0
powrót
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy Combi 2,5GX

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 10:19, Legacy
Jeden takový kousek vlastním a mohu jenom doporučit. Mám 2,0 a jezdím za 9,5 (rekord 7,8 ale také 11). Ceny náhradních dílů jsou vyšší ale není to zas až taková hrůza. (ložisko i s nábojem 5tis., čelní okno 6 tis, kotouče 2,5 tis, destičky 1800,-) Vyjedete naprosto všechno (jel jsem vedle vleku po sjezdovce) Díky nízkému těžišti a stálému pohonu všech kol má auto na tak velký vůz famózní jízdní vlastnosti. Jediná výtka k mému kusu směřuje k výkonu motoru. 125 koní na tak těžkou čtyřkolku není mnoho, po zavedení bodového systému mi to však vadit přestalo. Auto jede bez problému tak do 180 km/h, pak už se mu moc nechce i když se dá rozjet i přes 200. Řešením je silnější 2,5 ale ten má zase vyšší spotřebu a myslím že to nebude jen 10 litrů (moje doměnka) Co se designu týče tak vůz přitahuje pozornost což mě vyhovuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 12:48, Chybička
Pan redaktor asi nečetl příliš pozorně zadání. Žadatel netrvá na pohonu 4x4 a rada je dosti stručná. O octávii určitě zájem nemá, protože z hlediska vnitřního prostoru (posádka) je poloviční.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 14:43, RE: Legacy
Figo napisał:
Jeden takový kousek vlastním a mohu jenom doporučit. Mám 2,0 a jezdím za 9,5 (rekord 7,8 ale také 11). Ceny náhradních dílů jsou vyšší ale není to zas až taková hrůza. (ložisko i s nábojem 5tis., čelní okno 6 tis, kotouče 2,5 tis, destičky 1800,-) Vyjedete naprosto všechno (jel jsem vedle vleku po sjezdovce) Díky nízkému těžišti a stálému pohonu všech kol má auto na tak velký vůz famózní jízdní vlastnosti. Jediná výtka k mému kusu směřuje k výkonu motoru. 125 koní na tak těžkou čtyřkolku není m...
Tu sjezdovku myslíte takovou pro ty předškolní děti, jak se učí lyžovat ? )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 15:01, RE: Legacy
Riccardo napisał:
Tu sjezdovku myslíte takovou pro ty předškolní děti, jak se učí lyžovat ? )
No černá to nebyla .:)) Nicméně věřte že Legacy vyjede neuvěřitelné věci. Má i redukční převodovku což u osobního vozu střední třídy je naprosté unikum.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 20:31, RE: Chybička
Aleš napisał:
Pan redaktor asi nečetl příliš pozorně zadání. Žadatel netrvá na pohonu 4x4 a rada je dosti stručná. O octávii určitě zájem nemá, protože z hlediska vnitřního prostoru (posádka) je poloviční.
Pozorně jsem četl, ale vyjmenovat všechny značky střední třídy by vyšlo na několik stran, ale hlavně mně to přišlo zbytečné, protože tazatel se terfil do černého. Legasy je opravdu povedené auto a 4x4 je pro zimní provoz úžasný pomocník. U Oktávky jsem napsal, že je menší (ale zas tak markantní rozdíl tam není).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 21.07.2006 22:02, RE: Chybička
David-TipCars napisał:
Pozorně jsem četl, ale vyjmenovat všechny značky střední třídy by vyšlo na několik stran, ale hlavně mně to přišlo zbytečné, protože tazatel se terfil do černého. Legasy je opravdu povedené auto a 4x4 je pro zimní provoz úžasný pomocník. U Oktávky jsem napsal, že je menší (ale zas tak markantní rozdíl tam není).
