0
powrót
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza II – doporučíme nákup atmosferického boxeru?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Piątek 01.07.2016 13:49, Dvoulitr
S dvoulitrem v kombíku a tímto modelem jsem jel, dají se sehnat v relativně obstojném stavu kolem 70000 Kč, když člověk ví, kde má hledat. Svezení je to vynikající, permanentní čtyřkola, k dispozici je !redukce!, takže když člověk chce, jde si s tím i docela zablbnout motor má dost síly. Je to skutečně trochu jiné svezení než v čemkoliv od konkurence. Doporučuji.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Sobota 02.07.2016 16:53, 2 litr je základ
Menší kubaturu rozhodně nebrat, byť by nabídka byla sebelepší. 2 litr je naprosto základní motor, aby to trochu jelo. Je třeba si uvědomit že nemalá část výkonu se ztratí v pasivních odporech 3 diferenciálů a stálém pohonu 4x4.
Jinak 2 litr v rukách schopného řidiče dokáže velice dobře pobavit, limitem nebude výkon, ale schopnostio řidiče. Subaru není a nikdy nebylo o rychlosti v přímém směru )kupř. rekordy na dálnicích), ale na složitých technických tratích. A tam patří i tato Impreza. Nečekej extra pohodlí a ticho v kabině. Ale čekej kontakt se syrovým autem (navzdrty relativně slabému motoru), přasné řízení, poněku nepřesné řazení (resp. odpor kladoucí řadící páku) a hodně dobrý přenso informací od kol.

Nicméně, kdybych směl poradit, doporučuji radějí přišetřit a koupit Imprezu v provedení WRX s "pouhými" 169kW a nebudeš se stačit divit. je dokázáno, že tato motorizace dokáže už setsakra dobře jet a je to proti 2,0i totálně jiná liga.

Více info od fundovaných lidí najdeš na stránkách subaristů: např. www.subarufaclub.cz a dalších. Tam jsou lidé, co Subaru vlastní řadu let a mají xtou generaci a auta si mnohdy sami servisují, nebo s nimi jezdí k lidem, co jim opravdu rozumí, ne jen k měničům dílů.
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Poniedziałek 04.07.2016 07:24, RE: 2 litr je základ
Zdeny60 napisał:
Menší kubaturu rozhodně nebrat, byť by nabídka byla sebelepší. 2 litr je naprosto základní motor, aby to trochu jelo. Je třeba si uvědomit že nemalá část výkonu se ztratí v pasivních odporech 3 diferenciálů a stálém pohonu 4x4.Jinak 2 litr v rukách schopného řidiče dokáže velice dobře pobavit, limitem nebude výkon, ale schopnostio řidiče. Subaru není a nikdy nebylo o rychlosti v přímém směru )kupř. rekordy na dálnicích), ale na složitých technických tratích. A tam patří i tato Impreza. Nečekej extra pohodlí a ticho v kabině. Ale čekej kontakt se syrovým autem (navzdrty relativně slabému motoru), přasné řízení, poněku nepřesné řazení (resp. odpor kladoucí řadící páku) a hodně dobrý přenso informací od kol.Nicméně, kdybych směl poradit, doporučuji radějí přišetřit a koupit Imprezu v provedení WRX s "pouhými" 169kW a nebudeš se stačit divit. je dokázáno, že tato motorizace dokáže už setsakra dobře jet a je to proti 2,0i totálně jiná liga. Více info od fundovaných lidí najdeš na stránkách subaristů: např. www.subarufaclub.cz a dalších. Tam jsou lidé, co Subaru vlastní řadu let a mají xtou generaci a auta si mnohdy sami servisují, nebo s nimi jezdí k lidem, co jim opravdu rozumí, ne jen k měničům dílů.


