PavelKeprt napisał:
Bratranec má ten Accord sedan, stříbrný, jezdí s ním po Praze. Dneska jsem byl v jednom autorizovaném bazaru v Ostravě projet 2 kousky Subaru Legacy, jedno 2,5i LPG, druhé 2.0i, oba automaty. Oproti ostatním autům střední třídy celkem malý kufr. Ale musím říct, že ten motor 2.0i mě mile překvapil, krásný výkon (121 kW), na dvoulitr to jelo fakt skvěle. Doufám že budu mít možnost tu Mazdu 2.5i někde projet, to bych klidně bral, kdyby byl k dispozici pěkný kousek. Ale té spotřebě v kombinovaném provozu 7l teda moc nevěřím
to tak max. na okrskách s lehkou nohou, ne?
Tak to jsem rád, že se ti ten motor 2,0R 121kW líbil. Mně se líbí taky, protože ho mám doma a mám na něm 230.000km. Zatím na něj mimo dvou výměn rozvodů nebylo sáhnuto. Oleje nežere ani Ň, mezi výměnami se hladina nehne ani o milimetr. Měním ho po 15tkm, dávám 5w50Miller a poslední dobou Sunoco Synturo racing.
2,5i do roku 2006 braly olej, po tomto roce byly nějaké úpravy a nežerou. Ve druhém autě mám 2,5i 123kW a mohu říct, že proti 2,0R je jasně znát vyšší kroutící moment, prostě jde lépe za plynem, lépe se točí. Spotřeba je o 2.-3 deci vyšší, ale znatelně pružnější. Olej mi taky nebere.
Napsal jsem shcválně, že Subaru ne, protožer někteří zdejší členové jsou na Subaru alergičtí. Mohu ti napsat ještě postřeh 2,5 Subaru a 2,5 Mazda 6. Tak v Subaru 2,5 jede o světelný rok lépe - živejší, dynaičtější, líp se sbírá z nižších otáček. SPotřebu si netroufám hodnotit, protože s tou Mazdou jsem toho zase tolik nenajezdil. Ale motoricky je 2,5 v Subaru jasně živější.
Kufr je půdorysně dost velký, ale mělký kvůli zadnímu diferáku - to je prostě malá daň za 4x4. Ale na dovolenou to bohatě stačí, jezdili jsme ve 4 lyžovat v plné polní a nikdy se netsalo, že bychom se nevešli. A to byly lyže v kufru!!!