Já jenom minulý týden jsem si koupil nové legacy a doufám ,že mi bude příští týden předáno pak napíšu svoje zkušenosti . Jinak než jsem si ho koupil ( dodnes jezdím ve tři roky staré AUDI A4) tak jsem prošel moc aut protože jsem chtěl ekvivalentní auto ,ale za rozumější cenu a pokud možno s vnitřními rozměry k A 6 a to jsem našel jen u Subaru.Oktavie je malá proti Subaru ve vnitřním prostoru skoro o 30cm a to je hodně a jízdní vlastnosti co jsem si mohl vyzkošet jsou opravdu excelentí a podvozek oktavie 4*4 je na míle vzdálen Subaru, nový motor 2,0R má již výkon 125KW a myslím si ,že poměr výkon a spotřeba (10,2l/100km dle počítače ) je taky přijatelná. Od zákazníků v servisu jsem poslouchal jenom chválu a dokonce někteří již mají třetí subaru v řadě a na autech běžně najeli přes 200000 km. Bohužel zatím tyto informace jenom reprodukuji. Já si myslím ,že i ojeté Subaru je dobrá volba viz.subaru.cz a zveřejněné testy z těchto stránek a jejich tam opravdu hodně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.07.2006 08:44, poradna
...tak autorovi otázky odporúčam poradňu: Aké auto s pohonom 4x4? Je tam takisto odporúčané Legacy, akurát sa dočítate, aké sú najčastejšie poruchy, na čo si dať pri kúpe pozor. Myslím, že pán David napísal odpoveď za 2 minúty a presne to isté, čo by sa dozvedel na každom parkovisku. Takto si teda odbornú poradňu nepredstavujem. To odpovede pánov Šikla a Vaculíka sú na vyššej úrovni......ale sú prázdniny, čas dovoleniek a úroveň Tipcars je v tomto čase podstatne nižšia.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.07.2006 19:27, ano, ano
...presne tak, odpoved je otrasna...a prazdninova uroven takisto....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.08.2006 16:41, RE: Chybička
Marek napisał:
Já jenom minulý týden jsem si koupil nové legacy a doufám ,že mi bude příští týden předáno pak napíšu svoje zkušenosti . Jinak než jsem si ho koupil ( dodnes jezdím ve tři roky staré AUDI A4) tak jsem prošel moc aut protože jsem chtěl ekvivalentní auto ,ale za rozumější cenu a pokud možno s vnitřními rozměry k A 6 a to jsem našel jen u Subaru.Oktavie je malá proti Subaru ve vnitřním prostoru skoro o 30cm a to je hodně a jízdní vlastnosti co jsem si mohl vyzkošet jsou opravdu excelentí a podvoze...
Zdravim. Zrovna předevčírem jsem měl možnost vyzkoušet nový Legacy Outback s motorem 3,0R se 180 kW a automatem.No je to fakt super, co mě dostalo je famozně přesné a ostré řízení, které má reakce jak agilní malý vůz (Oproti mému Saxu se zdá být ještě agilnější a přesnější), to třeba Mercedes, nebo Audi nemá (osobní zkušenosti), BMW však má podobné (řada 5 E34 a E39). Mortor je vynikující se skvělou gradací výkonu a stálý pohn všech kol podrží dobře v zatáčce ikdyž mu naložíte. to by se zadokolkou, nebo předokolkou bez ESP neprošlo.Jinak nechápu, jak může někdo tady srovnávat Legacy s Octavii. To je řekl bych nebe a dudy.Octavie má sice systém pohonu všech kol, ale jen s Haldex spojkou, takže to není srálý pohn všech kol, ale pouze automaticky připojitelný, mají-li přední kola sníženou adhezi.Subaru, podobně jako Audi využívá k rozdělení točivého momentu šnekový diferenciál Torsen. Mimochodem životnost čtyřkolek Audi a Subaru se počítá ve 100000 km. To jiná značka neumí. (Vzpomenme třeba problematickou Callibru Turbo 4x4). Legacy je určitě skvělá volba a to auto se mi líbí čím dál více.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.