Piątek 05.02.2010 00:24,
rada
Dobrý den,není mi jasné proč většina pisatelů v téhle diskusi vůbec přispívá...Myslím si, že Panu Landovi je úplně jedno kdo je ing.,mudr (a kolikrát),nebo sprosťák.Taky nevím, proč by se mněl řídit nějakým německým nebo čert ví jakým průzkumem udávajícím počet prodaných aut s LPG.Vlastnil jsem doposud 8 různých aut z toho 3 jsem nechal předělat na Lpg,přiznávám , že nejlepší z těchto přestavěných vozů je stokoňová octavia,kterou užívám hlavně pracovně.Moderní systémy LPG jsou, narozdíl od počátků kvalitní a bezpečné.Mezi hlavní výhody,které jsem tady nenašel, patří vyšší dojezd vozu a taky to, že nemusím čumět na rafičku, když byla zrovna slabší výplata a já spěchám...Jako domácí vůz užívám mazdu 6 2,3benzín, a i v tomhle autě si jde jízdu užít,nemusím mít 300 koní, ale jezdím v ní tak málo, že se skutečně Lpg nevyplatí. A jak je někde dole napsáno, nikdo neuvedl rozumný důvod, proč by třeba na bmw530i nemohla být nálepka LPG???Vyšší náklady jsou spojené jen s pořízením zařízení,to ostatní, dvoje emise a revize jsou stokoruny, které asi Pan Landa taky řešit nebude. Jen bych se obával té spolehlivosti,páč když se něco pokazí, tak to bude určitě drahé. A těm urážejícím lidem vzkazuji, že né každý v republice pobírá takovou mzdu, aby si dovolil auto za dva miliony, a když má někdo jiný názor tak nemusí být hned urážen a zesměšňován.Jsem velmi zvědav na stanovisko redakce.
reagować