nzg1 napisał:
Nemohu souhlasit s vyrokem:'' Větší výkon však nabízí Subaru až v modelech Impreza (WRX či skutečně drastická STI) ....."
, Legacy v teto generaci je i s motorem 2,5 a 3.0R (a 2.0D ), pricemz ta 3.0R ma 180 kw, coz uz s autem docela hybe. A v Japonsku a USA maji dokonce jeste 2,5 Turbo.
Ano, to je pravda, já jsem v ráýýmci psaní o 2,0R zapomněl, že je i 3,0R a je pravda, že s tímto motoroem to jede fest. Bohužel, platí i fyzika a výkonný motor chce nakrmit. 2,5 není proti 2,0R o moc výkonnější, tento nový motor 2,0R (2xDOHC) je průběhem k.m téměř identický v reálu, i když na papíře vychází 2,5 "!lépe". Jel jsem v obou, než jsem se právě z tohoto důvodu rozhodnul pro 2,0R.
Jen uvedu, že právě motory 2,5 do roku tuším 2003 zavdaly příčinu k tvrzení o spotřebě oleje- je to tak, 2,5 do tohot roku mají vyšší spotřebu. Je ale taky fakt, že jakékoliv auto, které se točí (jak si SUbaru přímo žádá) má spotřebu oleje vyšší, ne úniky, o tom to není, ale prostě motor se maže.
V mém případě jsem nezaznamenal nutnost olje dolévat (servis po 15tkm), teď jsem měnil před vánocemi já osobně poprvé a budu si to sledovat, jestli mizí, či ne.
Důležité je - jako u všech motorů- zatěžovat jej až ohřáty, ale to snad nemá cenu ani psát, dělá to tak každý, že