0
powrót
 

diskuze k tématu: Nové Legacy a Outback - známe ceny

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.10.2009 17:40, Dojem?
Tak nějak hledím na ty fotky mám pocit, jako kdyby někdo uvařil eintopf. Tedy směsku. Tu kousek Vectry, tu kousek MOndea, tu zase Mazda...
Předchozí generace Legacy se mi líbí více, ale tahle poslední zase (snad) přináší řadu inovací, doufejme, že jen k ještě k lepšímu. Avšak ceny, ty bych tedy jaski čekla poněkud příznivější, pořád se všud mele o tom, že je krize, prodej nejde, ale že by se tedy snížila cena? ANi náhodou.
DOufám, že nová generace bude stejně či více úspěšná, jako ta dosluhující.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.10.2009 14:30, RE: Dojem?
Zdeny60 napisał:
Tak nějak hledím na ty fotky mám pocit, jako kdyby někdo uvařil eintopf. Tedy směsku. Tu kousek Vectry, tu kousek MOndea, tu zase Mazda...
Předchozí generace Legacy se mi líbí více, ale tahle poslední zase (snad) přináší řadu inovací, doufejme, že jen k ještě k lepšímu. Avšak ceny, ty bych tedy jaski čekla poněkud příznivější, pořád se všud mele o tom, že je krize, prodej nejde, ale že by se tedy snížila cena? ANi náhodou.
DOufám, že nová generace bude stejně či více úspěšná, jako ta dosluhující.
Eintopf v NĚMČINĚ znamená ale spíše něco jako "pořádné/vydatné" jídlo (třeba taková ta polévka co v ní "stojí" lžíce .-)
PS: Takže vlastně ANO - to by MOHLO být "vhodné" přirovnání k Subaru Legacy ,-)
Pěkný den (a ty se Subaru BÝVAJí..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.10.2009 15:08, RE: Dojem?
Kylie napisał:
Eintopf v NĚMČINĚ znamená ale spíše něco jako "pořádné/vydatné" jídlo (třeba taková ta polévka co v ní "stojí" lžíce .-)
PS: Takže vlastně ANO - to by MOHLO být "vhodné" přirovnání k Subaru Legacy ,-)
Pěkný den (a ty se Subaru BÝVAJí..
Ein Topf - z jednoho hrnce, nic o vydatném jídle tam nečtu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.10.2009 18:46, RE: Dojem?
Reno napisał:
Ein Topf - z jednoho hrnce, nic o vydatném jídle tam nečtu.
aneb vše, co zbylo v domě, hezky "zuzámn"...
Jinak - daůší důkaz, že jsme vnímáni jako rozvojová země, takřka nezajímavý trh. Cen např pro USA jsou nastaveny a rychle upraveny jinak. Následuje záp. Evropa, potom vyspěleší (a bohatší) část Asie, potom Afrika a vých. Evropa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.10.2009 20:23, RE: Dojem?
Reno napisał:
Ein Topf - z jednoho hrnce, nic o vydatném jídle tam nečtu.
NEvím kde to "čtete", ale já (na)psala co to ZNAMENÁ ,-)
PS: Ale netrapte se, tohle NENí jediné německé slovo které je v češtině "chápáno/bráno" maličko JINAK .-)
PPS: PODSTATNÝM se jeví, že (konstrukce) Subaru Legycy je "par excellence" a dvoulitrový diesel je (po bmw) nejlepší na světě - toť MŮJ názor/zkušenost
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.10.2009 22:51, RE: Dojem?
Zdeny60 napisał:
Tak nějak hledím na ty fotky mám pocit, jako kdyby někdo uvařil eintopf. Tedy směsku. Tu kousek Vectry, tu kousek MOndea, tu zase Mazda...
Předchozí generace Legacy se mi líbí více, ale tahle poslední zase (snad) přináší řadu inovací, doufejme, že jen k ještě k lepšímu. Avšak ceny, ty bych tedy jaski čekla poněkud příznivější, pořád se všud mele o tom, že je krize, prodej nejde, ale že by se tedy snížila cena? ANi náhodou.
DOufám, že nová generace bude stejně či více úspěšná, jako ta dosluhující.
Štíhlým předkům odzvonilo s ochranou chodců. Než se přijde na něco lepšího, budou navždy naducané. Merglu to s třícípým zaměřovačem sedí, báwo vypadá děsně, legacy jakbysmet. Subaru nemá s celosvětovým odbytem problém, ČR je pro ni trhem významností pod úrovní Libanonu, přoč by se mělo zalamovat nějakým snižováním cen. I kdyby byly nižší, víc lidí by si ho v Čechách nekoupilo. Firmy naskákají do passatů, focusů a aster, dělníci do Fabií a Sander, pracháči do prémiovek, střední vrstva u nás prakticky neexistuje. Je to auto pro fans.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.10.2009 07:25, RE: Dojem?
Kylie napisał:
Eintopf v NĚMČINĚ znamená ale spíše něco jako "pořádné/vydatné" jídlo (třeba taková ta polévka co v ní "stojí" lžíce .-)
PS: Takže vlastně ANO - to by MOHLO být "vhodné" přirovnání k Subaru Legacy ,-)
Pěkný den (a ty se Subaru BÝVAJí..
ˇAááá, Kylie je ve střehu

