0
powrót
 

diskuze k tématu: Které kombi je nejlepší?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.11.2005 18:56, Opel Omega???
Proc nezaradit do vyberu i opel omega model po faceliftu
to se zda byt take za rozumnou cenu a se slusnou vybavou.
Ma to zadni nahon takze. Nadmerne opotrebovavani prednich ramen a kloubu a celkove predku odpada. Nevim ale jak jsou na tom motory.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.11.2005 20:35, RE: Opel Omega???
anonym napisał:
Proc nezaradit do vyberu i opel omega model po faceliftu
to se zda byt take za rozumnou cenu a se slusnou vybavou.
Ma to zadni nahon takze. Nadmerne opotrebovavani prednich ramen a kloubu a celkove predku odpada. Nevim ale jak jsou na tom motory.
No právě! Já jí měl (kvůli firmě) dokonce třikrát a vždy s jiným motorem. Pokaždé jsem trnul co mi zase daj. Vzhledem k tomu, že hodně najezdím, můžu osobně říci, že omegy nejsou vubec spolehlivý auta! Často jsem musel být odtažen(jednou elektrika, pak zas převodovka atd.), což pro podnikatele není zrovna pohoda. Podotýkám, že auta byla pravidelně a značkově servisována. Musím ale přiznat, že mám kamaráda, který má třílitrovku (cca 190000km, rok 2000) a kromě běžnejch dílů ještě nic neměnil! Holt jsem měl asi smůlu na kusy. Ale žeby 3x?!?!? Nechce se mi věřit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.11.2005 09:07, RE: Opel Omega???
Martin napisał:
No právě! Já jí měl (kvůli firmě) dokonce třikrát a vždy s jiným motorem. Pokaždé jsem trnul co mi zase daj. Vzhledem k tomu, že hodně najezdím, můžu osobně říci, že omegy nejsou vubec spolehlivý auta! Často jsem musel být odtažen(jednou elektrika, pak zas převodovka atd.), což pro podnikatele není zrovna pohoda. Podotýkám, že auta byla pravidelně a značkově servisována. Musím ale přiznat, že mám kamaráda, který má třílitrovku (cca 190000km, rok 2000) a kromě běžnejch dílů ještě nic neměnil! Hol...
No to jsem se trochu bal. U tech starych motoru to vim i z vlastni zkusenosti, ale doufal jsem ze u konstrukcne novejsich jako je treba 2,0 DTi nebo 2,2DTi ale i 2,2 16v. Se lecos zmenilo. Mohu li se zeptat vlastil jste nejaky z techo motoru?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 03.12.2005 16:08, RE: Opel Omega???
Martin napisał:
No právě! Já jí měl (kvůli firmě) dokonce třikrát a vždy s jiným motorem. Pokaždé jsem trnul co mi zase daj. Vzhledem k tomu, že hodně najezdím, můžu osobně říci, že omegy nejsou vubec spolehlivý auta! Často jsem musel být odtažen(jednou elektrika, pak zas převodovka atd.), což pro podnikatele není zrovna pohoda. Podotýkám, že auta byla pravidelně a značkově servisována. Musím ale přiznat, že mám kamaráda, který má třílitrovku (cca 190000km, rok 2000) a kromě běžnejch dílů ještě nic neměnil! Hol...
To je poprve, co slysim, ze by Omega mela byt nekvalitni. Sam s "Caravany" jezdim od roku 1991 a jedna se o jedny z nejvetsich a "nejdrzakovejsich" kombiku na trhu. S kazdou jsem (samozrejme s pravidelnym servisem) najezdil bez jedine mechanicke zavady nekolik set tisic kilometru. I sam dealer znacky povazuje vzhledem k pretrvavajicimu zajmu o ojetiny za chybu, ze se prestala vyrabet. Takze mohu jen doporucit, pomer cena/vykon je naprosto bezkonkurencni. A k tomu az usmevne "krecovitemu" ceskemu zajmu o diesely - s sestivalcovym trilitrovym benzinem dokazu pri rozumne jizde mimo mesto jezdit pod sedm litru...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.12.2005 10:54, RE: Opel Omega???
Tomino napisał:
To je poprve, co slysim, ze by Omega mela byt nekvalitni. Sam s "Caravany" jezdim od roku 1991 a jedna se o jedny z nejvetsich a "nejdrzakovejsich" kombiku na trhu. S kazdou jsem (samozrejme s pravidelnym servisem) najezdil bez jedine mechanicke zavady nekolik set tisic kilometru. I sam dealer znacky povazuje vzhledem k pretrvavajicimu zajmu o ojetiny za chybu, ze se prestala vyrabet. Takze mohu jen doporucit, pomer cena/vykon je naprosto bezkonkurencni. A k tomu az usmevne "krecovitemu" ceskemu...
Nevěřím kdyby pod 9, ale pod sedum? To mi napiš jak to děláš, známej ji má a říká že pod 10 se nelze dostat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.06.2007 10:40, RE: Opel Omega???
Tomino napisał:
To je poprve, co slysim, ze by Omega mela byt nekvalitni. Sam s "Caravany" jezdim od roku 1991 a jedna se o jedny z nejvetsich a "nejdrzakovejsich" kombiku na trhu. S kazdou jsem (samozrejme s pravidelnym servisem) najezdil bez jedine mechanicke zavady nekolik set tisic kilometru. I sam dealer znacky povazuje vzhledem k pretrvavajicimu zajmu o ojetiny za chybu, ze se prestala vyrabet. Takze mohu jen doporucit, pomer cena/vykon je naprosto bezkonkurencni. A k tomu az usmevne "krecovitemu" ceskemu...
a z toho sis teď cvrnknul do textilu,co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 07:36, Nejsi rybář? :-))
Tomino napisał:
To je poprve, co slysim, ze by Omega mela byt nekvalitni. Sam s "Caravany" jezdim od roku 1991 a jedna se o jedny z nejvetsich a "nejdrzakovejsich" kombiku na trhu. S kazdou jsem (samozrejme s pravidelnym servisem) najezdil bez jedine mechanicke zavady nekolik set tisic kilometru. I sam dealer znacky povazuje vzhledem k pretrvavajicimu zajmu o ojetiny za chybu, ze se prestala vyrabet. Takze mohu jen doporucit, pomer cena/vykon je naprosto bezkonkurencni. A k tomu az usmevne "krecovitemu" ceskemu...
Výrobce udává spotřebu 7,4 - 9,2 - 13,5 u Omegy MV6 3l

