0
powrót
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy - auto do nepohody

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Wtorek 17.11.2015 14:37, Subaru
Zdravím nadšeného Subaristu
Z velké části mou povtdit tvoje slova. Mám novější model Legacy (2006 s motorem 2,0R 121kW manuál) s najetými 217.000km. Zkrátím to - měl jsem v životě doslova kupu aut - nafty, benzíny.... Některá jsem prodal a za pár minut jsem nevěděl, že jsem ho kdy měl. Tohle Legacy - nevím čím to je- je auto, které mě po 6 letech neomrzelo, na jízdu sním se těším. Mám doma pro sebe tzv. víkendovku s 330 koňmi a V6 motorem 3,7 litru, ale jízda mě nebaví tolik, jako s títmo Subaru, byť má jen poloviční výkon. Před pár minutamijsem dojel ze SC, mám ndes 550km a spotřeba - 7,2/100. Pohoda! Auto má 10 let, materiály jsou neskutečně kvalitní, protože interier je vynikající, nikde na kastli ani pupíneček koroze, olej to nežer vůbec, předek zadek hliník.... Tlumiče původní a mají cca 70% účinn ost.

Přeji ti, abys další dobře vybral, s Outbackem 2005-2008 budeš jistě spokojen. Vybírej motor 2,5 SOHC, jednovačkový, je odolný, snáší LPG a seřízení ventilů je hračkou (matka-šroubek). U motoru 2,5 2xDOHX (tedy celkem 4 vačky) je již probolém se seřízením, motor musí bohužel z auta ven,. kontrola je možná na autě. Nejnovější má výkon 127kW, jinak 121kW. Manuál je v pohodě, má také redukci, automat je sice jen 4°(3,0R H6 motory mají 5°), ale stačí.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.