Nějak to dfnešní poučování nevyšlo, co??

Milá Kylie, Ein Topf je tedy směs v přeneseném významu, jak jsem napsal Am myslím tím, to co jsem napsal. Směs. Míchanice. Všehochuť. Různorodá kombinace.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.10.2009 12:35, RE: Dojem?
Zdeny60 napisał:
ˇAááá, Kylie je ve střehu

Nějak to dfnešní poučování nevyšlo, co??

Milá Kylie, Ein Topf je tedy směs v přeneseném významu, jak jsem napsal Am myslím tím, to co jsem napsal. Směs. Míchanice. Všehochuť. Různorodá kombinace.

Já to samozřejmě CHÁPU (jak jste to "myslel" .-)
Ale NErozumím tomu "nevyšlo", neb TO co jsem napsala je prostě FAKT (a "Ein Topf" a "Eintopf" jsou mimochodem DVĚ dost RŮZNÉ věci ,-)
PS: Mně se Subaru Legacy LÍBÍ a PROTO jsem ho i vlastnila a u nového modelu se mi LÍBÍ se mi nová docela "ORIGINÁLní" převodovka Lineartronic a LÍBÍ se mi fantastický (a ORIGINÁLní) 2litr diesel a LÍBÍ se mi nové (ještě LEPŠí) uložení motoru a myslím že Subaru Legacy je technicky jedno z NEJ- vozů střední třídy VŮBEC!
PPS: A design karoserie je "ok" - a na ten já stejně moc NEdám ,-)
Pěkný den (a k jídlu bych vám - alespoň jednou - doporučila/přála "pravý" babiččin "Eintopf"..
.. ten by vás totiž "zaujal" určitě MNOHEM více, nežli "ein (der) Topf" - a já v Subaru Legaci vidím ten (babiččin) "Eintopf" - tedy jídlo co možná na první pohled NEvypadá až tak "nonosně", ale chutná VÝBORNĚ! .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.10.2009 13:43, RE: Dojem?
Kylie napisał:
Já to samozřejmě CHÁPU (jak jste to "myslel" .-)
Ale NErozumím tomu "nevyšlo", neb TO co jsem napsala je prostě FAKT (a "Ein Topf" a "Eintopf" jsou mimochodem DVĚ dost RŮZNÉ věci ,-)
PS: Mně se Subaru Legacy LÍBÍ a PROTO jsem ho i vlastnila a u nového modelu se mi LÍBÍ se mi nová docela "ORIGINÁLní" převodovka Lineartronic a LÍBÍ se mi fantastický (a ORIGINÁLní) 2litr diesel a LÍBÍ se mi nové (ještě LEPŠí) uložení motoru a myslím že Subaru Legacy je technicky jedno z NEJ- vozů střední třídy VŮB...
... jídlo nevypadá až tak HONOSNĚ - "překlep", pardon ,-)
PS: Subaru jde (naštěstí!) nadále SVOJi cestou a NEnechává se "zlákat" k čím dál rozšířenějšímu:
"Nahoře huj, dole fuj" (a dělá věci PRÁVĚ NAOPAK ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 15.10.2009 21:53, RE: Dojem?
Kyle napisał:
Štíhlým předkům odzvonilo s ochranou chodců. Než se přijde na něco lepšího, budou navždy naducané. Merglu to s třícípým zaměřovačem sedí, báwo vypadá děsně, legacy jakbysmet. Subaru nemá s celosvětovým odbytem problém, ČR je pro ni trhem významností pod úrovní Libanonu, přoč by se mělo zalamovat nějakým snižováním cen. I kdyby byly nižší, víc lidí by si ho v Čechách nekoupilo. Firmy naskákají do passatů, focusů a aster, dělníci do Fabií a Sander, pracháči do prémiovek, střední vrstva u nás prak...
