Max napisał:
Pořád lepší tříválec HTP než 1.2 MPi. Přesto nejsem příznivcem žádného tříválce. Jsou to socka motory pro "běžného" spotřebitele, tedy ovci, které stačí jedna reklama a jde kupovat bez dalších informací a znalostí. Takových je většina a na jejich existenci je závislá celá tržní ekonomika, protože kdyby všichni věděli všechno a nikdo nic nepotřeboval a všichni všechno měli, byl by to socialismus. škodovka dělá z lidí blbce. To ovšem nic nemění na tom, že vyrábí kvalitní auta. jen je potřeba umět ...
Nerekl bych ze 1,2 HTP je spatny motor, co se tyce papirovych hodnot tak ty jsou vlemi slusne, auto i velice dobre jede v ramci obsahu proti konkurenci, ale horsi to je se spotrebou ktera je trosku vyssi a se zvukem. Ale nevidel bych treba tak velky propad. Spsie vsechny automobilky vyviji nove motory, modernejsi, vykonesji, s mensi spotrebou, jen VW vezme stary motor 1,6 urizne jeden valec a vyvoj je u konce.Myslim ze VW ted hodne spi, krome FSI neudelal nic moc, stale prodava uz velmi zastarale motory 1,6(ze ktereho odvodil 1,2), 1,4,1,6. FSI jsou dobre motory, ale jdou dost drahe, protoze netvori zaklad nabidky ale je to lepsi motor za pripaltek. Konkurence vyvine novy motor a stary zrusi a tak novy motor je zakladem nabidky a tim padem je levnejsi. Naprikald VW uz hodne dlouho neudelal zadnou revoluci v nafte. a 2,0TDI jak slabsi tak vykonejsi verze maji sice papirove hodnoty dobre, i to velmi slusne jede, ale hluk je proad hrozny, napriklad podle me, renault dela DCI velmi tiche, prizne a stale dela nove a nove motory, podle me renault vyviji nejrychleji a chrli jeden motor za druhym, nevim o jine automobilce co by tak ryhcle sypala jeden motor za druhym. Pokud pomineme spolelhivost renaultu jako takvoeho, tak motory ma opravdu temer dokonale, vyhravaji temer vsechny srovnavaci testy ktere jsou zamereny na techniku, pruznost, psotrebu, kultivovanost, vykon atd. Skoda te poruchovosti renaultu jako takvoeho