PavelKeprt napisał:
Co se týče toho spaní, tak teď mám 4 roky Mondeo MK3 a za tu dobu jsme tam naspali určitě takových 200 nocí, ne-li víc, a spí se v tom úplně v pohodě, není to nic nepohodlného, problém je jen s věcma, že je musíš furt přendávat zepředu dozadu, ale to se dá řešit např. rakví. V dodávce je super, že máš zavazadlový prostor rozdělený horizontálně a i když tam máš permanentně rozloženou ložnici, máš pořád dost úložného prostoru. Ale v tom spatřuju jedinou výhodu. Takhle stejně se dá kufr rozdělit i v MPV, Galaxy nebo třeba ta C8 a podobné auta jsou na to super. Většina mých parťáků-horolezců má právě Galaxy. Jenže tímto se dostáváme k dalšímu požadavku, který na auto mám a který ty MPV a dodávky v žádném případě nesplňují. Ježdění mě baví, řídím rád a chci mít auto, které je na jednu stranu praktické, ale zároveň je i trochu zábava a radost s ním jezdit. No a co si budeme povídat - každý kdo někdy řídil něco většího mi dá za pravdu - že řídit třeba VW Transporter zrovna moc radosti z řízení neposkytuje. Stejně tak třeba to Galaxy, s tím jezdím poměrně často, a z hlediska jízdních vlastností je to hrůza - těžiště někde v předu na palubovce, v zatáčkách se to naklání jak kačena, odpor vzduchu, atd. Ten vysoký posed, který lidi u těchto aut tolik chválí, možná ocením, až budu v důchodu. Takže pořád mi z toho velké kombi vychází jako nejlepší volba - kompromis. A nebo potom mít auta dvě - malou krysu do města - a dodávku na víkendy. Ale 2x auto = 2x pojistka, 2x servisy, 2x dálnička. Nevim no...
bych si dovolil nesouhlasit že řídit dodávku není zábava.Samozřejmě vysoká dodávka na tom nebude tak jak mondeo, ale Naprosto běžně na okrskách dojíždím různá klasická auta kterým to nějak nezatáči nebo co nevím kde je chyba .A je jedno jestli jedu v malém partnerovi nebo trafiku -dukatu nebo transitu.Samozřejmě na to má zásadní vliv co vezu