To, že je to auto pro fans, je sice pravda, ale dle mého názoru dělá Subaru vše pro to, aby to své fanoušky přišlo. Kupříkladu snížení výkonu 2,5 litrového motoru na tuším 121 kW při snížení max. otáček na 5600. Papírové hodnoty 121 kW z 2,5 l to opravdu není pro (téměř) 2. dekádu 21. stol. a pro milovníky techniky žádný výkřik moderny. V reálu to pojede hůř než přeplňovaná 110 kW 2.0 D. Přitom točivý moment se zvětšil o pouhých cca 8 Nm. A to se vyplatí! Přece, málo naplat, i já jako potenciální kupec chci mít u svého motoru nějaké rozumně dobře vypadající hodnoty, minimálně proto, aby se mi majitelé kdejakého vraku nesmáli. A motor H3.6 ná papírově výkon 260 PS, tj, změna narozdíl od H3.0 11 kW, tj. 15 PS. Taky pokrok, aspoň že těch Nm tam přidali trochu více. Myslím, že v Tribece tento motor má své opodstatnění, pro Outback se tímto spotřeba narozdíl od předchozího H3.0 nikterak nesníží. (Ale možná se mýlím). Čili měrný výkon všech benzinových motorů (vyjma přeplňovaných) spíše poklesl a je tak mnohem menší než u aspoň trochu modernějších turbodieselů. Jeví se mi to tak, že Subaru v tomto aspektu se přibližuje Fordu, jenž na své benzinové motory zvysoka kašle. Proto lidé kupují naftu, neboť jsou k tomu u řady automobilek nuceni. A není to jen nižší spotřebou turbodieselů.
Rovněž tak pro fandy asi nezapůsobil nový Forester, jenž se z trochu přizvedlého kombíku změnil na vysokou úzkou krabici kategorie SUV. Prodejní úspěchy Forestra pozvedává aspoň motorizace 2.0 D.
Nicnémě proti Impreze nic nenamítám, ačkoliv se divím, že na evropský trh nepřišli i se sedanem, když Subaru na východních trzích tuto variantu nabízí (pod názvem Impreza Anesis, viz www.subaru.jp), jenž je dle mě designově naopak velmi zdařilá.
Těším se na reakce a na to, jak mě Kylie a ostatní budou kamenovat...
D.M.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 00:11, Milý D.M.!
Dronte Mauricijský napisał:
To, že je to auto pro fans, je sice pravda, ale dle mého názoru dělá Subaru vše pro to, aby to své fanoušky přišlo. Kupříkladu snížení výkonu 2,5 litrového motoru na tuším 121 kW při snížení max. otáček na 5600. Papírové hodnoty 121 kW z 2,5 l to opravdu není pro (téměř) 2. dekádu 21. stol. a pro milovníky techniky žádný výkřik moderny. V reálu to pojede hůř než přeplňovaná 110 kW 2.0 D. Přitom točivý moment se zvětšil o pouhých cca 8 Nm. A to se vyplatí! Přece, málo naplat, i já jako potenciáln...
S tím VZHLEDem současného FORESTERu bych skoro SOUHLASila (i když já na vzhled moc NEdám), ten minulý se mi líbil asi také více .-)
S těmi motory to už tak jednoznačné NENí - já čím VÍCE mám "teoretickopraktických" zkušeností/znalostí, tak "docházím" k tomu, že "o číslíčkách" to opravdu NENí! Tedy NE že by neměla ŽÁDNÝ vliv, ale mnohem (Mnohem MNOHEM) důležitější je "chování" toho motoru a "sladění" onoho motoru s převodovkou a celým autem vůbec. Jak bych to tak řekla, pro "mladého muže" je ono hledání/hlídání "číslíček" jistě DŮLEŽITÉ a jistě na PRVNÍM místě - ale to vám řekne jak se vůz/motor chová v EXTRÉMNí situaci kdy jedete "naprosto nadoraz" - já RÁDA jezdím občas RYCHLE(ji), ale NAPLNO ... to si tedy NEvzpomínám KDY jsem naposled jela (mohla jet - a to mluvím o MINULÉ generaci Citroën C5, vozu nad kterým zde VĚTŠINA lidí "ohrne nos" a rozhodně ho NEpovažuje za nějaký "dynamický rychlík") - takže za DŮLEŽITĚJŠÍ považuji jak se motor/vůz chová ve "zbylých" 99,9% případů kdy NEjdedete "nadoraz" ... a o tom číslíčka (skoro) NIC NEřeknou .-)