Souhlasím s tím, že přeplňovaný čtyřválec 2.5 169 kW jede neuvěřitelně. Stejně bych ale atmosférické motory nezavrhoval. Motor 1.6 v impreze nejde špatně. Nejde ho samozřejmě srovnávat s WRX, ale na to že se pere s tolika odpory je jeho dynamika srovnatelná třeba s Octavií 1.6 MPI, navíc má tu redukci, která je synchronizovaná a jde jí řadit i při jízdě a díky tomu i v plném obsazení jízda nijak dramaticky nestrádá. Dostávám tohle auto jako náhradní vozidlo v Sedlčanech v Subaru a spotřeba při normální, dynamičtější jízdě vychází na 7.9 litru na 100 km.
Dvoulitr je samozřejmě podstatně lepší a na něm se mi líbí, že některé součásti jsou společné s WRX a tudíž maximálně předimenzované - třeba spojka. Díky tomu tenhle motor takřka nezná opotřebení, i spojka vydrží dlouho za 200 000 km. Řazení není nijak zázračně hladké, ale není s ním problém. Spotřeba u dvoulitru při normální jízdě mi vychází na necelých 9 litrů /jezdím se sedanem, co se tváří jako WRX/ a dynamicky rozhodně nestrádám. Interiér imprezy není nijak krásný, ale kdo chce subaru tak si ho nekupuje kvůli krásnému interiéru.
reagować
Hobba
ilość wystąpień1
data registracji09.07.2016
Sobota 09.07.2016 11:20, Zkušenost WRX kombi 2.0 165kW rok 2005
Mohu se podělit stručně o zkušenost se svou Rézou. Mám ji 2 roky, kupoval jsem ji, když měla 240k nyní má 280k. První spojka se dělala při 250k - začla prokluzovat. Co se sjíždí velmi rychle jsou nízkoprofilové pneumatiky 17", hlavně tada kraje
Je to malej kombík, spíš takovej sportback, nic moc se do něj nevejde, když řídím - mám 190cm, tak za mě už si sedne jen nějaké drobné děvče nebo dítě.
Spotřeba? hohohoo... dá se s ním jezdit úspotně (prý), já nevím, nikdy to nevydržím dýl jak 100km. To auto vás nenechá jezdit lážo plážo, člověk si snadno na tu akceleraci vybuduje závislost a v kombinaci v HKS ventilem, to prostě chcete pořád slyšet. Jezdím tedy v městě kolem 12 litrů, spíš 11,5. Když jedu dál po dálnici, tak při rychlostech 150-190 celou cestu si to vezme 10,5 litru. Když jedeme se ženou a prckem na chatu, tak jezdíme za 9 litrů :) Do skoroprázdné nádrže taknuji v průměru 53 litrů a ujedu na to od hodně ostrých 370km po cca 500km. Nejčastěji ujedu 450km na nádrž.
Pokud o tom někdo uvažuje, tak já ho v tom musím podpořit. Asi je fajn si turbo Imprezu pořídit k jinému autu s nížšími náklady na provoz, tak jak to máme my doma. Každý kilometr, i ten kdy vezete babičku stojí nejmíň 7 korun
Další důležitá věc - tyhle imprezy, pokud budou v pěkném stavu na ceně už jen porostou. Pro někoho to může být i zajimavá investice.

A teď to nejdůležitější - dávejte si VELKÝ POZOR při výběru. Já je pořád trošku sleduju a semo tamo se jedu na nějakou podívat a skoro každá je po "větší" bouračce, nebo nemá vůůůbec doloženou údržbu ze servisu. Kdyby vás zajímalo něco konkrétnějšího, tak se ptejte.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Poniedziałek 11.07.2016 09:38, RE: Zkušenost WRX kombi 2.0 165kW rok 2005
Hobba napisał:
Mohu se podělit stručně o zkušenost se svou Rézou. Mám ji 2 roky, kupoval jsem ji, když měla 240k nyní má 280k. První spojka se dělala při 250k - začla prokluzovat. Co se sjíždí velmi rychle jsou nízkoprofilové pneumatiky 17", hlavně tada kraje Je to malej kombík, spíš takovej sportback, nic moc se do něj nevejde, když řídím - mám 190cm, tak za mě už si sedne jen nějaké drobné děvče nebo dítě. Spotřeba? hohohoo... dá se s ním jezdit úspotně (prý), já nevím, nikdy to nevydržím dýl jak 100km. To auto vás nenechá jezdit lážo plážo, člověk si snadno na tu akceleraci vybuduje závislost a v kombinaci v HKS ventilem, to prostě chcete pořád slyšet. Jezdím tedy v městě kolem 12 litrů, spíš 11,5. Když jedu dál po dálnici, tak při rychlostech 150-190 celou cestu si to vezme 10,5 litru. Když jedeme se ženou a prckem na chatu, tak jezdíme za 9 litrů :) Do skoroprázdné nádrže taknuji v průměru 53 litrů a ujedu na to od hodně ostrých 370km po cca 500km. Nejčastěji ujedu 450km na nádrž. Pokud o tom někdo uvažuje, tak já ho v tom musím podpořit. Asi je fajn si turbo Imprezu pořídit k jinému autu s nížšími náklady na provoz, tak jak to máme my doma. Každý kilometr, i ten kdy vezete babičku stojí nejmíň 7 korun Další důležitá věc - tyhle imprezy, pokud budou v pěkném stavu na ceně už jen porostou. Pro někoho to může být i zajimavá investice. A teď to nejdůležitější - dávejte si VELKÝ POZOR při výběru. Já je pořád trošku sleduju a semo tamo se jedu na nějakou podívat a skoro každá je po "větší" bouračce, nebo nemá vůůůbec doloženou údržbu ze servisu. Kdyby vás zajímalo něco konkrétnějšího, tak se ptejte.


Dobrý den, napište prosím o Vašem autě recenzi na TC: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Vaše zkušenosti se tak dostanou k většímu počtu čtenářů. Děkujeme!
reagować
Strejda Michal
ilość wystąpień1
data registracji24.10.2018
Środa 24.10.2018 18:37, RE: Zkušenost WRX kombi 2.0 165kW rok 2005
cytat:
reakce na: Hobba, 09.07.2016 11:20 (Mohu se podělit stručně o zkuš ...)

Dobrý den, já se jen chtěl zeptat jestli by se dalo takové auto uživit. Když dám příklad: Kolik stojí do vaší verze subaru Kardan nebo diferák nebo když zmíním rozvody u boxeru, na kolik vás to tak vyjde.. Subaru ještě nemám, ale plánuju si ho pořídit jen mám strach, abych vyšel s penězi na ty náhradní díly, kdyby se mi to teda začalo kazit. Kdyžtak jestli bych vám mohl zavolat a promluvit si o tom ? Bylo by to fajn jestli máte čas.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.