0
powrót
 

diskuze k tématu: EVO, STI nebo Delta HF Integrale - kdo je lepší?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla, japonská vozidla, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.08.2005 09:33, Pěkně
Moc pěknej článek, díky. Deltu jsem si chtěl (a mohl) koupit, ale nakonec jsem to z rodinných důvodů neudělal. Moc se mi na ní líbí ta "stará dobrá" rallyová škola.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.08.2005 18:03, RE: Pěkně
Kybergreg napisał:
Moc pěknej článek, díky. Deltu jsem si chtěl (a mohl) koupit, ale nakonec jsem to z rodinných důvodů neudělal. Moc se mi na ní líbí ta "stará dobrá" rallyová škola.
To urcite delta si zasluhuje uctu a respekt ale treba taka Impreza GT je taky fajnova.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 01.08.2005 20:58, RE: Pěkně
Kybergreg napisał:
Moc pěknej článek, díky. Deltu jsem si chtěl (a mohl) koupit, ale nakonec jsem to z rodinných důvodů neudělal. Moc se mi na ní líbí ta "stará dobrá" rallyová škola.
Mě líbí všechny,z každým z nich se dá určitě pěkně řádit........ale můj favorit je Impreza,potom Delta a nakonec EVO.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 06.08.2005 12:21, delta
Mel jsem Deltu 1.6 turbo.Krasny zvuk motoru a turba.Vyborny podvozek.Az na tu spotrebu cca 16-20 litru pri blbnuti (neslo neblbnout :o))) :o) to bylo fajn vozitko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 07.08.2005 15:25, Delta Evo 3
Lancia Delta Evo 3 měla výkon kolem 270kW@7000ot. V roce 1996 jsem v Itálii viděl jeden červenobílý kousek z roku 1992 připravovaný na dražbu. Vyvolávací cena měla začít na 30.000.000 Lir.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 07.08.2005 19:32, RE: Pěkně
Passat napisał:
Mě líbí všechny,z každým z nich se dá určitě pěkně řádit........ale můj favorit je Impreza,potom Delta a nakonec EVO.
Ty šulíne jsi pěkný máslo když evo na konec!!!! Nech si radši Pasata
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.08.2005 10:26, RE: Pěkně
anonym napisał:
Ty šulíne jsi pěkný máslo když evo na konec!!!! Nech si radši Pasata
Zato ty se radeji ani nepodepises, co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 11.08.2005 21:20, RE: Pěkně-nechápu
anonym napisał:
Ty šulíne jsi pěkný máslo když evo na konec!!!! Nech si radši Pasata
Nechápu tě,řekl sem ře se všema dá pěkně řádit.Je to otázka stylu,já bych měl o Mitsubishi strach.......slyšel jsem něco o jeho finančních potížích.......třeba ale nemám pravdu......
Svezení v Passatu se nemůže rovnat těmto vozům sportovními vlastnostmi,nato Passat není stavěnej,ale jezdit dálkové cesty se spotřebou 5.8l/100 Km nafty navíc s tempomatem a výkonem 160 PS není zase tak špatné......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 21:24, RE: Delta Evo 3
Jirka napisał:
Lancia Delta Evo 3 měla výkon kolem 270kW@7000ot. V roce 1996 jsem v Itálii viděl jeden červenobílý kousek z roku 1992 připravovaný na dražbu. Vyvolávací cena měla začít na 30.000.000 Lir.
Je fakt že lančíí už sem pár viděl ale aby měla v serii bez úprav 370 koní tak to sem ještě neviděl pokud vím tak klasická evo III mela 211 koní tak jako je ta testovaná v tomhle článku, nicméně to bude asi vyjímečná kus.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 21:45, RE: Pěkně-nechápu
Passat napisał:
Nechápu tě,řekl sem ře se všema dá pěkně řádit.Je to otázka stylu,já bych měl o Mitsubishi strach.......slyšel jsem něco o jeho finančních potížích.......třeba ale nemám pravdu......
Svezení v Passatu se nemůže rovnat těmto vozům sportovními vlastnostmi,nato Passat není stavěnej,ale jezdit dálkové cesty se spotřebou 5.8l/100 Km nafty navíc s tempomatem a výkonem 160 PS není zase tak špatné......
My se tu bavíme o pořádných autách, tak si nalož do těch tvých kamen od WV dřevo a zatop.
A až si uvědomíš že spotřeba, kterou vy kamnaři tak rádi předhazujete není vše, pak třeba pochopíš že nadšení a adrenalin z pořádné jízdy je nade vše.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.06.2008 15:13, RE: Delta Evo 3
anonym napisał:
Je fakt že lančíí už sem pár viděl ale aby měla v serii bez úprav 370 koní tak to sem ještě neviděl pokud vím tak klasická evo III mela 211 koní tak jako je ta testovaná v tomhle článku, nicméně to bude asi vyjímečná kus.
"Klasicka" Evo 3 v seriove, resp. civilni verzi je blbost. Posledni civilni Evo byla 2. Za Evo III jsou oznacovany nektere pozdejsi zavodni verze.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.