Chtěla jsem tím říci, že něco jako "charakter" motoru/auta je MNOHEM a mnohem a MNOHEM DŮLEŽITĚJŠÍ než ta číslíčka - která se (dle MNE .-) hodí hlavně k porovnávání v katalogu - doufám že jsem se nikoho nedotkla ,-)
Vrátím se k motorům Subaru, myslím že 1) 2.0D; 2) přeplňovaný 2.5 jsou "fenomenální" motory, atmosferický 2.5 sice možná nevypadá "číslíčkově" fenomenálně, ale "příjemný" motor (který vozem "hýbe" VYSOCE nad všechny povolené limity) to je - zrovna jako 3) "těžce pohodový" B6tiválec - jsou výrobci, kteří jsou LEPŠí v MAXimálních hodnotách, ty je ale poměrně JEDNODUCHÉ dosáhnout (umí to - doslova! - tisíce garážových tunerů, samotné ZVÝŠENí výkonu prostě NENí problém ... viz "načipovaná Oktávka v TéDéíčku" .-)
Není bez zajímavosti že na mnohých (proti česku doslova GIGAntických trzích) bylo a je Subaru "klasickým" a celkem ROZŠÍŘENÝM prodejcem, jeho vnímání jakokožto "exota" v česku je asi dáno VÝRAZNOU specifikou českého trhu který se zrodil vlastně až před nějakými 15-16ti lety a je velmi Velmi VELMi "soustředěn" (to jsem to řekla ale "hezky" - a SLUŠNĚ, že? .-) na JEDNOHO jediného výrobce.
Stejně jako u VŠECH "sofistikovanějších" produktů/výrobků je pro Subaru asi "těžké" přesvědčit "nezkušené" o svých (zcela mimořádných) kvalitách, které lze "pochopit/si uvědomit" JEN "nastudováním konstrukce" - nebo "důkladnějším" svezením - a nejlépe si hned poté STEJNOU trasu projet něčím jiným - třeba tím v česku tak "oblíbeným" ,-)
Já osobně si pro SEBE dnes volím JINÉ auto, ale Subaru Legacy s naftovým motorem považuji za "zcela fantastické" auto, zrovna jako pro "dynamičtější" povahy určený ULTRAdynamický (opakovaně VÝRORNĚ hodnocený - dokonce jako NEJlepší motor svého objemu VŮBEC - Engine of the Year) 2.5litr turbo, jsou mezi námi i tací kteří OCENí charakter plochého 6tiválce a NEmyslím že by někdo měl i s atmosferickým 2.5 litrem JAKÝKOLIV dynamický "problém" či "nedostatek" - a dle mých "znalostí" používá (a -lo) v posledních letech TOLIK automobilek TAK špatné motory (a některé byly a jsou i VELMi dobře prodejné a i v česku VELMi rozšířené), že tady bych se věru NE"trápila" - a jako POTENCIONÁLNímu kupci bych VÁM, milý D.M. doporučila jeden z těch mých "předvybraných" motorů k VYZKOUŠENí - jestli najdete "lepší" CELEK/auto - ne na číslíčka, na "život" na silnicích ... dejte vědět
Dobrou noc ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 04:36, RE: Milý D.M.!
Kylie napisał:
S tím VZHLEDem současného FORESTERu bych skoro SOUHLASila (i když já na vzhled moc NEdám), ten minulý se mi líbil asi také více .-)
S těmi motory to už tak jednoznačné NENí - já čím VÍCE mám "teoretickopraktických" zkušeností/znalostí, tak "docházím" k tomu, že "o číslíčkách" to opravdu NENí! Tedy NE že by neměla ŽÁDNÝ vliv, ale mnohem (Mnohem MNOHEM) důležitější je "chování" toho motoru a "sladění" onoho motoru s převodovkou a celým autem vůbec. Jak bych to tak řekla, pro "mladého muže" je ono...
