Ale pokud budete jezdit jen ve dvou, tak je to dobré auto. Jestli ve více, tak bych si ho nepořizoval.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.08.2011 13:23, rada
Ignis 1,5 4x4 r.v. 2004 máme s ženou od r. 2007, po prvním majiteli bylo najeto 65 tis.km (koupeno i servisováno - až dosud - ve stejném autorizovaném servisu). Při 65 tis.km se poroučelo ložisko na levé zadní poloose - resp. ložisko se "hryzlo" a poloosa se točila v ložisku. Při koupi jsem to nezjistil, o měsíc později se začaly ozývat divné vrzavé zvuky, zvláště při dobrždění a zadní kolo taky trochu vibrovalo (myslel jsem, že je to nevyvážená pneu). Poctivý servis uznal reklamaci (i když to bylo měsíc po záruční době 3 roky) a bezplatně poloosu vyměnil. To byl první a poslední problém. Nyní má auto 110 tis.km. a šlape jako hodinky. Pokud máte dobré zimní gumy, můžete si dovolit docela dost - jezdíme s ním na chalupu a zatím se mi nikdy nestalo, že bych nedojel. A pokud někdy budeme měnit, tak jedině za SX4...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 29.08.2011 14:28, rada
Chvíli jsem s tímto autem jezdil i na sněhu. Motor 1,5 je určitě o mnoho lepší než 1,3, spotřeba není zase o tolik vyšší. Do sněhu ale musíte počítat, že viskospojka zabírá až po protočení předních kol, takže rozjezd (zvlášť v kopci) není o mnoho lepší.Vůz má nižší světlost a je lehčí než SUV, takže ve vyšší vrstvě sněhu stejně uvízne.Prostor je menší nejen na zadních sedačkách, ale i za volantem při maximálně posunuté sedačce jsem byl poněkud skrčený, zvlášť v zimním oblečení. Výhodou je, že se některé vozy prodávaly s nezávislým topením. Jinak spolehlivé a užitečné auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 30.08.2011 08:03, rada
Před cca 3 lety jsme uvažovali o koupi SX4 do firmy, na kratší jízdy v městském provozu. Důvod proč koupě nedopadla, bylo zpracování a provedení některých věcí. Například dveře působící téměř papírovým dojmem. To snad i ve staré 120ce byly bytelnější. Jinak designově jde o velmi povedené auto a chápu že se najdou tací kteří tyto věci právě díky designu vozu odpustí.
U Ignis myslím že bude situace podobná, ne-li ještě horší, ačkoliv i zde jde podle mého názoru o líbivé vozítko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.09.2011 13:16, nepresnost
Musim upravit nepresnost autora clanku. Ukazovatel paliva na Ignisoch druhej generacie ukazuje len pri zapnutom zapalovani, po vypnuti zapalovania vsetky "budiky" klesnu na nulu. Popisovanu vlastnost mal napriklad Hyundai Getz a bolo to velmi neprijemne, ale Ignis je nastastie OK. Co sa tyka vlastnosti mimo cestu,z osobnej skusenosti mozem povedat, ze Ignis je velmi schopne vozidlo. Mam uz druhy kus (prvy som rozbil na totalku pri kolizii s Astrou) a dokonca som sa k Ignisu vratil aj od SX4ky. Viac info o Ignisoch najdete na www.suzukiclub.sk
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.