Zdeny60 napisał:
Jsou kapitolou samou o sobě. Zejména profláknutá generace dýzlů, dále celá generace přímovstřikových benzínových agregátů, od 1,6THP počínaje....K tomu lehce pokulhávající kvalita provedení v posledních ca 5 letech, celkem nedobré zpracování aut jako celku a za co platíme? Za předražené auto rpůměrné technické úrovně, nacpané potenciálně poruchovou eltkronikou a s motory, které nepatří zrovna mezi etalon kvality. Ještě, že aspoň některé z nich nabídnou celkem povedený dyzajn (mimo potvor typu X3/X6 a pod kreatůr) a trochu toho výkonu, který ovšem nijak nepřevyšuje konkurenci v dané třídě objemu a koncepce.
U BMW můžeš koupit elektromotor, tříválec, čtyřválec, šestiválec, osmiválec, dvanáctiválec. U Subaru můžeš koupit čtyřválec
U BMW můžeš koupit vozy s předním náhonem, se zadním náhonem s pohonem 4x4, u Subaru
jen 4x4, i když mají teď sportovní kupé s RWD, první za celou dobu
U BMW můžeš koupit dvouspojkovou převodovku, špičkový osmistupňový automat ZF, manuál.
U Subaru manuál s problematicky řadící kulisou, pravděpodobně kvůli diferenciálům, nebo variátor.
U BMW můžeš koupit skutečně pohledné modely, u Subaru musíš vzít zavděk tím, co je.
U BMW můžeš koupit asi tak 20 modelů, u Subaru 4? Nebo 5?
Pravděpodobně nějaký důvod, proč je BMW prémie a Subaru pro specificický okruh zákazníků bude...
Ale tahle diskuse opravdu není o BMW, ale o Subaru. Já zastávám názor, že mít pohon 4x4 celoročně
zapnutý je zhovadilost, která - zhoršuje jízdní vlastnosti po většinu času, a zvyšuje zbytečně spotřebu
paliva. A když se člověk skutečně potká se situací, kdy potřebuje 4x4, vyřeší se to v pohodě řetězy...
Líbilo by se mi, kdyby mělo auto trvale poháněnou zadní nápravu a tlačítkem by se dala připojit náprava
přední... Nejsem si jistý, ale mělo to tak být u Huyndai Genesis limuzíny, resp. tam to mělo být jako ekonomická "mapa", kdy se prostě pohon 4x4 vypnul a byla poháněná jenom zadní náprava.