Vážená Kylie,
Těší mne, že mne považujete za mladíka, ačkoliv mi není 20 ani dokonce 30 let. Jinak k těm motorům: co se týká 2.0 D, nikde jsem nepsal, že je zastaralý a nevýkonný, naopak, shodnu se s Vámi, že se vedle turbodieselů fy BMW jedná o nejpovedenější agregát.
Jinak tím čiptuningem bych se u atmo benzínu nezabýval, samotný čiptuning navýší výkon možná max. o 5%, a to uznáte, nestojí za tu námahu. Ke zvýšení výkonu je pak třeba více zásahů i do mechaniky a ladění více komponent od vzduch. filtru po koncový díl výfuku. To znamená poměrně velkou a náročnou investici., jenom čiptuningem á la Š Octavia TDi toho moc nedosáhnete.
Jinak věřím, že tyto atmo 2.5 l atmo benzín. agregáty mohou být dobře sladěny s autem, ale co naplat: řada lidí se dívá i na papírová čísla a dle toho se rozhoduje. A vysoce nad povolené limity hýbe s Focusem i můj 1.6 TDCi 80 kW, a přesto bych ve svém autě uvítal nejlépe 1.6 turbo benzím 110 kW od PSA/BMW s 6-ti kvaltem.
Akademicá otázka: proč tyto atmo benzíny od Subaru nejsou spojeny s 6-ti stupňovým manuálem? Přínosem by bylo jednak možnost dřívějšího přeřazování na vyšší převodový stupeň a tím nutnost menšího vytáčení motoru a s tím souvisejíécí nižší spotřeba a při předjíždení zase lepší možnost výběru optimálního stupně s využitím rozsahu otáček motoru. A určitě by to nemuselo stát závratné peníze a také marketingově by to Subaru pomohlo, když už papírové hodnoty nejsou nic moc (Totéž platí i pro benzinové atmosférické motory fy Ford).
To je můj pohled na věc.
S pozdravem D.M.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 07:12,
Šedá je teorie, zelený strom ži
Jelikož jsem měl celkem aut před tím, než jsem si pořídil Legacy (jde o MY06 s MT 2,0R 121kW), tak mohu trošku srovnávat. Předně je třeba říct, že u Subaru platí celekm přesně, že Subaru dělá SUbaro to, co je od převodovky dál,. tedy podvozek, nikolov motor a převodovka, pominuli STi.
S motory je to tak: papírově relativně průměrné hodnoty jsou v praxi ještě horší, protože si musíte uvědomit že cca 15% výkonu sebere motoru permanent AWD. Takže ze 121kW máte cca 105kW motor, což je na auto 1,5T celekm opravdu průměr. Ovšem, v praxi jde o jinou věc, jak jsem sám uznal a jsem tomu rád. Nejde o to, jet někde 250km/hod, ale jde o to, že kde s jiným autem pojedete 70, tak se Subaru klidně 90. A no motor opravdu stačí. Avšak, aby tomu tak v praxi bylo, je třeba respektovat konstrukční princip a průběh k.mom. Ten se svojí hodnotou cca 220Nm leží při vyšších otáčkách, jak je u japonských motorů zvykem. A pokud se motoru dopřeje, aby v těchto vyšších otáčkách mohl pracovta, pak jdou úvahy o papírově nižším výkone celkem bokem.
Přiznejme si, že 99% nám, co sem tzv. "odborně" píšeme, při prvním nájezdu do zartáčky trochu rychleji, než jsem zvyklí, hnědnou strachem gaťky, že? Tak k čemu tlachání o výkonu, když ho prostě stejně nevyužijeme tam, kde bychom měli - a to je právě u SUbaru zatáčkovitá náročná trať v kopcovutém terénu, nikiliv D5. Tak to je můj pohled ny výkon motoru u SUbaru.