Tak už tě vidím, jak se všude pohybuješ předpisových 90 i po dálnicích.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2008 11:43, RE: Nejsi rybář? :-))
anonym napisał:
Výrobce udává spotřebu 7,4 - 9,2 - 13,5 u Omegy MV6 3l

Tak už tě vidím, jak se všude pohybuješ předpisových 90 i po dálnicích.....
2.5 V6 po 60% dalnice, 30% okreska, 10% mesto - mam nejmensi spotrebu 7,7, rychlost tacho 140, 110, cca 50. Ale bezna spotreba je mezi 8,5 a 10. Co jsem slysel tak ten trilitr je tam hodne podobne, resp. na ten objem je slusne usporny. Ono je to taky dane celkem dlouhymi prevody. Takze zadny rychly starty zato pri 130 se prevaluje na 3200 otackach (2,5 V6).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 07:29, výběr
Nesmyslný výběr - zvažovat oktávku a leagacy jako alternativy svědčí o opravdu laickém přístupu. Oktávka může stát leda tak vedle astry nebo meganu - s těma má srovnatelné místo na zadních sedadlech!!!
Navíc za ty prachy je možné se dostat do roku výroby 2000/2001. VW tam je zřejmě proto, protože to prostě bez Passatu nejde (haha), ale chybi Mondeo. Ja osobně bych šel do Mondea MKII se servisovanými a zaručenými 180-200.000 kilometry z roku 2001. To je držák a dalších deset let bude. Není ale morálně zastaralý jako jsou teď zmíněná deset let stará auta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 13:27, °error pravopisný
Po technické stránce se jedná o "vyspělí" komfortní vůz pro rychlé přesuny.


gramatika°°
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.03.2008 20:05, RE: výběr
anonym napisał:
Nesmyslný výběr - zvažovat oktávku a leagacy jako alternativy svědčí o opravdu laickém přístupu. Oktávka může stát leda tak vedle astry nebo meganu - s těma má srovnatelné místo na zadních sedadlech!!!
Navíc za ty prachy je možné se dostat do roku výroby 2000/2001. VW tam je zřejmě proto, protože to prostě bez Passatu nejde (haha), ale chybi Mondeo. Ja osobně bych šel do Mondea MKII se servisovanými a zaručenými 180-200.000 kilometry z roku 2001. To je držák a dalších deset let bude. Není ale mo...
Octávka může stát i vedle ferrari,když dojed na věc...
Jinak nejlepší je jakékoliv kombi,které je korejské a nejlépe ze slovenska, tudíž ceed kombi, neb to dělaj i najmůdrejší a najpracovitější ludia,veď hej...tak jaká pak koktávka atd...ced a zase ced..kapíto?
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.