Marek napisał:
Já jenom minulý týden jsem si koupil nové legacy a doufám ,že mi bude příští týden předáno pak napíšu svoje zkušenosti . Jinak než jsem si ho koupil ( dodnes jezdím ve tři roky staré AUDI A4) tak jsem prošel moc aut protože jsem chtěl ekvivalentní auto ,ale za rozumější cenu a pokud možno s vnitřními rozměry k A 6 a to jsem našel jen u Subaru.Oktavie je malá proti Subaru ve vnitřním prostoru skoro o 30cm a to je hodně a jízdní vlastnosti co jsem si mohl vyzkošet jsou opravdu excelentí a podvoze...
Zdravim. Zrovna předevčírem jsem měl možnost vyzkoušet nový Legacy Outback s motorem 3,0R se 180 kW a automatem.No je to fakt super, co mě dostalo je famozně přesné a ostré řízení, které má reakce jak agilní malý vůz (Oproti mému Saxu se zdá být ještě agilnější a přesnější), to třeba Mercedes, nebo Audi nemá (osobní zkušenosti), BMW však má podobné (řada 5 E34 a E39). Mortor je vynikující se skvělou gradací výkonu a stálý pohn všech kol podrží dobře v zatáčce ikdyž mu naložíte. to by se zadokolkou, nebo předokolkou bez ESP neprošlo.Jinak nechápu, jak může někdo tady srovnávat Legacy s Octavii. To je řekl bych nebe a dudy.Octavie má sice systém pohonu všech kol, ale jen s Haldex spojkou, takže to není srálý pohn všech kol, ale pouze automaticky připojitelný, mají-li přední kola sníženou adhezi.Subaru, podobně jako Audi využívá k rozdělení točivého momentu šnekový diferenciál Torsen. Mimochodem životnost čtyřkolek Audi a Subaru se počítá ve 100000 km. To jiná značka neumí. (Vzpomenme třeba problematickou Callibru Turbo 4x4). Legacy je určitě skvělá volba a to auto se mi líbí čím dál více.