Co se týká tedy mé 121 2,0R, mně tedy rozhodně stačí, protože zatím zdaleka nemám odvahu sáhnout si "hlouběji" podvozku na kobylku. A myslím, že v tomot ohledu nejsem sám.

Ad 6ti válec 180kW: na 3,0l opět průměrná hodnota. Jenže, kdo tento motor okusí, většinou se mu o něm celkem dlouho zdá, podaří li se mu potom usnout a nebudí se mokrý potem kvůli jeho spotřebě. Na to, abych s ním jezdil jako strejda s 1,2HTP pro rohlíky, na to je dost jiných aut. Jezdít s ním tak, pro což byl stvořen= agresivní techncká jízda, tak pardon, na to nemám. Jak jsem se sám mohl přesvědčit, tak při jízde na hovado (ještě ne na krev) byla v podhůří Jeseníků, kde žiji, spotřeba 18/100. A to tedy jaski ne. ALe pro ty, co tohle neřeší, může být 3,0 dobrou volbou, protože si vychutnají kombinaci výkonu, obrovského zátahu a seprového podvozku. Já to bohužel nejsem, jsem racionálně uvažujícíc člověk.

Měl jsem i tu čest si sáhnout na STi MY2005. No, hooodně dlouho jsem vyklepával adrenalin z kalhot. To není jako jízda se stjeně silným BMW či Audi. To je prostě adrenalin. Od tuhé spojky, podvozku, který se z vás snaží vytřást poslední kousek duše, po jeodvté brzdy a ryk 260koní v pásmu kolem 5000 otáček, Na to se nezapomíná.

Mám sám doma Mazdu 3MPS také se 191kW. Ale STi je prostěš plnokrevní, zatímco trochu poladěná (/podvotkově) 3MPS je taková bačkůrka, sice hodně dost ostrá, ale STi je zcela jiná liga. A to je to pravověrné Subaru.

Jsem Subaru positive, takže můj názor může být trocho ovlivněn, ale je pravda vše to, co jsem napsal. Kdo chce nevšední vůz, který má svůj imidž a není to šedá tuctovka alias Audi, BMW či VW, tak nemá důvod jít jinou cestou. A navíc, kdo si chce ukázat, že lze jezdit i jinak, než s jinými auty, moc jiných voleb nemá. A Subaru je právě jednou z nemnoha cest za zaplatitelný peníz.

Kvalitu Subaru celkem nechci komentovat, neb vše má dvě strany mince. Subaru není výjimkou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 08:23, RE: Milý D.M.!
Dronte Mauricijský napisał:
Vážená Kylie,
Těší mne, že mne považujete za mladíka, ačkoliv mi není 20 ani dokonce 30 let. Jinak k těm motorům: co se týká 2.0 D, nikde jsem nepsal, že je zastaralý a nevýkonný, naopak, shodnu se s Vámi, že se vedle turbodieselů fy BMW jedná o nejpovedenější agregát.
Jinak tím čiptuningem bych se u atmo benzínu nezabýval, samotný čiptuning navýší výkon možná max. o 5%, a to uznáte, nestojí za tu námahu. Ke zvýšení výkonu je pak třeba více zásahů i do mechaniky a ladění více komponent od vzduch...
V novém Legacy a Outbacku je atmosféra 2.5 spojena s 6 MT ..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 12:04, RE: Milý D.M.!
Dronte Mauricijský napisał:
Vážená Kylie,
Těší mne, že mne považujete za mladíka, ačkoliv mi není 20 ani dokonce 30 let. Jinak k těm motorům: co se týká 2.0 D, nikde jsem nepsal, že je zastaralý a nevýkonný, naopak, shodnu se s Vámi, že se vedle turbodieselů fy BMW jedná o nejpovedenější agregát.
Jinak tím čiptuningem bych se u atmo benzínu nezabýval, samotný čiptuning navýší výkon možná max. o 5%, a to uznáte, nestojí za tu námahu. Ke zvýšení výkonu je pak třeba více zásahů i do mechaniky a ladění více komponent od vzduch...
Je to sice PŘÍSNĚ střežená informace, ale TAKÉ mi už není ... ,-)
1.6 HDi (omlouvám se .-) 80 kW je POVEDENÝ motor, ale "touha" po "přechod" na 1.6 benzín (BMW-PSA) 110 kW se DÁ pochopit (je to NEJlepší 1.6ka, nejlepší motor svého objemu - VŮBEC).
Otázka 6 stupňového manuálu v novém Legacy je již VYŘEŠENA - je u VŠECH variant/motorů, jen u GT verze je 5ti stupňový automat.
MŮJ pohled na věc je, že se jedná o mimořádné VÝBORNĚ konstruované auto (které je v česku bohužel trochu "opomíjeno" JEN a JEN k vlastní škodě kupců - ve verzi s VÝBORNÝM 2litrovým dieslem to skoro až "nechápu" ,-(
S přáním pěkného dne (a do budoucna ať vám "vyjde" VLASTNICTVí motoru 1.6 turbo 110 kw - v čemkoliv si budete přát - snad Citroën DS4? .-) K.T.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 22:31, RE: bez předmětu
Zdeny60 napisał:
Šedá je teorie, zelený strom ži
Jelikož jsem měl celkem aut před tím, než jsem si pořídil Legacy (jde o MY06 s MT 2,0R 121kW), tak mohu trošku srovnávat. Předně je třeba říct, že u Subaru platí celekm přesně, že Subaru dělá SUbaro to, co je od převodovky dál,. tedy podvozek, nikolov motor a převodovka, pominuli STi.
S motory je to tak: papírově relativně průměrné hodnoty jsou v praxi ještě horší, protože si musíte uvědomit že cca 15% výkonu sebere motoru permanent AWD. Takže ze 121kW máte cca 10...
Ano, 2,5 GT bude správná volba.
http://www.youtube.com/watch?v=scX4nOfTdHk
A , ruku na srdce, není náhodou spotřeba u kchár se 180 kW irelevantní problém?
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.